BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player



Teraz jest 14 grudnia 2018, 12:33


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 11:06 
Offline
Forumowicz

Posty: 329
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
To jeszcze nie poprawili tych pomp? :(

_________________
zibi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 15:20 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2457
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Boże co za padaka... Może u was jakieś paliwo jest gorsze? Nie jest tak, że to 91 oktan jest głównym paliwem na którym się śmiga? Jeśli to nie jest główną przyczyną... To nie wiem? Może BMW powinno dawać 2 pompy w zapasie, a samą pompę powinno się przenieść do bagażnika w koło, żeby było łatwiej podmienić na trasie :hah:
Kolega ile miał gwarancji? W PL można przedłużać o ileś tam, może to jest metoda na te auta?

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 17:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6503
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Paliwo ma tyle samo oktanow co w eu sposob obliczania kalorycznosci paliwa jest inny z tad różnica w cyfrach przy dystrybutorze. Kolega mial 4 lata fabrycznej gwarancji.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 17:50 
Offline
Forumowicz

Wiek: 26
Posty: 260
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: R33/S14a/e91
Kod silnika: RB25/SR20/TFSI
grabolek363 napisał(a):
Może u was jakieś paliwo jest gorsze? Nie jest tak, że to 91 oktan jest głównym paliwem na którym się śmiga?


Zanim zaczniesz się wypowiadać na temat paliwa w USA oraz jego oktanowości to lepiej poczytaj, bo powtarzasz popularną bzdurę. Stany lubują się w dziwnych jednostkach, funty zamiast kilogramów, czy odległość w stopach. 1320 stóp to 1/4 mili czyli 402.5 metra. Tak samo jest z podawaniem wartości paliwa.

Cytując za wikipedią

Wikipedia - Liczba oktanowa napisał(a):
W Polsce, podobnie jak w całej Europie, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON, natomiast w USA, Kanadzie, Australii i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest według normy DON (roaD Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2 — współcześnie stosowana jest nazwa AKI (AntiKnock Index). Według jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2.[3], zaś według innych wynoszą ok. 4-5.[4].


Zatem "ich" 91 to nasze 95 i tak samo 93 to 98.

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 21:19 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2457
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
KrisC napisał(a):
grabolek363 napisał(a):
Może u was jakieś paliwo jest gorsze? Nie jest tak, że to 91 oktan jest głównym paliwem na którym się śmiga?


Zanim zaczniesz się wypowiadać na temat paliwa w USA oraz jego oktanowości to lepiej poczytaj, bo powtarzasz popularną bzdurę. Stany lubują się w dziwnych jednostkach, funty zamiast kilogramów, czy odległość w stopach. 1320 stóp to 1/4 mili czyli 402.5 metra. Tak samo jest z podawaniem wartości paliwa.

Cytując za wikipedią

Wikipedia - Liczba oktanowa napisał(a):
W Polsce, podobnie jak w całej Europie, obowiązuje norma oznaczania liczby oktanowej zbliżona do RON, natomiast w USA, Kanadzie, Australii i kilku innych krajach liczba oktanowa podawana jest według normy DON (roaD Octane Number), która jest równa (RON+MON)/2 — współcześnie stosowana jest nazwa AKI (AntiKnock Index). Według jednych źródeł wartości liczby oktanowej podawane w Europie i USA w praktyce różnią się nie więcej niż o wartość rzędu 1-2.[3], zaś według innych wynoszą ok. 4-5.[4].



Zatem "ich" 91 to nasze 95 i tak samo 93 to 98.


Już lepiej? ;) Czy ja napisałem, ze 100% pewnością tą "bzdurę" ? Nie widzę w swojej wypowiedzi żadnego zdania twierdzącego, czy z postawioną tezą. Pytałem, tylko czy to może być spowodowane tym paliwem 91... Samo zdanie zacząłem od "może"... Nie interesowałem się nigdy tym tematem, sądziłem, że posługują się tą samą skalą, co my. Z resztą w wielu tematach ludki się wypowiadają nt tych paliw i nigdy nikt nie zanegował tego popularnego twierdzenia, że 91 us vs 95 nasze, to coś innego, więc się zwyczajnie nie zagłębiałem w temat. No ale dzięki, człowiek całe życie się uczy, a i tak głupi umiera :super:

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 17 grudnia 2017, 21:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6503
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Kiedys taki miejscowy janusz wyslal do pl swoja honde accord i potem opowiadal o cudownym europejskim paliwie ktore dodaje koni :rotfl:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 18 grudnia 2017, 18:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2457
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Hakelbery napisał(a):
Kiedys taki miejscowy janusz wyslal do pl swoja honde accord i potem opowiadal o cudownym europejskim paliwie ktore dodaje koni :rotfl:


Ja myślę, że zwyczajnie uzupełnił braki oleju i w końcu silnik miał lżej i stąd te przyrosty :rotfl:

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 18 grudnia 2017, 18:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 30
Posty: 931
Lokalizacja: Warszawa
Garaż: 458 Italia 13'
Huracan Spyder 17'
G500 17'
niezłego pecha miał z tą pompą, też mam kolegę co ma 335i F30, nalatane już 180 tyś + km od nowości i pompa cały czas fabryczna.
w moim ex 335i pompa była wymieniana przy 80 tyś km. potem nic.

_________________
Zobacz na FB - https://www.facebook.com/pomiaryRaceLogic
Ranking przyspieszen BMW-SPORT


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 20:46 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 520
Moje BMW: E92 335i
Kod silnika: N54B30
del.

_________________
Oddam w dobre ręce wtryskiwacze do M52TU i nową, fabrycznie zapakowaną cewkę zapłonową marki Delphi, do silnika N52. Info na priv.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 5 czerwca 2018, 23:02 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2457
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Jak już ktoś odgrzał mojego kotleta...
Koledzy czy wagner:

Wagner Intercooler EVO 1 Performance
taki, o:
http://allegro.pl/pakiet-mocy-intercool ... ml#thumb/2
Taki starczy na mody do powiedzmy 400+ km? Czy do takich mocy trzeba już coś większego?
Jest też odpowiednik (prawie) turboworska, taki o:
http://allegro.pl/intercooler-bmw-e90-e ... ml#thumb/1

??

Auto w końcu mam, ale jeszcze chwila zanim zacznie jeździć po drogach legalnie (jak to import z USA :rotfl: ) a tak ogólnie to coś tam jeździ już :rotfl:

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 6 czerwca 2018, 19:05 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 6503
Lokalizacja: Lodz/Chicago
Moje BMW: F10 535
Kod silnika: N55
Garaż: F10 535i
viewtopic.php?f=6&t=164895&start=0
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296

Byle:
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
E60 535xi
viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 viewtopic.php?f=6&t=40314
Wybrał bym ten tańszy a zaoszczędzona kasa włożył bym dp bez catow

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 4 września 2018, 22:06 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 65
Moje BMW: e39 540i
Hej koledzy, nie będę specjalnie tworzyć nowego tematu wiec przyłączam się do tego ponieważ też zastanawiam się nad zakupem e92 335i i mam banalne chyba pytanie na które nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. A mianowicie skąd te widoczne różnice w tych samych modelach

url=https://naforum.zapodaj.net/34f6402fcd04.jpg.html]Obrazek[/url]

Obrazek

Czy to zalezy od wyposażenia.? Oraz za co warto dopłacić przy zakupie używanego samochodu.? Ponieważ wachlarz cen jest dość spory. Ja szukam modelu z 3.5 silnikiek, wyświetlaczem oraz że skrzynią DCT. Nie chce kupować tzw. golasa wiec z chęcią posłucham opini innych na co zwrócić uwagę i co jest warte większych pieniędzy.... pozdrawiam

_________________
. . .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 4 września 2018, 22:10 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 65
Moje BMW: e39 540i
ssid220 napisał(a):
Hej koledzy, nie będę specjalnie tworzyć nowego tematu wiec przyłączam się do tego ponieważ też zastanawiam się nad zakupem e92 335i i mam banalne chyba pytanie na które nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. A mianowicie skąd te widoczne różnice w tych samych modelach

Obrazek

Obrazek

Czy to zalezy od wyposażenia.? Oraz za co warto dopłacić przy zakupie używanego samochodu.? Ponieważ wachlarz cen jest dość spory. Ja szukam modelu z 3.5 silnikiek, wyświetlaczem oraz że skrzynią DCT. Nie chce kupować tzw. golasa wiec z chęcią posłucham opini innych na co zwrócić uwagę i co jest warte większych pieniędzy.... pozdrawiam

_________________
. . .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 4 września 2018, 22:14 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2457
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Najlepsze byłoby 335is w takim przypadku.

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 4 września 2018, 22:38 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1712
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Moje BMW: E39 523iT, E46 318i
Kod silnika: M52TUB25, M43TUB19
Garaż: -
Montowałem Wagner'a EVO 2 Performance, lata w setupie 470 KM, nie ma problemu z ilością i temperaturą powietrza. Montaż bajka wszystko na swoim miejscu.

_________________
E39 523i Touring M52TUB25, E46 318i M43TUB19, E36 328iA Touring Individual M52B28


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 4 września 2018, 22:51 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1253
Moje BMW: e92 335i
Garaż: było: e46 330d touring
ssid220, górne zdjęcie to polift, ale bez wyświetlacza (tego na środku deski rozdzielczej), dolne przedlift z wyświetlaczem, DCT mocno Ci ograniczy wybór, zwykły automat też daje radę, szczególnie jaka wgra się soft apliny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 4 września 2018, 23:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 65
Moje BMW: e39 540i
To mi teraz kolego dałeś do myślenia. Cały czas wychodziłem z założenia że niechce skrzyni manualnej ani zwykłej automatycznej tylko DCT z takiego powodu że jest to fajne połączenie między manualną a automatyczną skrzynią... wiem że dostępnych samochodów że skrzynią DCT jest mniej dostępnych ale czy w jakiś inny sposób ograniczy mi to wybór.? A co z tym wyświetlaczem.? Warte dołożenia pieniędzy? Wiem że pytam trochę po "Januszowemu" ale przy takim wyborze wolę skorzystać z porad osób które mają styczność z takimi sprawami a nie wydać kasę bo zwracałem uwagę na rzeczy mało ważne.

_________________
. . .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 5 września 2018, 09:03 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2457
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Ja nie widzę sensu dopłacać za wyświetlacz chyba że zmienisz na jednostkę z androidem to ok ma to sens. Nawi janosik i tak tel non stop w użytkowaniu, bo umówmy się 335i do wolnych aut nie należy i trzeba pilnować prawka :p

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 7 września 2018, 11:39 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 65
Moje BMW: e39 540i
Tutaj mamy rocznik 2011

Obrazek

Jakie tutaj na srodkowym panelu pod radiem mogą znajdować się dodatkowe funkcje typu rolety itp.? Jestem zainteresowany kupnem tego wlasnie egzemplarza i chciałbym wiedzieć o nim jak najwięcej jak przyjdzie do negocjacji ceny ;)

_________________
. . .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: e92 335i kilka pytań p-LIFT
PostNapisane: 7 września 2018, 11:49 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 28
Posty: 2457
Lokalizacja: Miasteczko Wilanów
Moje BMW: E87+E92
Kod silnika: M47T2+N54B30
Garaż: E92 335i Schwarz 2
E87 118d M-Pakiet Nautikblau
Było: E36 325i casual drift spec.
Było: 540i6 NV + szpera M5 3.15 + dwururka proex
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154183
BYŁO
540i6 Vanos
BYŁO:
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863


BYŁO
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651
Rozkoduj vin to będziesz wiedział co powinno być na wyposażeniu

_________________
JEST:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM viewtopic.php?f=6&t=167595
E87 118d@
164KM/368NM Mpakiet Nautikblau ->> viewtopic.php?f=6&t=161809
BYŁE:
e36 M50B25 casual drift spec
BYŁE:
e39 540i 6bieg SEDAN
BYŁE
e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863
BYŁE
]e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412
BYŁE:
e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL