BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:15

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 27 czerwca 2018, 06:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Darth vader przy niej to kundel :P
I jak wrażenia po przejażdżce?

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 27 czerwca 2018, 11:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
szału ni ma bo boost spadł z 0,5b na 0,3bara ale to bardziej przez krokowca nie wpiętego w układ. Krokowiec bierze powietrze z zewnątrz jak wolnossak ( brak boostu na jego wejściu ). Mimo takiej nieszczelności widać potencjał i moc spręzarki bo nawet dziura przez krokowca mu nie przeszkadza :rotfl:
Bardziej mi oczy się wielkie zrobiły jak Blow Off sapie bo sapie strasznie głośno, musi upuścić kilka razy większy układ powietrza niż bez Icka. Jeszcze na dodatek wylądował w zderzaku a był pod maską co go trochę wyciszało. Trochę za głośny mi wyszedł ten Blow Off ale za to nie zniszczalny ;)

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 27 czerwca 2018, 14:13 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
bestia :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 30 czerwca 2018, 10:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
kolejny etap = odetkanie seryjnego wydechu, w pierwszej kolejności wyleciał końcowy.
Jako że mam od silnika po koniec układ wydechowy z m52 wystarczyło dać porządną jedną rurę :D


więcej zabawy będzie z katami gdyż ten układ wydechowy nie ma katalizatorów w kolektorach tylko w połowie auta przed środkowym. Rury od kolektorów do puszki katalizatorów są w podwójnej rurze :/ a zaraz za katami schodzi się w jedną rure 63mm

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 30 czerwca 2018, 12:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 379
Lokalizacja: Górny Śląsk
Moje BMW: E46 330CI / E39 520i
Kod silnika: M54B30
Zmień proszę Cię emblemat na 316i :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 1 lipca 2018, 11:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
SelectoSK napisał(a):
Zmień proszę Cię emblemat na 316i :D


:rotfl:

wczorajsze testy wydechu :hyhy:

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 1 lipca 2018, 16:20 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
WRC warcy rycy cesczy :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 1 lipca 2018, 17:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 2479
Lokalizacja: Rzeszów
Moje BMW: M4, E82 120d
Kod silnika: S55 ,N47(260km/550nm
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=98535
Niezły sleeper

_________________
Obrazek

Chiptuning Turbo Diesel/Benzyna | Hamownia


XHP Flash Tool - Dealer

Obrazek

PODKARPACIE, siedziba 20 minut od Rzeszowa.

http://www.performance-lab.pl/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 2 lipca 2018, 21:59 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
niestety urok sleepera już traci przez ICka z przodu i przez wydech :D

Małe podsumowanie po montażu ICka.
Instalacja za duża jak na ten setup.
Boost spadł z 0,5 na 0,25bara więc go podkręciłem montując mniejszą rolkę na ..... 0,7bara :]
Temp w dolocie spadła drastycznie. Na 0,5bara bez ICka było przy pełnym ogniu 60stopni, teraz z Ickiem na 0,7bara jest 28stopni :szok:
Bardzo duże opory na napędzie kompresora, zmieliło pasek na przekładni więc opcja 1bar z ICkiem poszła do kosza.
Trzeba teraz się zastanowić czy nie wrócić do krótkiego dolotu bo wtedy jednym paluszkiem nadmucha 1bar i zbudować wtrysk wody na zbicie temp w dolocie. Albo kolektor chłodzony wodą :/

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 3 lipca 2018, 14:16 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 925
Lokalizacja: Czarnków-Piła
Ja bym zmienił cooler na mniejszy w dieslach ładuje sie 2b na icku 180x550x65(u mnie w 2.0d było 1.9b w piku ponad 2b i temp była troszke wyzsza niż temp na zewnatrz) więc nawet by starczył 140x550x65


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 4 lipca 2018, 09:32 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
morcine napisał(a):
niestety urok sleepera już traci przez ICka z przodu i przez wydech :D

Małe podsumowanie po montażu ICka.
Instalacja za duża jak na ten setup.
Boost spadł z 0,5 na 0,25bara więc go podkręciłem montując mniejszą rolkę na ..... 0,7bara :]
Temp w dolocie spadła drastycznie. Na 0,5bara bez ICka było przy pełnym ogniu 60stopni, teraz z Ickiem na 0,7bara jest 28stopni :szok:
Bardzo duże opory na napędzie kompresora, zmieliło pasek na przekładni więc opcja 1bar z ICkiem poszła do kosza.
Trzeba teraz się zastanowić czy nie wrócić do krótkiego dolotu bo wtedy jednym paluszkiem nadmucha 1bar i zbudować wtrysk wody na zbicie temp w dolocie. Albo kolektor chłodzony wodą :/


To, że spadł Ci boost to normalne- obniżyłeś temperaturę. Nie zmieniło to drastycznie wydajności sprężarki(w sensie zwiększenia trasy dolotu). Też uważam, że IC dałeś trochę za duży :hurra: . Najlepsze rozwiązanie to i IC i wtrysk wody :). Ja właśnie montuje do ASY 180x550x65. Tylko, że ja boost miałem 0,65 w piku i ok 70* w dolocie :/. BOV świszczy zacnie :super: Na dniach u mnie wpada poł BOV pół DV z regulacją ;) bo ja mam przepływke :zabawa: Pamiętaj, że każda sprężarka ma swoją wytrzynałość :P nie przegnij z obrotmi ;)
Pozdrooo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 4 lipca 2018, 13:09 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
WojtekSzychta napisał(a):
Najlepsze rozwiązanie to i IC i wtrysk wody :)
Pozdrooo


Czyli mam rozumieć że sam wtrysk wody to będzie marny efekt zbicia temperatury :mur:
a taką fajną ciekawą opcje znalazłem nie trzeba wysokociśnieniowej pompy :D
https://www.youtube.com/watch?v=cj_XV3g ... be&t=2m17s

zrobię najprostszy eksperyment :P wstawię samą rure zamiast Icka i porównam z boostem bez ICka.

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 swap 330i touring kompresor
PostNapisane: 4 lipca 2018, 13:15 
Offline
Forumowicz

Wiek: 39
Posty: 226
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e46 323i G-Power
Kod silnika: 2,5l supercharged
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=144024
Wujek broń Bóg nie mówię że to źle rozwiązanie. Tylko fizyka jest nieubłagana. Wraz ze spadkiem temperatury spada ciśnienie :) wydłużenie dolotu powoduje jedynie drobnego "laga" i drobny spadek wydajności ze względu na budowę ic, rur, zakrętów itd. sam spadek temperatury i boostu nie musi oznaczac spadku mocy i momentu. Zwłaszcza że zjazd temperatury masz zacny :)
Ale rób eksperymentoooo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 330i Touring Family Express
PostNapisane: 24 lipca 2018, 22:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
A więc ten tego przed urlopem dowaliłem jeszcze ciut ciut koksu , trochę pojeździłem i pukłem chyba z 500km, nic się w silniku nie urwało, oprócz nadkola przy nagrywaniu filmika = zawinęło się pod auto konkretnie :szok:

0,75bara w nieodprężonym silniku przy skróconej odcince na 6000obr - tak, wiem, dużo, ale myślę że strojenie na paliwie racing100 z bogatym afr ( wg kontroli ma nawet 102okt ) trochę uchroni motor :kwasny:



jest jeszcze kilka testów na tapecie ale to po urlopie i jak silnik przeżyje :hyhy:

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 330i Touring Family Express
PostNapisane: 24 lipca 2018, 23:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1608
Auto robi przeciąg :szok: Ile szacunkowo moze miec mocy?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 330i Touring Family Express
PostNapisane: 25 lipca 2018, 00:38 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
styks napisał(a):
Auto robi przeciąg :szok: Ile szacunkowo moze miec mocy?



Wystarczająco :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 330i Touring Family Express
PostNapisane: 25 lipca 2018, 06:04 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
styks, ~400

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 330i Touring Family Express
PostNapisane: 25 lipca 2018, 07:09 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
świetnie podaje :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 330i Touring Family Express
PostNapisane: 25 lipca 2018, 15:45 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 11
Posty: 1287
Lokalizacja: Łańcut
Kod silnika: M54B22
Garaż: E46 320i
Wariat jest, idzie jak zły do samego końca :hyhy: :padam: :padam:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: morcine -->> e46 330i Touring Family Express
PostNapisane: 26 lipca 2018, 22:13 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ulala, dobrze leci!

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 162 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL