BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 23:46

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 29 grudnia 2018, 23:07 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
Siema znowu po dość długiej przerwie na forum :)
Chociaż forum śledzę cały czas ale galerii to już dawno, dawno nie miałem :)
A to nie było czasu, a to nie było co fotografować, zawsze coś. Od sprzedania e46 323i która miała tutaj swoją galerie miałem przez ten czas jeszcze dwie BMW, pierwsza była 730i w manualu Obrazek ale to był dość słaby zakup dlatego, że po pewnym czasie zaczęła sypać się blacharka, plusem było wyposażenie które było naprawdę dobre, fotele w pełnej elektryce, łamane, pompowane, el. zagłowki :) kanapa z tyłu elektryczna. Po sprzedaniu 7er zachciało mi się znowu czegoś małego zwinnego i tak zacząłem szukać znowu e36 ale z tym był bardzo ciężki temat, tak więc nie skupiałem się na silniku ale na blacharce. I tak po ok. 3 miesiącach znalazłem ciekawą sztukę w Warszawie z 2.0 pod maską, pełnym OBC i ori szperą 25%, sam dołożyłem pożniej gwint, koła z X3, zrobiłem jedno nadkole i tak jeździłem prawie 2 lata :) Obrazek
Niestety pewnego pięknego dnia podczas jazdy do pracy na światłach zaczęły się dziać różne dziwne rzeczy a w tym mryganie czerwonej kontrolkiod oleju :dobani: tak więc auto do mechanika, sprawdzenie czujnika, czujnik OK, ciśnienie jednak już nie koniecznie :zalamany:
Po zdjęciu miski okazało się że w misce pływają jakieś drobinki metalu, skąd? Do tej pory nie wiadomo :( Auto poskładałem, sprzedałem koledze o wszystkim informując i tak skończyła sie moja przygoda z czerwonym sedanem :niepewny:
No i tak po sprzedaniu auta zacząłem poszukiwania następcy, teraz miało być wygodne, dobrze wyposażone, z jak najmniejszą ilością rdzy i nie e39 :rotfl:
Nigdy ten model mi się nie podobał, nic w nim było takiego żebym za nim wdychał.
Po tą e39 pojechałem z ciekowości, auto prawie 2 lata temu sprowadzone z Włoch, na aucie były 2 bąble rdzy na pasie tylnym, lakier w bardzo dobrym stanie, całę auto w pierwszym lakierze mechanicznie 4+ i co najważniejsze przy szukaniu auta to AUTOMAT. Z racji że teraz w pracy dużo jeżdżę chciałem właśnie automat. Ciekawe wyposażenie i właśnie automat skłonił mnie do tego żeby kupić to nie lubiane przeze mnie e39 :rotfl:
Przez okres pół roku jaki posiadam już auto zrobiłem wszystkie pierdoły związane z lakierem, pomalowałem maskę i zderzak (same odpryski) i ten pas z tyłu. Nie pomalowałem jeszcze lusterek, nie wiem dlaczego nie zrobiłem tego wtedy bo też mają trochę odprysków :rotfl: Z rzeczy mechanicznych zrobione łożyska z tyłu, cała góra uszczelniona, nowa uszczelka szyby, spęzyny z tyłu bo jedna była pęknięta, nowe przewody hamulcowe, nowe znaczki ASO, nowa skóra kierownicy. Z poważniejszych spraw został mi do zrobienia niestety magiel :( :dobani:
W planach na przyszły sezon napewno auto musi iść trochę w dół bo to aż boli głowa od patrzenia na tą koze :rotfl: chociaż po prawie 6 latach jeżdżenia na gwincie a teraz na serii to komfort jest niesamowity :ok: do tego jakieś ładne koło bo dystane już kupiłem wczoraj i można jeżdzić po zlotach :cwaniak:
Nie zanudzam już, pooglądajcie, komentujcie, proszę mnie nie dojeżdżać że pokazuje kolejne nudne e39 :wstyd: :rotfl:
Rozkodowany VIN
Vehicle information
========================================
VIN: WBADD61030BR36994
Type code: DD61
Model: 528I (EUR)
E-F-R series: E39
Series: 5
Type: LIM
Steering: LL
Doors: 4
Engine: M52
Displacement: 2.80
Power: 142 (193 hp)
Drive: HECK
Transmission: AUT
Paint code: 303 - COSMOSSCHWARZ METALLIC
Upholstery code: N6SW - STANDARDLEDER/SC
Prod.date: 1997-10-20
S216 HYDRO STEERING-SERVOTRONIC
S260 Side airbag for driver/passenger
S280 BMW LA wheel-spoke 176
S320 Deleted, model lettering
S339 Shadow-Line
S354 Green windscreen, green shade band
S403 Glass roof, electrical
S411 Window lifts,electric,front/rear
S415 Sun-blind, rear
S423 Floor mats, velours
S428 Warning triangle and first aid kit
S438 Fine wood trim
S464 Ski bag
S465 Through-loading system
S473 Armrest front
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S540 Cruise control
S548 Kilometre speedo
S555 On-board computer V with remote control
S602 On-board monitor withTV
S609 Navigation system, Professional
P628 Communication pack
S629 Car telephone (GSM) w card reader, front
S672 CD changer for 6 CDs
S694 Provisions for BMW 6 CD changer
S710 M sports steering wheel, multifunction
S761 Individual sunshade glazing
L801 National version Germany/Austria
S863 Dealer List Europe
S879 Operating instructions German

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 29 grudnia 2018, 23:20 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 907
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36,E36,E39
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=160
Niżej? Hue hue nie popełniaj tego błędu. Ja też jak kupiłem e39 to przyzwyczajony gwintem z e36 chciałem od razu je obniżać, ale tego nie zrobiłem bo mi się jeździ za wygodnie na mtechnikowym zawieszeniu. Teraz jak zimuje w garażu i znowu jeżdżę e36 to nie mogę sie doczekać aż znowu będę jeździł w komforcie. :rotfl: Dobrze spasowane koło i do e39 nie potrzeba gleby.
Będę do siebie zamawiał czarną alcantarę na podsufitkę. Nie chcesz na swoją przy okazji? :hyhy:
No i tego kudeka z rr customs to wylej. :rotfl: Jak chcesz jakieś siuwaksy różnej maści to wal do mnie. ;)
Jak już wyserwisowane i odmalowane co powinno być odmalowane no to czas na zmiany. A na początku lista jest zawsze długa. :D

_________________
Dark Detailing - zapraszam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 29 grudnia 2018, 23:26 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
DarkWalk3r, no musi być niżej bo to aż wstyd :P gwintu nie będę zakładał bo jakoś mi się nie widzi trochę ale jakieś sprężyny napewno wpadną :cisza: Sufitu narazie nie ruszam bo nigdzie się nie odkleja, jest czyściutki i mi się podoba...narazie :rotfl:
QD od RRC robi robotę...do pierwszego mycia :cwaniak:
Na wiosnę jeszcze strzelę jakiś detajlnig lakieru i dopiero będzie skręcać karki nastolatką :serce:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 29 grudnia 2018, 23:37 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 32
Posty: 907
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: E36,E36,E39
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... &start=160
Dam ci taki kudek co będziesz go miał kilka myć i będą takie krople po deszczu, że się będą ludzie pytać czy powłoka jest na samochodzie. :rotfl: Mam wszystko od RRC i to są budżetowe płynki do robienia pod sprzedaż bardziej.
Nastolatki potrzebują, żeby warczało. Za ładną e39 to raczej jakiś młody tata się obejrzy... no chyba, że jakiś milf czasem.
Z robieniem swojego sufitu jest jedna lipa, wszystkie rączki, słoneczniki trzeba kupić osobno. A np słoneczniki w alcantarę + malowanie reszty to wychodzi rzeźba. A jakoś kupić cały sufit to nie mam zaufania czy by nie połamany dojechał.
Środkową kratkę nawiewu masz całą, pękniętą czy już wymieniłeś na dobrą? :P

_________________
Dark Detailing - zapraszam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 30 grudnia 2018, 09:36 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
to ja już wolę jakiegoś milfa :rotfl: ale bez przesady :cwaniak:
co do sufitu, to chyba najlepiej samemu odebrać i wtedy masz pewność :ok:
kratka była delikatnie pęknięta u góry ale skleiłem i teraz nic nie widać że było robione, fabryka :cwaniak:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 1 stycznia 2019, 20:15 
Online
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Dość fajnie te wspomnienia opisałeś :ok:

Gratki piąteczki niech nabija kilometry bezawaryjnie :super:

Silnik chyba najlepszy z możliwych :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 5 maja 2019, 18:44 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 34
Posty: 1416
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e39 528iA
Kod silnika: m52b28
Mała aktualizacja :)
W aucie zrobiłem już chyba wszystkie rzeczy związane z blacharką, choć nie było tego pozornie dużo to przy pracach niestety wyszło, że jednak stare BMW ma swoje foszki :zalamany:
Wymienione końce progów z dwóch stron, z zewnątrz nie wyglądało to źle bo i auto podnosiłem na ori lewarku ale po rozcięciu progów niestety nie było co zbierać :oczami:
Klapa tył w lewym rogu zrobiona zaprawka bo tam wychodziła rdza i standardowo pas tylny :mur:
Ale naszczęście wszystko już ogarnięte :hurra:
Z mechanicznych rzeczy, zrobione nieszczęsny magiel z którego lało się tak, że zbiorniczek na płyn wspmagania starczał na max tydzień.
Zrobione całe zawieszenie z tyłu, zbieżność, łączniki stabilizatorów.
Zostało pare pierdół ale z czasem się ogarnie :)
W między czasie udało się kupić w okazyjnej cenie felgi RH 8j/9j et10 które fajnie wypełniają nadkola :ok:
Kupiłem również nowe sprężyne HR na przód ale czekam już z wymianą jak będęrobił hamulce z przodu to zrobię już komplecik.
Parę fotek :luka:


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 5 maja 2019, 19:11 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 31
Posty: 1613
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: e36 i e34
Kod silnika: M52TUB30
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161768
:ok: no i od razu lepiej się prezentuje autko :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Conrad-->>e39 528iA
PostNapisane: 6 maja 2019, 12:57 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 3490
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: ///Z3
Kod silnika: M43TUB19
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=173199
Dawno nie komentowałem i z tego wszystkiego szukam tu na forum gdzie się tu daje lajka :rotfl: No auto widuje codziennie, zawsze czyściutkie i zadbane

_________________
BMW ///Z3
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 43 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL