BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 17:20

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Galerie do działu „Projekty zmodyfikowanych BMW - łap szpadyl definiszyn” są przenoszone wg. opinii i zdania moderatorów oraz administratorów forum.

Celem działu jest pokazanie ciekawych projektów BMW na tym forum, których modyfikacje przeprowadzone są na wysokim poziomie i skupiają się głównie na stronie mechanicznej i przy okazji „niestandardowych” zmianach stylistycznych.

Głównym kryterium oceny jest poziom modyfikacji BMW jak np. kompresor, turbo, upgrade-y zawieszenia, układu hamulcowego, układu wydechowego, ciekawsze SWAPy itp.
BMW przygotowane do sportu, amatorskich wyścigów i weekendowych zabaw



Userzy nie mają możliwości zakładania galerii w tym dziale, galerie są tu przenoszone przez moderatorów i administratorów forum.



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 18 sierpnia 2018, 17:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Pat-325 napisał(a):
Tak jak chłopy mówią, w e36 pion jest prawie zawsze. Też mnie zawsze bawi jak ktoś mówi, że wskazówka nawet nie drgnie
W e30 jest co do stopnia i tam widać jak się wychyla

Im swieżej tym gorzej, ja u siebie w n52 ani bagnetu oleju ani wskaźnika temperatury cieczy... patologiczne podejście ze strony bmw. Na szczęście jak potrzebuje to odpalam apke w tel i mam live data wszystkich parametrów. Ale weź wytlumacz Januszowi :niepewny:
...pozniej wychodzą akcje, że nowe silniki trupy po 100k, bo pałowane na zimnym i interwaly oleju 25k.

Ps. Czekam na "pełny łogień" :D

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 24 sierpnia 2018, 09:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pełnego ognia jeszcze nie ma, za to mam pełny chłód w aucie :D
Klima ruszyła. Dzisiaj planowane jest uruchomienie hamownii, także za kilka dni wjedziemy na rolki.

Obrazek
Obrazek

A w zeszła niedzielę postałem na evencie wsród innych zacnych bawarek :cwaniak:

Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 25 sierpnia 2018, 15:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
No to czas na jakieś kreski. Pomęczyliśmy biedaczkę przez 1.5h na nowootwartej hamownii u nas na wiosce (Gorzów Wlkp.). Chłopaki jeszcze się uczą i chwilę nam zajęło, żeby wykonać prawidłowy pomiar. Temperatura zewnętrzna się nie zgadza, realnie było około 28 stopni. W dolocie piekło - 53 stopnie (widać na logu). Beemka chyba ciut za mocno była spięta, bo dość wysokie straty. Auto na szczęście przeżyło, aczkolwiek wypadł lewarek ze skrzyni i utknęliśmy na 3. biegu (szczęśliwie mam dyfer 2.56 to nie było tragedii). Do tego urwała się linka maski.

Auto nie było strojone żeby wycisnąć wszystkie konie. Ściągnęliśmy jedynie paliwo, bo AFR sięgał 10.0, dorzuciliśmy parę stopni zapłonu tam gdzie turbo wstaje. Dalej przelana górą, co widać. Boost to takie niepełne 0.8b. Wynik 394KM i 505Nm.
Trzeba dopracować mapki, zmienić pompę paliwa, zmienić sprzęgło i zaatakować jakiś męski boost ;)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 25 sierpnia 2018, 15:23 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Bardzo ładnie, czekam na dalszy rozwój sytuacji :D

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 25 sierpnia 2018, 20:25 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Na fejsie widziałem jest dobrze pompuj dalej :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 25 sierpnia 2018, 21:09 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
koksu, więcej koksu :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 26 sierpnia 2018, 12:05 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
fajne te ekg.....ale zabawy przy tym widać co nie mara ;) ;)

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 26 sierpnia 2018, 15:56 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Zabawy owszem, ze wszystkim - ze strojeniem, z hamownią, z hamownią i strojeniem :D
Po wczorajszym bardzo optymistycznym wyniku dziś taki bardziej realny do tego co mówią wtryski, wielkość turbo i doładowanie.
Dalej niestrojone, dalej 0.8b i widać jak słabe wałki ma seryjne b25/b28. Na wykresie góry i doliny. Efekt 332KM i 460Nm.

Obrazek



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 26 sierpnia 2018, 22:41 
Offline
Naczelny bimbrovnik
Avatar użytkownika

Posty: 9076
Lokalizacja: PTU
Moje BMW: e30
Kod silnika: m52b28
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=77118
Ale przynajmniej moc narasta liniowo, prawie jak w wolnossaku :D
Co to się stało, że pierwszy wykres taki ładny, a drugi już nie bardzo? Swoją drogą, na pierwszym wykresie bardzo ładnie moc rozwija, właśnie jak w silniku wolnossącym praktycznie, a nie JEB i bebechy miażdży.

_________________
Obrazek

One redline a day keeps a mechanic away.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 27 sierpnia 2018, 08:10 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Albo auto było zbyt mocno dopięte albo pojawiło się jakieś inne tarcie, stąd wykres strat tak duży (120).
Wystarczy podciągnąć ręczny i możesz narysować kilkadziesiąt koni więcej :hyhy:

Na tym Garrecie auto dokładnie tak się zachowuje, nie ma jakiegoś wielkiego jeb. Doładowanie narasta od 2000rpm, przy okolicy 3000rpm ma już pełny boost i jedzie sobie.
Przy tym nie ma też turbo laga, klepiesz i jedzie. Trzeba będzie postroić, żeby te góry i doliny wygładzić, no i podnieść doładowanie :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 23 września 2018, 20:52 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Nie tak dawno wyciągnąłem 24 popychacze, by zamontować kolejny komplet. Przy składaniu silnika zamontowaliśmy nowiutki zestaw INA, niestety coś z nimi było nie tak, nie ucichły. Napieprzały od pierwszego odpalenia. Obecny komplet jest dużo lepszy, też INA. Poprzedni wysłałem na gwarancję, zobaczymy co stwierdzi producent.

Obrazek

W międzyczasie zamówiłem wałek ssący od m54b30. Oczywiście nie dotarł na czas, więc zdążyłem poskładać silnik by 4 dni później znów rozbierać rozrząd.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

No i tak sobie śmigam. Dupohamowania nie odczuła większych zmian. Auto lepiej jedzie górą (powyżej 5000rpm), a ze średniego zakresu trzeba było ująć paliwa. Znaczy, że chyba działa jak powinien. Na hamownię jeszcze nie dojechałem. Dalej śmigam na tym mało męskim 0.9b. A na koniec zamontowałem po prawie roku zbiorniczek do spryskiwaczy. Całość wygląda tak.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 23 września 2018, 21:36 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Elegancko moc jak w m3, ale moment zupełnie inny :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 24 września 2018, 17:18 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 40
Posty: 5953
pienie to wygląda jak zawsze ............ja nadal się zastanawiam ile jeszcze razy będziesz modził ;) ;) ;) to już jest pięknie

_________________
Typer 12/2012-I miejsce
Typer 01/2013-II miejsce...Typer 02/2013-III miejsce...Typer 03/2013-III miejsce...Typer 04/2013-I miejsce..Typer 09/2013-II Miejsce...Typer 12/2013-II miejsce...Typer 03/2014-III miejsce...Typer 05/2014-III Miejsce...Typer 10/2014-II miejsce...Typer 11/2014-II...Typer 12/2014-I..Typer 11 / 2015 - II...Typer 04/2016-III...Typer 08/2016-II..Typer 09/2016-III..Typer 10/2016-III..Typer 05/2017=II...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 27 września 2018, 17:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Tak to tu zostawię, dalej nędzne 0.9b, długie biegi i jeszcze ciut przylana ;)



Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 27 września 2018, 18:52 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 44
Posty: 37030
Lokalizacja: Kielce
Moje BMW: E38 730d
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=153718
coś tam jedzie :ok:
dla radia - jest masakra :P ;)

_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 27 września 2018, 21:06 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Nie ma co... musi cieszyć :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 27 września 2018, 22:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Dobrze chodzi :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 28 września 2018, 18:23 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
No i wykresik po modzie wałka, porównanie z seryjnym wałkiem. Jedynie dostrojone, żeby nic nie wybuchło.
Dalej 0.9b, ukrop w dolocie bo 55 stopni. Niby moc się mocno nie zmieniła, ale za to jest 1000obr wyżej.
Do ganiania fajnie, do daily niekoniecznie. Mam mieszane uczucia co do tego moda ;)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 28 września 2018, 20:08 
Offline
Forumowicz

Posty: 293
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: e46 compact
Kod silnika: m60b40
no radio ma taką samą katapulte jak mój panel klimatyzacji :rotfl:
czemu tak gorąco w dolocie ? ICek nie wyrabia ?

_________________
https://www.facebook.com/E46-Compi-Killer-V8-Bi-Kompresor-2230259093862030


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Pat-325 -> BMW e36 328 turbo coupe Garrett GT3076r
PostNapisane: 29 września 2018, 07:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 334
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Auto przyjechało, chwilę postało i Marcin mówi "wjeżdżaj na rolki, zobaczymy co ześ tam naklikał".
I tak auto bez wychłodzenia ani żadnego innego zabiegu wtoczyło się na rolki.

ICek to ostatnia chińska rzecz w tym samochodzie, którą chce zmienić. One nie są jakieś rewelacyjne - temperatura w dolocie to około +20 stopni do otoczenia. Aluminiowy kolektor ssący to niestety dość spory akumulator ciepła, jak auto zgrzane zgasisz i postoi to normą jest że w dolocie pojawia się 65-70 stopni, no i chwila musi minąć zanim zbije. Czuć natomiast jak ostatnio wieczorami jest chłodniej (20 w dolocie), że auto odzyskuje kilka koni. Jakbyśmy się napinali na wyniki to auto było by wystudzone, wjazd na rolki, ogień na tłoki i może mielibyśmy tutaj 360 a nie 340 koni. Porównanie jest o tyle dobre, że i wtedy, tak i teraz temperatury są praktycznie te same.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 260 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 14 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL