BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:04

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 12 lipca 2018, 10:48 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Fajne autko, miło popatrzeć. Az łezka się kręci na wspomnienie starych, dobrych czasów BMW.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 12 lipca 2018, 20:15 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
Randall86, dzieki za info odnośnie żarówek podświetlenia włączników świateł - sprawdze.


Co do wycieraczki to albo klapa bez niej, ale to szukanie igły w stogu siana w kolorze, albo http://www.lajt24.pl/inne/252583-zaslep ... salna.html

Lepiej taką zaślepke mieć niż tego kikuta :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 12 lipca 2018, 22:08 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
Serio według Was ta wycieraczka z tyłu psuje wygląd? Moim zdaniem jest właśnie fajna, dodaje charakteru temu króciutkiemu tyłowi :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 12 lipca 2018, 22:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
W poprzednim compakcie o którym wspominam na pierwszej stronie nie było wycieraczki i tył wydawał mi się bardziej spójny. Wolałbym go podkreślić takim delikatnym lipem (jak w e39 mpak) niż wycieraczką :hyhy:

Ponawiam pytanie czy ktoś miał doświadczenia z eibach sportline lub mts gold ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 13 lipca 2018, 07:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
ThePatrickyo napisał(a):
Serio według Was ta wycieraczka z tyłu psuje wygląd? Moim zdaniem jest właśnie fajna, dodaje charakteru temu króciutkiemu tyłowi :P

Serio, serio psuje harmonie tyłu. Taki kutang w poprzek szyby :rotfl:


Randall86 napisał(a):
W poprzednim compakcie o którym wspominam na pierwszej stronie nie było wycieraczki i tył wydawał mi się bardziej spójny. Wolałbym go podkreślić takim delikatnym lipem (jak w e39 mpak) niż wycieraczką :hyhy:

Ponawiam pytanie czy ktoś miał doświadczenia z eibach sportline lub mts gold ?

MTS to jedno z tych zawieszeń na których auto po prostu ładnie stoi.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 13 lipca 2018, 19:07 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
A myślałeś może o zestawie od H&R? Cup Kit występuje w wersji 35/15 oraz 60/40, jest trochę tańszy od Eibacha. Według mnie 35/15 jest dobrym wyborem :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 13 lipca 2018, 20:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 28
Posty: 2578
Moje BMW: F20
Kod silnika: N55B58
ThePatrickyo, przy zawieszeniu M Suspension 35/15 to wychodzi OEM :D :hyhy:



60/40 musi wpasc przy takim profilu opony jak ma Randall i tak jakby chciał to spasować. HR też troche twardszy od eibacha ale to akurat imo na plus


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 13 lipca 2018, 20:20 
Offline
Fan F1
Avatar użytkownika

Wiek: 27
Posty: 2079
Lokalizacja: FZG
Moje BMW: E36 Compact
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=157698
waskii napisał(a):
ThePatrickyo, przy zawieszeniu M Suspension 35/15 to wychodzi OEM :D :hyhy:

A no tak, racja, zasugerowałem się swoją kozą :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 13 lipca 2018, 23:39 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
-40 to mam teraz z przodu i nie jest to to czego chcę :| pomyślałem o mts gold ponieważ w tym gwincie są sprężyny eibach wiec nie jakieś gunwo, pozostaje kwestia amorów - jak się sprawują. H&R 2600 zł za kit, na gwint nawet nie patrzyłem
:hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 14 lipca 2018, 04:23 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 2464
Lokalizacja: Sokółka
Moje BMW: e36 coupe
Kod silnika: M50B30
Garaż: e36 325i alpinweiss http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=154980 e38 740i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145154 moje byłe e36 w Dakarze http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=114724 e39 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=103364 moje byłe e36 GT http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=34223
gwint mts gold to nie najgorszy zawias , nie jest stworzony na tor tylko do codziennej jazdy i spełnia to zadanie :) ma gorsze prowadzenie przy 200km/h ale kto takimi prędkościami się porusza :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 14 lipca 2018, 07:40 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
Randall86 napisał(a):
H&R 2600 zł za kit


I jest wart każdej wydanej złotówki... Miałem go w swoim 323ti, wersja sport i prowadził się genialnie, w zakrętach ganiał duuuużo nowsze i szybsze samochody. Każdy kto ze mną jeździł compactem był pod wrażeniem tego zawieszenia. Do tego nie było bardzo twardo w codziennej jeździe, także z czystym sumieniem polecam. :ok:

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 14 lipca 2018, 08:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Tak ale wolałbym coś z regulacja bo boje się ze może być za wysoko. Przeczytałem teraz 9 stron innego tematu na tym forum (o gwincie AP) i wychodzi że lepszy juz jest TA niż dwa razy droższy AP.

Wczoraj mieliśmy z kolega wymienić świece i wrzucić zmodzony sterownik a auto stoi rozebrane do dziś. Okazało się ze uszczelka pod klawiaturą jest do wymiany.. poza tym pozbyłem się gunwa firmy Pioneer i wpadło oryginalne radio BMW Reverse RDS które przy seryjnych głośnikach gra 10 x lepiej i wyglada 100 x lepiej. Niestety musieliśmy dwie godziny odbudowywać oryginalna wiązkę bo jakiś idiota uciął kostke BMW i przylutował iso. Fotki wkrótce.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 14 lipca 2018, 10:45 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 841
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E30+E36+Z3+E61
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=149858
viewtopic.php?f=6&t=171187
Nie do końca rozumiem glebbing takich samochodów jak 323ti. To mały, zwinny Compact który nigdy nie będzie robił jakiegoś WOW stojąc. On robi WOW jeżdżąc po krętej drodze.
Zglebiony na gwincie tatesco prawdopodobnie jeździ gorzej od mojej Toyoty Camry

Z drugiej strony to Twój wóz i możesz mu nawet obciąć sprężyny w połowie i nic mi do tego ;)

_________________
E30 323i Bahamabeige '85, E36 328i Hellrot '95, Z3 Cosmos-schwarz '98
ex E30 325i Bronzitbeige '85, Toyota Camry USDM '87, Toyota Carina II '87, Citroen BX Break '94, Volvo 940 '92, Audi Coupe V8 '89, Clio Sport Ph1 '00


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 14 lipca 2018, 16:13 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
No widzisz, w serii na seryjnych balonach i zawieszeniu nie robił żadnego wow po zakrętach. No ale cóż, chyba skorzystam z twoich rad i pójdę po boscha.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 15 lipca 2018, 17:49 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Na seryjnym zawiasie kompot leoiej skreca id duzo nowszego passerati i innych audi. Przetestowane.
Biorąc się za sprezyny, zastanow sie poważnie nad acentrykami z m3 3.2 w mocowaniach mcpersona, zamienione stronami oczywiście. + talerzyki sprezyny obniżające, bo same poduchy sa o ok 2cm wyższe od seryjnych. Talerzyki trzeba przymierzyc i podszlifowac bo beda haczyc w kielichu. Do tego można jeszcze acentyki tuleje dać.
To jak zacznie skrecac Ci samochód i jaki feeling dawac to oniemiejesz. Gkebiac szczególnie tylw kompocie powiekszymy negatyw ktory seryjne jest calkiem duzy bo ponad 2stopnie. Starty na mokrej nawierzchni lub zima robią się conajmniej trudne. Sa fasolki do wspawania w belke do regulacji.
wg mojej opini jesli seryjne amory sa ok zrobić te 30.15 plus staby hr i te acentryki, i kompot zaczyna robić wow na kierowcy. Mamy wtedy zawias na każde Polskie warunki.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 15 lipca 2018, 18:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Fajne autko, dziesięć lat temu żona kupiła compacta (316i, czarne), bardzo dobrze to auto wspominamy.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 15 lipca 2018, 18:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
kirpek napisał(a):
Na seryjnym zawiasie kompot leoiej skreca id duzo nowszego passerati i innych audi. Przetestowane.
Biorąc się za sprezyny, zastanow sie poważnie nad acentrykami z m3 3.2 w mocowaniach mcpersona, zamienione stronami oczywiście. + talerzyki sprezyny obniżające, bo same poduchy sa o ok 2cm wyższe od seryjnych. Talerzyki trzeba przymierzyc i podszlifowac bo beda haczyc w kielichu. Do tego można jeszcze acentyki tuleje dać.
To jak zacznie skrecac Ci samochód i jaki feeling dawac to oniemiejesz. Gkebiac szczególnie tylw kompocie powiekszymy negatyw ktory seryjne jest calkiem duzy bo ponad 2stopnie. Starty na mokrej nawierzchni lub zima robią się conajmniej trudne. Sa fasolki do wspawania w belke do regulacji.
wg mojej opini jesli seryjne amory sa ok zrobić te 30.15 plus staby hr i te acentryki, i kompot zaczyna robić wow na kierowcy. Mamy wtedy zawias na każde Polskie warunki.


Rozumiem ze przy montażu poduszek amortyzatorow z M3 trzeba szlifować coś, bo auto będzie wyżej stało ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 15 lipca 2018, 18:36 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1100
Moje BMW: pocket rocket 323ti
Kod silnika: r6 :)
Garaż: Pocket rocket 323ti vel dzikus
Smoczyca 645ci vel dziadkowóz
Nie. Trzeba przeszlifowac te telerzyki bo beda haczc o kielich. Wyżej bedz stalo z powodu poduszki. Ktora jest wyzsza.
Dlatego potrzebne sa obniżające talezyki. Podobno pasuja te z e90, ale nie porownywalem ich z tyimibz e36, wiec to jest do sprawdzenia. Ja nie założyłem i mam teraz robote drugi raz.

_________________
323ti
Kolektor m50
Wałki s50
Lekki zamach 240mm
Hamulec 325/294mm+ pompka e84
Szpera 40% w końcu na pokładzie!
Gwint 4x kolumna
Stroker waiting.......
Jest przeciąg :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 15 lipca 2018, 19:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Szkoda że nie wrzuciłeś kolektora m50 i lepszego wydechu przed nową mapą
_KL_ napisał(a):
Nie do końca rozumiem glebbing takich samochodów jak 323ti. To mały, zwinny Compact który nigdy nie będzie robił jakiegoś WOW stojąc. On robi WOW jeżdżąc po krętej drodze.
Zglebiony na gwincie tatesco prawdopodobnie jeździ gorzej od mojej Toyoty Camry

Prawdopodobnie nie wiesz o czym mówisz :dobani:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Randall86-->> 323ti M Contour str. 2
PostNapisane: 16 lipca 2018, 10:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 350
Moje BMW: G20
Kod silnika: B48
Chycu napisał(a):
Szkoda że nie wrzuciłeś kolektora m50 i lepszego wydechu przed nową mapą


Koleś który mi go robił twierdził że jak założę kolektor to komp się "dostosuje" do większej ilości powietrza ale nie wiem czy w to wierzyć ? Macie jakieś doświadczenia ? Mam niby mapę pod PB98 i przesuniętą odcinkę na 6900.

Weekend był pracowity, udało się ogarnąć uszczelnienie, niestety zobaczyłem że wspomaganie jest obrzygane :dobani: Węże do wymiany czy tylko opaski ? Poza tym do wymiany chlodnica bo po kilku godzinach postoju zostaje plamka płynu na podłodze :kwasny: No cóż, przy okazji trzeba będzie też wymienić pękniętą obudowę wentylatora.

Jakieś foto:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Po całej pracy komora ogarnięta bez zbyt mocnego oblewania wodą. Polecam WD-40 do czyszczenia, robi mniej spustoszenia niż Akra itp, zostawia plastiki i gumy w fajnym satynowym wykończeniu i nie ciągnie kurzu.

Obrazek

Pięknie pasujące radio, w dodatku świetnie gra:

Obrazek

Compi gang rośnie w siłę :hurra:

Obrazek

Wieczorem udało mi się trafić przód od H&R Cup Kit w dobrej kasie, zobaczymy czy amory się nadadzą do czegokolwiek, czy wykorzystam tylko same sprężyny ;)

P.S. Przez ten mały ale waleczny samochodzik F30 stoi już kilka dni nie ruszana :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 81 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 40 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL