BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 8 czerwca 2018, 21:51 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
marcin92 napisał(a):
lepiej podawaj w exelu bo ten wykres się źle patrzy a wiemy z życia z logów hehe
jak pompuje powyżej 1b przy ok 2000rpm na 3 biegu to jest ok, masz szybką turbine to może dmuchnie nawet 1.4b przy 2000rpm ale jak masz przeładownie dołem to tracisz górą bo zaworek zbija ciśnienie i zanim przymknie geometrie to już zmieniasz bieg ;) zró loga 3b zmień na 4 i jedź dalej tak jakbyś się ścigał zobaczymy co się dzieje po zmianie biegu.



log z excela wrzucilem wyzej. wykres w excelu z tego loga zrobiony

log 3b na 4bieg zrobie jutro :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 10 czerwca 2018, 11:05 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
Nie słychać fluttera, wydłużyłem lekko sztangę.

Zrobiłem log:

1 - 2 - 3 - 4 bieg:

https://www119.zippyshare.com/v/A48J7RJ0/file.html


3 (prawie do odcięcia) - 4 bieg i dalej:

https://www119.zippyshare.com/v/qrciOnju/file.html

@marcin92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 10 czerwca 2018, 22:42 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
jeszcze delikatnie wydłuż i resztę już softem ogarnąć;) w sumie jak ogarnięty tuner to teraz już wszystko softem by ogarnął bo jest dosyć ok :ok: Dobrze dokręć mocowanie gruszki itp żeby już się nie poprzestawiało;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 08:28 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
zupelnie niesmialo napisze ponownie, ze GÓRA TO NĘDZA

na 4ce przy 4 tys turbo osiaga 1.4b ??? Zupelnie seryjna turbina pozwala na wiecej (seria e46 150ps ma zadane okolo 1.3b - wiec raczej tam 200ps nie masz :D )

Przy okazji widze, ze czip jest z tych "niesmialych" jezeli chodzi o turbine i cisnienie paliwa takze pozostalo seryjne 1600b :szok:
Interpretuj to jako (jedno z 2):
- jest to lagodny ale poprawny czip
albo
- "procentowka" (podbijajc o zadany procent na pale paliwo i turbo bedzie progres ale to nigdy nie jest trafione /troche jakby slepy strzelal z luku "Franek!!! troche bardzie w prawo bo tam stoi Krysia")

Na chwile obecna quiz powyzej nie ma kluczowego znaczenia bo masz problem z ladowaniem T chyba, ze auto ma inna niesprawnosc (nieszczelnosc z dolocie, brak palia bo costam itp) i klopoty z T to skutek a nie przyczyna

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
zeby sprobowac odpowiedziec na quiz "po logach" musialbys zlogowac dawke paliwa, czas wtrysku, wysterowanie VNT, kat wtrysku..

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 20:04 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
Ale jak turbo ma pompowac wiecej, skoro mapa na wiecej nie pozwala?

Po drugie nigdzie nie napisalem ze mam 200KM

Mapa byla robiona pod seryjna turbine, teraz wsadzilem 52 i sprawdzam czy jest ok. Byl problem, bo wstawal znacznie pozniej, nie trzymal cisnienia w gorze, a potem byl overboost. To trzeci log i poki co chyba najlepszy z wszystkich. Widze tam 1.8bara przy przejsciu z 3 na 4 bieg, a granica z tego co czytalem jest 1.85bar wiec wydluze delikatnie sztange i powonno byc lux.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 22:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Haj,
a nie lepiej otworzyc plik, ktory sam uploadowales i popatrzec co w nim jest? masz kolumienki z nazwami pochodzacymi z niemieckiego
STAT_LADEDRUCK_SOLL_WERT
STAT_LADEDRUCK_WERT
(SOLL - "powinno" "WERT" - "wartosc" Ladedruck - cisnienie ladowania)

STAT_MOTORDREHZAHL_WERT (DREHZAHL - liczba obrotow/ drehen: obracac, Zahl - liczba)

Przy 4 tys obrotow zadane ladowanie to 2500 (1.5b) a faktyczne to 2391 (czyli 1.4b) - zupelnie seryjna T z e46 osiagnie (po czipie) wiecej niz teraz jest zadane czyli 1.5b ... a Twoja kolocze sie kolo 1.4)?
Zakladam, ze turbine masz inna by osiagac wiecej a nie mniej?
Nie napisalem, ze napisales :D, ze masz 200ps tylko dalem do zrozumienia, ze tam super pałeru nie ma
Przy 3800 seryjna turbina /po czipie/ osiaga ok 1.6b - u Ciebie 1.4b - Twierdzisz, ze jest juz prawie dobrze?

Powtorze:
przemek4net napisał(a):
przemek4net napisał(a):
hi,
z tym wstawaniem to taka uwaga:
w przedziale obrotow 1870 - 2800 turbo osiaga ladowanie wieksze niz ma zadane wiec ciezko cos jej tu zarzucac (zachowanie w tym przedziale)... pozniej w okolicy 3500 obr jest dramat bo seria ociakajaca olejem wiecej wydala :D

Pozdrawiam,
Przemek
P.S.
"zdarzylo mi sie" czipowac "kilka" e46 wiec mowie z doswiadczenia

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 22:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
No kurde, doskonale wiem co te kolumny oznaczają :D Co ty mnie tu teraz wyskakujesz z tym tłumaczeniem :D

Pytam - jak turbo ma osiągnąć więcej, skoro to program decyduje o tym jak N75 ma sterować podciśnieniem by zamykać lub otwierać geometrię?

No chyba że to nie od programu zależy i jestem w błędzie, to w takim razie od czego?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 23:18 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
i jeszcze jedno - z pominięciem zaworka turbo powinno ładować maksymalne ciśnienie? Podłączyłem gruchę do puchy vacuum z pominięciem N75 i był jeden wielki muł.
Roger pisał, że niby powinno być maksymalne ciśnienie uzyskane, a u mnie jest odwrotnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 11 czerwca 2018, 23:37 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
chlopie.. na poczatku juz Ci napisalem
Cytuj:
w przedziale obrotow 1870 - 2800 turbo osiaga ladowanie wieksze niz ma zadane wiec ciezko cos jej tu zarzucac (zachowanie w tym przedziale)... pozniej w okolicy 3500 obr jest dramat bo seria ociakajaca olejem wiecej wydala

a Ty krecisz sztanga, robisz loga i piszesz
Cytuj:
Ale jak turbo ma pompowac wiecej, skoro mapa na wiecej nie pozwala?

wiec zalozylem, ze jest pewne prawdopodobienstwo, ze nie wiesz co te kolumny oznaczaja

VNT nie ma zadanego "na sztywno" zamkniecia geometri ( w wyzszych obrotach) ale jest tam zaszyty dynamiczny mechanizm / z pewnym ograniczeniami/(https://de.wikipedia.org/wiki/Regler#PID-Regler )

Wydluzajac sztange powodoujesz, ze przy tym samym "podciagnieciu" gruszki geometria zamknieta jest mniej, a wiec bedzie jeszcze gorzej pompowalo gora

Nie zlogowales zamkniecia geometri... ogolnie to chyba przygotowac sie trzeba mentalnie na wyjecie turbiny

Cytuj:
i jeszcze jedno - z pominięciem zaworka turbo powinno ładować maksymalne ciśnienie?

Nie mozesz zamknac geometri na full przy wysokich obrotach bo wtedy blokujesz wylot spalinom. Jak spalin jest malo (wolne obroty) to budujesz cisnienie spalin

Wezyk + strzykawka i bedziesz mogl symulowac rozne zamkniecie geometrii...

Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 00:32 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
Tp teraz co mi po tym ze turbo wyjme i postawie na stole? Od patrzenia raczej nic sie nie zmieni. Pozostaje znowu regulacja?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 06:54 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haxigi napisał(a):
Tp teraz co mi po tym ze turbo wyjme i postawie na stole? Od patrzenia raczej nic sie nie zmieni. Pozostaje znowu regulacja?

bo jest wysoce prawdopodobne, ze masz cos zj.. z turbina i ktos dysponujacy odpowiednim sprzetem jak ponizej powinien ja sprawdzic i wyregulowac.

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 07:09 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Wydłuż i zobacz w praktyce. Z dołu jak przeładowuje to zazwyczaj góra nie doładowuje. Firmy mają sprzęt do vnt a zawsze trzeba po nich poprawiać bo w 90% turbina wstaje bardzo późno.
Przemek jak wydłuży sztangę to może minimalnie gorzej zacznie ładować z dołu ale zaworek n75 nie próbuje tak zbijać ciśnienia I górą będzie trzymać lepiej doładowanie. Czym więcej przeładowuje z dołu tym gorzej z doładowaniem u góry i niestety taka prawda.

Co do ominięcia zaworka to Przemek ma racje za mocno zamknięta geometria dusi spaliny, w logu może pokazywać ze ładuje turbo a w realu za sobą wielki dym i brak mocy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 18:37 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
Jeszcze pytanie mam o przeplywke. W ostatnim logu, przeplywka lapie lag i ogolnie ciagle jest ponizej normy. Mozna sadzic ze jest uszkodzona?


+

sprawdziłem stare logi ze starą turbiną i też ma taki zjazd w przedziale 3400 - 4000 rpm. hmmm dziwne :dobani:


log z 28-09-2017 (stere turbo, default IC, EGR Off (wężyk odpięty), Kat off ale środkowy):

https://www97.zippyshare.com/v/AGRofGpA/file.html


log z 12-06-2018 (gtb1752v, fmic, egr off fizycznie, decat x2, nowe weze podcisnienia, wyczyszczony MAF, wyczyszczony filterek N75, nowe uszczelki pod kolektorem, nowa odma, filtr KN):

https://www97.zippyshare.com/v/tI7uwOl0/file.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 12 czerwca 2018, 23:03 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
haxigi napisał(a):
Jeszcze pytanie mam o przeplywke. W ostatnim logu, przeplywka lapie lag i ogolnie ciagle jest ponizej normy. Mozna sadzic ze jest uszkodzona?

chlopie... zrob logi, ktore sa cos warte. Takie logi maja zawierac
- obroty
- turbo zadane
- turbo faktyczne
- zamkniecie geometrii
- dawke paliwa w mg
- dawke paliwa jako czas trwania wtrysku
- cisnienie RP zadane
- cisnienie RP faktyczne
- poczatek wtrysku
- maf NA CYLINDER (faktyczny)

jezeli to nie tajemnica to na jakiej podstawie twierdzisz "W ostatnim logu, przeplywka lapie lag i ogolnie ciagle jest ponizej normy" (konkretnie jakie wartosci w jakich kolumnach

P.S.
bez zludzen - turbina tak czy siak bedzie wyciagana... obstawiam
Szkoda brudzic sie w krecenie sztanga - teorie o winnym przeladowaniu latwo zweryfikowac - wystarczy np do 3000 nie cisnac na maxa by przeladowanie nie bylo i docisnac do dechy dopiero od 3tys

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 07:45 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
przemek4net napisał(a):
- zamkniecie geometrii
- dawke paliwa w mg
- dawke paliwa jako czas trwania wtrysku
- poczatek wtrysku


jak będą się te opcje nazywały w testo?

przemek4net napisał(a):
jezeli to nie tajemnica to na jakiej podstawie twierdzisz "W ostatnim logu, przeplywka lapie lag i ogolnie ciagle jest ponizej normy" (konkretnie jakie wartosci w jakich kolumnach


Pewnie, że nie tajemnica. Otwieram log i patrzę na RPM, Airmass target i Airmass is. Widzę, że w zakresie obrotów 3200 odczyt z przepływki jest poniżej tego co oczekuje komputer.

Odpalam stary log sprzed wymiany i patrzę na te same parametry i widzę, że przepływka trzyma cały czas wartości ponad to co chce komputer.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 09:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Dla zmylki w Twoim ECU LUFTMASSE jest w kg/h a LUFTMASSE_SOLL w mg/suw :)

(przeplywomierz nie wie czy silnk ma 1 czy moze 10 cylindrow i jak sie kreci... on mierzy ilosc powietrza na 1h. Komputer przelicza to (na bazie ilosci cylindrow i obrotow) na mg na jeden suw cylindra i takie wartosci Ciebie interesuja

Winkiel to po niemiecku kat
Ladedrucksteller to "ustawiaczka ladowania" czyli vnt
Einspritzmenge - dawka wtrysku (jak bedzie kilka szukaj tego z "haupt")
Dauern to trwac wiec moze wg tego poszukaj (albo wg "spritz") czas trwania wtrysku (jednostka bedzie w mikrosekundach /1 milionowa sekundy)
Przemek

wyslij mi mejla "halo 46" na mojnickzforum @ gmail.com to odesle Ci moje rozszerzenie do inpy pozwalajace logowac w inpie dane do pliku CSV ( napisalem to kiedys, przetestowalem z moim e60 i nie mam pojecia czy poloaczy sie ze starczym ecu /musisz sprawdzic)

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 09:39 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
przemek4net napisał(a):
Dla zmylki w Twoim ECU LUFTMASSE jest w kg/h a LUFTMASSE_SOLL w mg/suw


Taa, to wlasnie zauwazylem, ale potem wybralem prawidlowa wartosc i obie byly w tej samej jednostce mg/hub :)

Ok, pisze maila a potem zrobie logi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 13 czerwca 2018, 20:53 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
@przemek

logłem z danymi które prosiłeś.


jeden parametr wystepowal 3x to dodałem 3x do loga.

duży log:

https://www21.zippyshare.com/v/0JNBIWpI/file.html

Sprawdzenie czy overboost jest (imo jest i N75 zbija ciśnienie potem) - 3bieg wolno do 3k rpm i potem but, 4 bieg i wolno:

https://www21.zippyshare.com/v/4K7tSbAz/file.html


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 07:17 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 627
Moje BMW: E60 530XD
Kod silnika: M57/T2
Witam,
tak to widze
Twoj chip jest troche zrobiony "na skroty" czyli procentowo. Patrz: ponizej obroty, czas trwania wtrysku, dawka paliwa w mg widziana przez komputer
Obrazek
1) skala fabryczna mapy paliwa w Twoim sterowniku to ok 73mg i nawet nie wykorzystano tego (prawdopodobnie nie potrafiono zdjac limiterow albo podniesiono fabryczne limitery o zadany procent i wsio)
2) obok dawki paliwa sa czasy wtryskow i to zdradza procentowa interwencje - przypisane czasy wtryskow sa wieksze niz fabryczne dla tych dawke czyli komputer "mysli": "wtryskuje 60mg paliawa a tak naprawde idze np 63
3) nie ruszono cisnienia paliwa (to wynosi nadal 1600b /wypadaloby podbic)

W konsekwencji auto chodzi przy 4 tys na paliwie okolo 60mg (mimo, ze w logach widzisz 57) co i tak jest malo wiec to d..nie urywa wiec i turbinie moze byc ciezej wypracowac zadane ladowanie

Znalazlem jakies logi seryjnego mechanicznie e46 z przeladowaniami (za dzo koksu z dolu bylo).. jak widzisz w logach na 3ce (dlatego taka mala gestosc danych) i przeladowania do 1.9b a seryjna to laduje przy 4 tys (na 3ce!!!) jak u Ciebie na 4ce
Obrazek

Co to znaczy dobre ladowanie w e46? ponizej e46 z jakas hybryda (nieszczelny dolot byl dlatego niedoladowywalo)... czary... piernikowate E46 laduje na 1.9b (niestety nie moge znalezc logow po uszczelnieniu dolotu - wierz mi.. przeladowywalo ponad 2b!)
Obrazek

Reasumujac:
ta turbina co masz na chwile obecna sprawuje sie delikatnie slabiej niz seria... ale poniewaz czip jest z tych "malo konkursowych", wiec trzeba by wziac na to poprawke. Jak bardzo nie chcesz brudzic raczek (i placic komus za prace na turbina), najprosciej wziac MPPSa, zrobic backup czipa, wgrac serie (mozesz to WINKFP zrobic) i sprawdzic jak trzyma seryjne parametry na seryjnym programie
Pozdrawiam,
Przemek

_________________
Pomiar przyspieszenia w oparciu o GPS 10hz+PC
viewtopic.php?f=2&t=162744


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: E46 320D z GTB1752V EU3 - późno wstaje i nie trzyma ciśnieni
PostNapisane: 14 czerwca 2018, 09:14 
Offline
Forumowicz

Posty: 230
Moje BMW: E46 320D 185KM
Kod silnika: M47DO1
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=142894
Przed nowa mapa i tak chcialem wrocic do stocku chocby ze wzgledu na uaktualnienie sterownikow. Pytanie tylko czy powrot do stocka bedzie miarodajny w kwestii sprawdzenia trzymania parametrow przez to turbo i IC wiekszy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL