BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 kwietnia 2024, 05:50

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 18 listopada 2018, 13:59 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Lincoln napisał(a):
Pytanie czemu tylko Tobie się wydaje, że umiesz czytać ze zrozumieniem i stałeś się guru obiektywności?


Gdzie twierdziłem że elementy zawieszenia są zamienne albo że pełny bak waży 100kg ?

Szczurek1986 napisał(a):
Wszystko zależy od tego co komu bardziej podchodzi co komu bardziej podpasuje... więc ciężko w tym wypadku o obiektywność :]


Aha... czyli wszystkie programy motoryzacyjne, gazety, testy czy też nagrody Engine fo the Year itp. itd. to jedna wielka ściema bo tam każdy wybiera pod swoje upodobania ? Dobrze wiedzieć.

kszyhu napisał(a):
W którym miejscu cie nie zrozumiałem?
Napisałeś że e46 że nie oferuje nic nowego a to żadna obiektywność.


No bo nie oferuje jakegoś strasznego przeskoku technologicznego po E36 o którym tutaj niektórzy piszą. Przód wyjeżdża bardziej niż w E36 i podczas tego poślizgu naprawdę nie czuć żeby DSC zbytnio pomagało.

kszychu napisał(a):
Gdzie to zweryfikowałes? Na torze? Jak wpadniesz za szybko w rondo, na dupnych za waskich oponach i wyebanym zawiasie to zawsze wyniesie.
Każdy ma swoje doświadczenia. Ja miałem dwie e36 i jedną e46 i moja subiektywna opinia jest taka, że e46 w stosunku do e36 sie poprawiło, nie oogorszylo czy nawet staneło na tym samym.


Nie jeżdżę parchami więc nie powiem Ci jak się wpada za szybko na rondo na wyjebanym zawiasie, o tym musisz pogadać z jakimś Sebixami. Ja miałem równocześnie E36 328i i E46 325iA. Jedna i druga w idealnym stanie jakiego ze świecą szukać można na polskim rynku.

Rozmowa z wami Panowie jest ten wywiad Jordana i wy robicie za kobietę.... :faint:


_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 18 listopada 2018, 18:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
Odwracasz troche teraz kota ogonem, ale spoko. Porownywałeś pod wzgledem doznań e46 do golfa, a później piszesz że przecież nie ma między e36/e46 wielkiej różnicy. Tylko ta straszna podsterowność.
MAJSU napisał(a):
Rozmowa z wami Panowie jest ten wywiad Jordana i wy robicie za kobietę....

i Vice versa. Kazdy ma swoje banie, niech tak pozostanie :ok: .

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 18 listopada 2018, 20:36 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
MAJSU napisał(a):
Ciekawy jestem jakie prawa fizyki nagina zawias z E46 :luka: Nie różni się niczym od E36

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 19 listopada 2018, 22:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
MAJSU napisał(a):
Santino napisał(a):
Jak dla mnie z zalet e36 jest lzejsze i tansze w zakupie i utrzymaniu no i sie konczy lista :rotfl:


Mi linia E36 podoba się bardziej od E46, jest agresywniejsza i zarazem bardziej elegancka.


Proszę Cie Tomasz... postaw E36 m3 obok e46 m3... auta wygldaja jakby były wręcz z innej polki. Co do wyjeżdżania przodem prowdzenia itd. to tez najlepiej porownac ich czasy z torów. Nie oszukujmy się, ze e46 nie jest tym czym miało być e36.

Jednocześnie obiektywnie przyznam, ze to e36 było większym przełomem w swoim czasie jako całokształt, a buda w coupe nadal świetnie wyglada.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 19 listopada 2018, 22:21 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
Proszę Cie Tomasz... postaw E36 m3 obok e46 m3... auta wygldaja jakby były wręcz z innej polki.


No i :niepewny: :oczami: ? Postaw obok siebie blondynkę i brunetkę... wyglądają jak z innej bajki !

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 07:38 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Proszę Cie Tomasz... postaw E36 m3 obok e46 m3... auta wygldaja jakby były wręcz z innej polki.


No i :niepewny: :oczami: ? Postaw obok siebie blondynkę i brunetkę... wyglądają jak z innej bajki !


Rozumiem, ze masz swój gust, ja tylko stwierdzam obiektywnie, a tutaj jest jak napisałem zwłaszcza w topowym modelu m3. Tez miałem e36 no i było modelem przełomowym jak na swoje lata, ale dopiero e46 stało sie kompletnym samochodem gdzie poprawiono większość braków z e36.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 10:31 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
jiGsaw napisał(a):
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Proszę Cie Tomasz... postaw E36 m3 obok e46 m3... auta wygldaja jakby były wręcz z innej polki.


No i :niepewny: :oczami: ? Postaw obok siebie blondynkę i brunetkę... wyglądają jak z innej bajki !


Rozumiem, ze masz swój gust, ja tylko stwierdzam obiektywnie, a tutaj jest jak napisałem zwłaszcza w topowym modelu m3. Tez miałem e36 no i było modelem przełomowym jak na swoje lata, ale dopiero e46 stało sie kompletnym samochodem gdzie poprawiono większość braków z e36.

Z tymi brakami to bym się nie rozpedzal chyba że mowa o rdzewiejacej budzie, wyrywaniu wózka, i silnikach pijanych olej (m54).... w e36 nie wiem jak trzeba dojechać m50/52 żeby tak piło olej jaj te m54...
Niezaprzeczalnie m3 e46 to piękne autko. Tak samo diesel m57 w porównaniu do tds -niebo a ziemia :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 12:01 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
Rozumiem, ze masz swój gust, ja tylko stwierdzam obiektywnie, a tutaj jest jak napisałem zwłaszcza w topowym modelu m3. Tez miałem e36 no i było modelem przełomowym jak na swoje lata, ale dopiero e46 stało sie kompletnym samochodem gdzie poprawiono większość braków z e36.


No bardzo obiektywnie zestawiłeś :) Tak samo E36 M3 wypadnie pod względem design`u jak je zestawisz z E30 M3. Zauważyłeś ten drobny fakt że E36 M3 nie różni się z zewnątrz niczym od E36 316i w M Pakiecie ? Wydaje mi się że gdzies Ci umknął ten drobny fakt.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 12:21 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):
Rozumiem, ze masz swój gust, ja tylko stwierdzam obiektywnie, a tutaj jest jak napisałem zwłaszcza w topowym modelu m3. Tez miałem e36 no i było modelem przełomowym jak na swoje lata, ale dopiero e46 stało sie kompletnym samochodem gdzie poprawiono większość braków z e36.


No bardzo obiektywnie zestawiłeś :) Tak samo E36 M3 wypadnie pod względem design`u jak je zestawisz z E30 M3. Zauważyłeś ten drobny fakt że E36 M3 nie różni się z zewnątrz niczym od E36 316i w M Pakiecie ? Wydaje mi się że gdzies Ci umknął ten drobny fakt.


Mi umknęło czy wcześniej Tobie? Bo wlasnie glownie o to się rozchodzi... a E30 M3 zostaw w spokoju, bo różniło się od cywilnej wersji jeszcze bardziej niż w przypadku M3 E46.


Grabolek - im nowsze modele tym więcej bolączek i niższa trwałość. Te braki to wlasnie bardziej miałem na myśli kompletność m3, wyposażenie, komfort, bezpieczeństwo. E46 nadal spełnia obecne standardy, E36 już od dawna nie.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 12:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):

Mi umknęło czy wcześniej Tobie? Bo wlasnie glownie o to się rozchodzi... a E30 M3 zostaw w spokoju, bo różniło się od cywilnej wersji jeszcze bardziej niż w przypadku M3 E46.


Tobie.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 19:44 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 15986
Lokalizacja: Los Santos
Moje BMW: E30 E46 E83
Kod silnika: M20B25 FTMW!!!
Garaż: ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Bez jaj, xenon, kurtyny i nawigacja to jedyna różnica w wyposażeniu między E36 a E46. Komfort praktycznie bez zmian. Jedynie bezpieczeństwo się poprawiło.

_________________
BMW z duszą skończyły się na Kill 'em All.
Obrazek
Było: '92 E36 320i 2d diamantschwarz/stoff anthrazit; '98 E46 323i 4d farngruen/leder hellbeige, '97 E36 323i->328i 2d arktissilber/leder montana schwarz
Jest: '90 E30 325i 2d diamantschwarz/leder bison schwarz (M3), '05 E46 330ci stahlblau/leder schwarz, '08 E83 X3 3.0si alpinweiss 3/leder nevada tabak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 21:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
xenon, kurtyny, bezpieczeństwo, w sumie nic :rotfl:

Jaką ludzie mają percepcję inną. W komforcie jazdy między E46 a E36 dla mnie była przepaść.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 20 listopada 2018, 22:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 15799
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
MAJSU napisał(a):
jiGsaw napisał(a):

Mi umknęło czy wcześniej Tobie? Bo wlasnie glownie o to się rozchodzi... a E30 M3 zostaw w spokoju, bo różniło się od cywilnej wersji jeszcze bardziej niż w przypadku M3 E46.


Tobie.


No nie wlasnie. Po prostu m3 e36 to kupsko-niedorób na tle innych m3.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 21 listopada 2018, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
ale w ogóle o czym tu sracie pod siebie przecież e36 dzis to relikt ładnie wygląda w coupe na fajnej feldze na zlocie ale na co dzień to już kupsko i tyle.

Szczerze to e32 sie lepiej na co dzień nadaje bo jest wozem o niebo bardziej "kompletnym" i lepszym choć o nim nie można też już powiedzieć, że to fajne dobre daily.

E38 już tak to super daily e46 tez całkiem jeszcze nie odstaje ale gdzie tu e36????

a sorry ale xenon czy kurtyny oraz nawigacja to spory postęp

a co do różnicy w prowadzeniu wozu z pełnym i pustym zbiornikiem to ja tam zbytnio różnicy nie zauważam no ale kierowca rajdowy to ze mnie nie jest choć z drugiej strony jak auto mi waży 2 tony to różnica 100kg to 5% masy auta ...........


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 21 listopada 2018, 10:26 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
grabolek363 napisał(a):
Z tymi brakami to bym się nie rozpedzal chyba że mowa o rdzewiejacej budzie, wyrywaniu wózka, i silnikach pijanych olej (m54).... w e36 nie wiem jak trzeba dojechać m50/52 żeby tak piło olej jaj te m54...
Niezaprzeczalnie m3 e46 to piękne autko. Tak samo diesel m57 w porównaniu do tds -niebo a ziemia

Jak ktoś nie lubi e46 to zarzuca zaraz hasłem "chlejace olej m54". Ktore tak naprawdę przy odpowiednim obchodzeniu bierze ilości nir mające zadnego znaczenia. A jak ktos jest leniwcem to kupuje m52tu, mój tub28 przez 3 lata i 25kkm nie wziął grama.
Tak samo z tym rdzewieniem. Bo progi i podłoga w e36 to sie trzymała latami :P zgadzam sie z mocowaniami wózka ale to w mocnych r6. W e36 też potrafiły rwać.

Jakbym chciał szukać dziury to znajde pare slabych pkt e36, bym np żeliwne m50b20 które nie jedzie, a wciąga paliwo jak lzejsze m52tub25 albo i wiecej. Kwzda fura ma swoje słabsze punkty. Akurat e46 wiecej dobrego zyskało, nizeli straciło. A robi sie z niej czarną owce, bo przecież jest mityczne e36, klekajcie narody :P

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 6 grudnia 2018, 11:53 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Wracajac do dyskusji e46 vs e36 to ostatnio zwazylem swojego turasa i wazyl 1620kg, sprawdzilem tez rozklad mas i jest 49/51(tyl) ale mam zbiornik lpg ktory byl zatankowany ok 30kg + sam zbiornik z 15kg i pewnie turasy sa ciezsze z tylu.
Tak czy siak, rozklad mas w e46 o dziwo jest bardzo dobry.
Mialem 2 e36 i 2.8 wazylo cos kolo 1400kg a wiec 200kg roznicy, natomiast Mka wazyla ponad 1500kg a rozklad mas miala 50/50.

Reasumujac, E46 ma podobny rozklad mas jak E36 ale wszelkie udogodnienia, bezpieczenstwo i zmiana konstrukcji spowodowaly "przytycie" jej o 200kg i to powoduje, ze przy prawie identycznym zawiasie czuc jej ociezalosc na zakretach i gorsze przyspieszenie przy takich samych/podobnych silnikach.
Jesli chodzi o silniki to m54 na papierze wymiata, szczegolnie b30, ale w praktyce sprawia wiecej problemow jak m50 czy m52.

Porownujac tez te dwie do E30 to na pewno E30 jest kultowa i w niej czuc ta dusze starej motoryzacji, jest duzo lzejsza ale prowadzi sie bardziej nerwowo od e36.

Na tor bralbym E36, na ulice E46 a do garazu i niedzielne wypady E30 :)

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 6 grudnia 2018, 12:26 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Dobre podsumowanie kolego ;)
Nie ma się co srać, każda generacja ma mocne i słabe strony, a jak wiadomo z postępem czasu powinny być te auta modernizowane i takie się dzieje, porównywanie e36 vs e46 jest bez sensu wg mnie. Ja ładne e36 bym przygarnął, tak samo e46 ładne też bym przygarnął bo to ogólnie fajne auta, jak są w dobrym kolorze, pakiecie, feldze i wyposażeniu :rotfl:
Ogólnie do usrywania to chyba najlepszy i najbardziej wszechstronny jest compot e36, na które ostatnio nabieram chęci, szczególnie z silnikiem m42/44 :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 6 grudnia 2018, 12:37 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 6262
grabolek363 napisał(a):
Ogólnie do usrywania to chyba najlepszy i najbardziej wszechstronny jest compot e36, na które ostatnio nabieram chęci, szczególnie z silnikiem m42/44

1er jeszcze. Sytuacja z przedwczoraj, wlatuje do zaprzyjaźnione go motoryzacyjnego po parę bzdet. Znajomy" o zmieniłeś fure... na damską".

_________________
...bo przyjemności z jazdy nie mierzymy ilością spalanego paliwa ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 6 grudnia 2018, 13:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
1er to taki compact troche, tez mialem kompota, jest sporo lzejszy od sedan/coupe, rozstaw osi ten sam wiec prowadzenie podobne chociaz gorszy rozklad mas.
Kompot na tor idealny wlasnie z racji mniejszej masy ale ja bym kupil obojetnie jaka wersje byleby tanio i zdrowa buda i zmienil silnik na m52b28.
Z czasem go troche ulepszyl uzyskujac okolo 200KM i wtedy by to zapitalo.

Kiedys swoja Emka po trasie ze znajomym jechalem on mial kompota z m54b30, musze przyznac ze niewiele odstawal od Mki przy wyprzedzaniach.

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 7 grudnia 2018, 15:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
1er prowadzi się bardzo bardzo dobrze dziewczyny 1er na miasto wg mnie jest lepsze zwinniejsze niż e92, za to e92 lepsze na szybką autostradę.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL