BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 15:47

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 9 grudnia 2018, 18:45 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Nie ja wklejałem definicję zwinności a daan. Proszę czytać ze zrozumieniem ;) Pisałes o mnie, więc i do mnie, dlatego odpowiedziałem czego nie myślę o 1er :)

Wrażenie może sprawiać jakie chce, odbiór subiektywny - owszem komuś może coś się wydawać i każdy może czuć to inaczej. I może tak być. Natomiast faktycznie, nie wpływa to na nic albo marginalnie, i to jest clue.
Więc ktoś może czuć że 1er że jest zwinniejsze od e92. A ja mogę czuć że nie, i za tym stoi dyskusja dot. rozstawu osi.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 9 grudnia 2018, 18:58 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Jezdziłem i E87 i E92 , moim zdaniem E92 lepiej sie prowadzi. Mniejsze auto nie zawsze oznacza, ze bedzie lepiej jechac. W innym wypadku na nurburgring by Yarisy rządziły.

Taka tylko moja subiektywna opinia ;)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 grudnia 2018, 12:34 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17754
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Krótszy rozstaw osi nic nie daje... te wszystkie tytuły dla MINI Morrisa w latach 60tych na Rally Monte Carlo i podobnych rajdach gdzie najważniejsze jest zwinność na krętych drogach to czysty przypadek i subiektywne odczucie, można by nawet powiedzieć że efekt lewackiej propagandy i lobby rowerowego.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 grudnia 2018, 13:50 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 13607
Lokalizacja: WWY
Moje BMW: E38
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 08&start=0
Subiektywnie to mi się lepiej jeździ po mieście e38 niż 3er czy nawet AXem którego kiedyś miałem. Ale może to dlatego że akurat teraz mam e38 i musi mi się dobrze jeździć ;)

_________________
"Ja to chętnie napiłbym się kawy, ale wszyscy myślą, że ja tylko tą wódę, no i stawiają, a ja nie mam śmiałości, żeby im odmówić"-Jan Himilsbach


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 grudnia 2018, 19:03 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 7011
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
Ja ci się nie dziwię po za samym parkowania mi też się lepiej jeździ E38 lub AMG niż jakaś Fabia nawet po mieście


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 10 grudnia 2018, 21:40 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Mnie się świetnie jeździ po mieście jak i po trasie MB Vito :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 09:12 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Szczurek1986 napisał(a):
Mnie się świetnie jeździ po mieście jak i po trasie MB Vito

Jak Ty tym parkujesz przecież to ma więcej niż 4m no i nie jest zwinne :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 12:11 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Szczurek1986 napisał(a):
Mnie się świetnie jeździ po mieście jak i po trasie MB Vito


Nie mozesz nic wiedziec o jezdzie MB Vito, dopoki nie pojezdzisz nim na TORZE.

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 12:33 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Jak macie trudnosci w okresleniu zwinnosci, to wg mnie czysta definicja na kolach jest gokart.
To taki skrajny przypadek "zwinnosci" i z niego mozna sobie juz reszte dopowiedziec, gdzie gokart sie najlepiej sprawdza.
Po przeciwnej stronie mozne byc tzw TIR albo np amerykanski krazownik, ktory akurat swietnie sie sprawdza w miescie..no wlasnie ale tylko w Amerykanskim.

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 14:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Kyokushin, 7 cm w rozstawie osi to przepasć, poczytaj o tym

MAJSU, dziękuję, zaorane

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 14:41 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Jesli rozstaw osi nie ma znaczenia dla niektorych, to wjezdzcie sobie na tor kielce 7er nawet 750i, a i tak was compact 1.8 objedzie jak chce :)

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 15:08 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5267
Moje BMW: Giulia Veloce
Norbi330, my to rozumiemy ale niektórzy użytkownicy są kierowcami, którzy nie odczuwają tej różnicy jadąc autami w mieście bo . . . są po prostu takimi kierowcami ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 11 grudnia 2018, 15:20 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 63
Moje BMW: E46 33oiA Touring
Kod silnika: m54b30
Garaż: Warszawa
Ku84, przykre to troche ,bo przeciez marka BMW jest wlasnie dla tych swiadomych kierowcow, ktorzy powinni docenic pewne niuanse z ktorych BMW slynie...

Jak czytam ten watek, to az nie wierze momentami w to co widze.

_________________
Bylo
E30 316 (M10b18) 86r - sedan
E30 325i (M20b25) 89r - coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 coupe
E30 325i (M20b25) 87r - Mtech1 sedan
E36 328i (M52b28) 95r - sedan
E39 540i manual
E36 M3 3.2 sedan
E36 318Ti Compact
Jest:
E46 330iA Touring


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 12 grudnia 2018, 20:14 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
Kucharz napisał(a):
Kyokushin, 7 cm w rozstawie osi to przepasć, poczytaj o tym


A co mi to da? W tym przypadku praktycznie nic.
A między E36/compact a 1er jest 2cm różnicy. I te 7cm też różnicy nie zrobi.

Między mini morissem z lat 60 a E92 pewnie nie wiem jakaś różnica w 'zwinności' by była, nie wiem, nie jeździłem i nie chcę, natomiast w omawianym przypadku to raczej kwestia co kto woli a nie co faktycznie jest "zwinniejsze".
Pewnie mini morris z lat 60 będzie lepszy od e92 (tutaj wstawcie film z waldkiem).

Zaoranie to jest na poprzedniej stronie :) Jak moim błędem swoją teorię chłopaki przygnietli. takiego strzału we własne kolano to internet dawno nie widział.

Czytam temat i jakbym matrixa 4 oglądał. :rotfl:
Panowie, ja nie mam nic przeciwko żebyście Serią 1 jeździli. To naprawdę dobre i fajne auto. A jak do tego jest jeszcze zwinne to poezja. Nie wiem poco w ogóle jeszcze taki szrot jak E92 trzymacie.
Co więcej, sam zamiast 4er, myślałem o 1er, ale tanio trafił się anglik, po dzwonie i powodzi, więc z biedy wyszło jak wyszło, a mogło być tak zwinnie.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 12 grudnia 2018, 21:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
1M ma zawias przód, tył, hamulce, dyfer i cały napęd od M3 e92 tylko silnik jest inny nawet felgi są z e92 a jednak mimo mniejszej mocy radzi sobie lepiej a eksperci okrzykują ją najlepiej prowadzącym się bmw hmm...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 12 grudnia 2018, 23:30 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
--==Mały==-- napisał(a):
eksperci okrzykują ją najlepiej prowadzącym się bmw hmm...


To samo słyszałem, żebym nie pokręcił, ale chyba Clarkson to stwierdził. M2 podobno też jest świetne, będę musiał sobie zorganizować jazdę M2.
Tyle że tu mówimy o M1 vs M3 i pewnie ułamkach czasów na torze, co będzie miało zerowe przełożenie na standardowe zawiasy i jazdę normalnego usera.

No i właśnie - wracając do tematu - ciągłe narzekanie - kiedyś to było, tymczasem M1/M2 zostają okrzyknięte 'najfajniejszymi' M.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 13 grudnia 2018, 03:13 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14119
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Dobra Panowie, kij w ucho lobby rowerowemu , przekonaliście mnie. Czas kupić coś naprawdę zwinnego, z krótkim rozstawem osi :

Obrazek

:rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 13 grudnia 2018, 10:11 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
na ten wóz zawsze znajdziesz miejsce parkingowe :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 13 grudnia 2018, 14:25 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Kiedyś 1 lub 2 turbo, a dziś w nowym X5 M50d 4 turbo.

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Kiedyś to było... BMW wczoraj i dziś
PostNapisane: 13 grudnia 2018, 18:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Jeździłem smartem jest już za krótki i strasznie mocno reaguje na ruchy kiera, szczególnie jak się szybciej jedzie. Strasznie nerwowe auto się wydaje po przesiadce z normalnego. Podobne odczucia są po przesiadce z e92 do e87 tylko oczywiście nie w takim stopniu.

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 266 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 23 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL