BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 09:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 8 maja 2018, 22:19 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
rorafalki napisał(a):
feder napisał(a):
rorafalki, potrzebowałbym oleju na ewentualną dolewkę (Wcześniej olej Motul 5w30 pobierał) Millers XF Longlife 5W40, z tego co pamiętam Andrew na taki zmienił ;) Jaka byłaby cena?
pozdrawiam

cześć,
XF 5w40 1L - 41,81 + paczka do 1kg 11,49 (przedpłata, ew. +2pln trzeba doliczyć do pobrania)


jak zamówić żeby było najsprawniej? :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 9 maja 2018, 06:46 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
feder napisał(a):
rorafalki napisał(a):
feder napisał(a):
rorafalki, potrzebowałbym oleju na ewentualną dolewkę (Wcześniej olej Motul 5w30 pobierał) Millers XF Longlife 5W40, z tego co pamiętam Andrew na taki zmienił ;) Jaka byłaby cena?
pozdrawiam

cześć,
XF 5w40 1L - 41,81 + paczka do 1kg 11,49 (przedpłata, ew. +2pln trzeba doliczyć do pobrania)


jak zamówić żeby było najsprawniej? :)

zapraszam na PW

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 1 sierpnia 2018, 21:32 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Lokalizacja: Kielce
cześć:)

Passat B6 2.0tdi PD, fabryczne 170hp, 2006r
Przebieg ~350 000km, sprawny dpf
Jeśli wierzyć kartkom to poprzedni właściciel lał castrol'a 5w30

Co polecasz kolego i w jakiej cenie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 2 sierpnia 2018, 07:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
reez napisał(a):
cześć:)

Passat B6 2.0tdi PD, fabryczne 170hp, 2006r
Przebieg ~350 000km, sprawny dpf
Jeśli wierzyć kartkom to poprzedni właściciel lał castrol'a 5w30

Co polecasz kolego i w jakiej cenie?

hej

zostałbym przy tej lepkości, zastosować można (oleje zgodne z m.in. normami VW dla tego modelu):
1. Trident LL 5w30 - olej z serii flotowo-warsztatowej, bardzo dobra relacja cena/jakość
5L - 154,87

2. XF LL 5w30 - olej z serii premium, znakomite parametry
5L - 207,42

3. EE LL 5w30 - odmiana powyższego, wzbogacona nanotechnologią (redukcja tarcia i jeszcze większa ochrona)
5L - 228,16

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 17 września 2018, 12:48 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 1408
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: e60 535d 2005r
Cześć po raz drugi, mam nadzieję że teraz forum nie padnie i nie zniknie mi notatka z olejami. Wyślij mi wycenę dla: e60 535d 2005r, 177tys przebiegu, dpf ma ale będzie wywalony. Kilka rzeczy zapisałem więc ewentualnie popraw mnie jeśli się mylę.

Potrzebuję:
- olej do silnika nano ->EE 5w30 ale nie wiem ile litrów
- Engine flush
- miska/filtr skrzyni (ZF) + olej do statycznej
- Millers Diesel Power Ecomax
- śruba podkładka do miski olejowej

Podstawowe filtry już mam, więc na teraz trzeba mi tylko taki zestaw.

Dzięki :)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 17 września 2018, 13:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
woytek13 napisał(a):
Cześć po raz drugi, mam nadzieję że teraz forum nie padnie i nie zniknie mi notatka z olejami. Wyślij mi wycenę dla: e60 535d 2005r, 177tys przebiegu, dpf ma ale będzie wywalony. Kilka rzeczy zapisałem więc ewentualnie popraw mnie jeśli się mylę.

Potrzebuję:
- olej do silnika nano ->EE 5w30 ale nie wiem ile litrów
- Engine flush
- miska/filtr skrzyni (ZF) + olej do statycznej
- Millers Diesel Power Ecomax
- śruba podkładka do miski olejowej

Podstawowe filtry już mam, więc na teraz trzeba mi tylko taki zestaw.

Dzięki :)

hej

spoko, już piszę:
- EE 5w30 5L - 228,16; 1L - 52,55 (producent podaje 6,5L, z doświadczenia wiem, że do jednej wystarczy 6,5 a do innej prawie 8L)
- engine flush - 20,17
- miska ZF do 6hp26 - 445,00
- olej Millermatic ATF DM 5L - 135,28; 1L - 33,97 (podczas wymiany statycznej zazwyczaj 6-7L wystarcza)
- Diesel Power Ecomax 500ml - 60,79
- śruba miski olejowej z uszczelniem Corteco - 7,50

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 26 października 2018, 19:50 
Offline
Forumowicz

Posty: 345
Moje BMW: E46 318d, E39 528iA
Kod silnika: m47n, m52b28
Cześć. Będę będę niedługo potrzebował oleju silnikowego do m52b28 rok 2000 przebieg dochodzi do 300 kk. Teraz z tego co wiem to Valvo i chyba jest ok bo nic nie ubywa. Użytkuję raczej spokojnie na krótkich dystansach.
Możesz coś zaproponować?
Z góry dziękuję.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 27 października 2018, 07:32 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
fred3003 napisał(a):
Cześć. Będę będę niedługo potrzebował oleju silnikowego do m52b28 rok 2000 przebieg dochodzi do 300 kk. Teraz z tego co wiem to Valvo i chyba jest ok bo nic nie ubywa. Użytkuję raczej spokojnie na krótkich dystansach.
Możesz coś zaproponować?
Z góry dziękuję.

cześć
do spokojnej jazdy sprawdzi się na pewno:
Trident 5w40 - naprawdę dobry produkt w dobrej cenie, wielu klientów go użytkuje i bardzo go chwalą, relacja cena-jakość jest b.dobra
5L - 132,97
1L - 32,36

jednak ja mimo wszystko poszedłbym krok dalej i zdecydował się na:
XF 5w40 - olej naprawdę świetny, sprawdza się zarówno w spokojnej jak i dynamicznej jeździe. Jest półkę wyżej od powyższego Tridenta
5L - 174,45
1L - 41,81

ze swojej strony mogę polecić płukankę, przyda się do ściągnięcia nagaru po poprzednim oleju
Engine Flush - 20,17

jakbyś potrzebował, to filtr oleju Mann za 30,88

pozdrawiam
Rafał

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 28 października 2018, 20:53 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 45
Moje BMW: 4.6is 325ix 320is m5
Kod silnika: M62b46 M20b25 S14b20
cześć, proszę o ofertę olejową dla e53 4.6is silnik skrzynia dyfry. Poprzedni właściciel zalewał Castrol 10w60 przebieg ok 195k.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 28 października 2018, 21:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
mlody_e30 napisał(a):
cześć, proszę o ofertę olejową dla e53 4.6is silnik skrzynia dyfry. Poprzedni właściciel zalewał Castrol 10w60 przebieg ok 195k.

Cześć,

skoro silnik jest trochę "rozepchany" przez 10w60 to wg mnie najrozsadniejszym wyborem będzie XF 5w50. Olej o wyższych parametrach niż typowy olej na ulicę, w sam raz do Twojego silnika i osiągów. Wchodzi ok. 8L
XF 5w50 5L - 193,02
XF 5w50 1L - 45,51

do dyfrow potrzeba łącznie niespełna 2L
TRX Synth 75w90 1L - 50,22
lub jego odmiana z nanotechnologią
EE 75w90 1L - 66,83

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 28 października 2018, 21:32 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 45
Moje BMW: 4.6is 325ix 320is m5
Kod silnika: M62b46 M20b25 S14b20
nie lepiej jest pozostać przy 10w60 ? ponoć do m62b46 polecany. Mógłbyś jeszcze olej do skrzyni zaoferować ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 29 października 2018, 07:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
mlody_e30 napisał(a):
nie lepiej jest pozostać przy 10w60 ? ponoć do m62b46 polecany. Mógłbyś jeszcze olej do skrzyni zaoferować ?

większość użytkowników "oszukuje" siebie i innych - te silniki nie powinny jeździć na tak grubym filmie olejowym.
Zalanie 10w60 wg nich ma na celu uznanie wg siebie tego silnika jako sportowego oraz ograniczyć zużycie oleju.
Olej o wyższych parametrach nie musi być 10w60, są i 5w40 przeznaczone do motorsportu, mają te same parametry i odpowiednio cieńszy film olejowy.

Pobór oleju to jedno, a próba uruchomienia silnika zimą, przy wysokim mrozie to drugie. M62 jest dosyć ciasno pasowany, nie ma tam miejsca na gruby film olejowy jaki ma 10w60. Ale oczywiście kazdy wg swojej wiedzy i potrzeb.

CFS 10w60 - olej w 100% syntetyczny, na potrójnym estrze i z nanotechnologią. Świetnie sprawdza się w motorsporcie, jednak należy pamiętać, że oleje te mają wysokie parametry, ale interewały pomiędzy wymianami należy skrócić w normalnym użytkowaniu ulicznym do ok. 6tys. km (jazda typowo torowa to 500-600km)
CFS 10w60 5L - 250,37
CFS 10w60 1L - 63,42

do Twojej skrzyni 5hp24 odpowiednim olejem jest Millermatic ATF DM
5L - 135,28
1L - 33,97

oleju wchodzi podczas statycznej wymiany ok. 6-7L, do dynamicznej potrzeba ok. 13L

ten sam olej możesz zastosować do skrzynki rozdzielczej NV125 lub o odrobinę wyższych parametrach - Millermatic SP III
1L - 40,08
wchodzi go niespełna litr

w razie dodatkowych pytań - pisz śmiało, doradzę w miarę możliwości

PS mam wielu klientów, którzy dynamicznie jeżdżą swoimi M60 czy M62 - maksymalnie leją 5w50, ale większość 5w40 lub 0w40. Każdy silnik ma należytą ochronę.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 3 listopada 2018, 12:11 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 31
Posty: 45
Moje BMW: 4.6is 325ix 320is m5
Kod silnika: M62b46 M20b25 S14b20
Dziwkuję za konkretna i rzetelną odpowiedź. Nie chcę wyjść na czlowieka upartego/upierdliwego ;) ale znalazlem takie info i dalej mam mały mętlik w głowie.
Konkrety z działu technicznego Alpiny:
Nur für folgende Fahrzeuge ist zusätzlich Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 freigegeben:
We recommend also Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 only for the following cars:
BMW ALPINA B10 Bi-Turbo
BMW ALPINA B3 3,3
BMW ALPINA B3 S
BMW ALPINA B10 3,3
BMW ALPINA B10 V8 - M62
BMW ALPINA B10 V8S - M62
BMW ALPINA B12 5,7/6,0
BMW ALPINA ROADSTER V8 - M62
BMW ALPINA ROADSTER S
BMW ALPINA D10 BITURBO
BMW ALPINA D3 BITURBO (nur TWS 10W-60 freigegeben!)
BMW ALPINA B3 (S) BITURBO
ACHTUNG: Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 darf nicht in VALVE-TRONIC Motoren verwendet werden
(z.B. BMW ALPINA B5/B5S/B6/B6S/B7)!
ATTENTION: It is not allowed to take Castrol TWS Motorsport SAE 10W-60 for VALVE-TRONIC engines (e.g.
BMW ALPINA B5/B5S/B6/B6S/B7)!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 3 listopada 2018, 12:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
nie twierdzę, że nie mają racji, ale moje zdanie jest jak powyżej: jeśli silnik od jakiegoś czasu jeździ już na 10w60 to powinno się przy nim zostać, by pobór oleju nie był bardzo duży. Jeśli jeździł dotychczas na dobrym 5w40 to przy tej lepkości bym został. Co do typowych produktów do motorsportu: sporo firm ma w ofercie typowe oleje do motorsportu tylko z lepkością 10w60. W Millers te same parametry, tylko cieńszy film olejowy ma CFS 5w40.
chociaż tyle, że w powyższej specyfikacji zwolnili z 10w60 (czyli jak każdy olej o tej lepkości jest full saps) D3 oraz valvetroniki. Ten pierwszy to diesel = zatkałby się od 10w60. Valvetroniki są delikatne, tam musi być przepływ oleju o lepkości 5w30/40 stąd decyzja by do nich nie lać gęstego 10w60.

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 4 grudnia 2018, 12:55 
Offline
Specjalista

Posty: 4441
Moje BMW: Infiniti
Kod silnika: VQ37VHR
Myślę nad zalaniem millersa zamiast oleju toyotowskiego do nowego aygo 1.0 modelowo 2019 rok czyli ten całe zdechłe 72 konie. O ile filtr wezmę oem, tak jaki olej bardzo dobry i dobry byś polecił ? Jest to pierwsza wymiana po ok 1300 km od zakupu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 4 grudnia 2018, 13:25 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Miłosz napisał(a):
Myślę nad zalaniem millersa zamiast oleju toyotowskiego do nowego aygo 1.0 modelowo 2019 rok czyli ten całe zdechłe 72 konie. O ile filtr wezmę oem, tak jaki olej bardzo dobry i dobry byś polecił ? Jest to pierwsza wymiana po ok 1300 km od zakupu.

japońskie silniki benzynowe od wielu lat mają szeroki wachlarz dotyczący jakości oraz lepkości oleju. Niektórzy biorą to bardzo do siebie i w niewłaściwych warunkach klimatycznych stosują nieodpowiednie oleje. ASO również (znajoma kupiła rocznego Yarisa, z tym samym silnikiem co Aygo, zalali jej 10w40... bo spełnia normy)
jeśli to by było moje auto zalałbym EE 5w30 Eco (dodatkowa ochrona dzięki nanotechnologii) lub jego odpowiednik bez nanotechnologii = XF 5w30 Eco
można również pójść w XF 0w20, ale ten silnik nie jest aż tak ciasno pasowany. Wybór pozostawiam Tobie

EE 5w30 Eco 5L - 175,61
XF 5w30 Eco 5L - 155,44
XF 0w20 5L - 170,81

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 13 stycznia 2019, 10:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 406
Lokalizacja: Kutno / Łódź
Moje BMW: e92
Jaki olej do skrzyni bmw e92 335d 2008r??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 13 stycznia 2019, 20:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
Silnyy napisał(a):
Jaki olej do skrzyni bmw e92 335d 2008r??

Millermatic ATF DM, jest w opakowaniach 1L oraz 5L
5L - 135,28
1L - 33,97
jeśli potrzebujesz filtr, mogę mieć oryginał ZF a ok. 400pln, ale dla pewności podaj końcówkę VIN

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 2 lutego 2019, 15:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 34
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
jaka jest cena za Assembly Lube? Millers ma oleje do amortyzatorów? Jeśli tak to czy jest coś w stylu Motula 20W?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: wycena
PostNapisane: 2 lutego 2019, 16:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
trollu napisał(a):
jaka jest cena za Assembly Lube? Millers ma oleje do amortyzatorów? Jeśli tak to czy jest coś w stylu Motula 20W?

Assembly Lube 1L - 58,41

tak, są w ofercie oleje do amortyzatorów, ale cenę i dostępność podam w poniedziałek

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 255 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL