BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 09:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Malowanie profili zamkniętych
PostNapisane: 12 lipca 2018, 20:48 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 364
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e28 520i
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=64695
Remont rozpoczęty strona 8
Witam,
Mam pytanie, a raczej problem. Potrzebuję dobrego patentu jak pomalować progi od wewnątrz przez otwory serwisowe. Poszycia nie mam jeszcze wstawionego, ale jest już gotowe do wstawienia (pomalowane podkładem reaktywnym z którym można swobodnie spawać). Chciałbym pomalować miejsca gdzie wypali się reaktywny, potem po całości akrylowy i na koniec epoksyd, a po malowaniu budy woski. Jest to pytanie raczej do ludzi, którzy robili coś podobnego i mieli możliwość sprawdzenia swojej procedury po latach. Dodam, że reaktywny posiada bardzo małą gęstość i nie wiedzieć czemu wężyk od pistoletu do konserwacji nie rozpyla go zbyt dobrze
Wszelkie sugestie i porady mile widziane.

_________________
Moja e28 520i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Malowanie profili zamkniętych
PostNapisane: 17 lipca 2018, 22:28 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1286
Lokalizacja: Bydgoszcz
Moje BMW: e46 330ci
Kod silnika: m54
Kolego reaktywny , akryl i epoksyd, co to za kombinacja ?

Profile zamknięte o ile masz otwory serwisowe robisz niezbyt rzadkim epoksydem.

Bierzesz pistolet do profili zamkniętych z wężykiem i mosiężna końcówką, pusta butle po wosku i haje.
Tylko łap to co wyleci otworami i przelej przez filtry lakiernicze i do butli.

Jak nawalisz tego to obetrzyj progi aby nie wisiały dzyndzle bo później od pękną i odkryją blachę.
Jak masz jakieś kołki w progach (takie zielone tulejki) do mocowania spinek to wklejaj je na epoksyd.
Ja tak robię i otwory nigdy nie wygniwają a tulejki siedzą jak w betonie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Malowanie profili zamkniętych
PostNapisane: 18 lipca 2018, 04:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 364
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e28 520i
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=64695
Remont rozpoczęty strona 8
U mnie są tylko zaślepki do konserwacji. Tulejek nie mam bo nie ma nakładek. Taka kombinacja bo na reaktywny producent nie zaleca kładzenia bezpośrednio epoksydu.

_________________
Moja e28 520i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Malowanie profili zamkniętych
PostNapisane: 18 lipca 2018, 07:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 20
Moje BMW: E61 525d
Kod silnika: M57
albo reaktywny albo epoksydowy, nigdy razem. Jak masz nową blachę bez śladów rdzy to lepiej epoksydem, jak są ślady rdzy to reaktywny.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Malowanie profili zamkniętych
PostNapisane: 18 lipca 2018, 07:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 364
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e28 520i
Kod silnika: M20B20
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=64695
Remont rozpoczęty strona 8
Nowa blacha, ale po zeszlifowaniu papierem było kilka malutkich plamek. Zeszlifowałem to i pomalowalem reaktywnym. Epoksyd podczas spawania dość mocno sie wypala wokół spawu a reaktywny tylko na styku, dlatego używam reaktywnego

_________________
Moja e28 520i
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL