BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 18:03

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Zdjęcia zamieszczone przez Was powinny być zgodne z poniższymi zaleceniami.
Poniżej jest program do zmiany rozdzielczości zdjęć.


1) Nie wrzucamy zdjęć większych niż 1280x1024. Jeżeli mamy zdjęcie większe zmniejszamy je lub robimy miniaturkę i wrzucamy ją odpowiednio podlinkowaną do zdjęcia dużego.
2) Nie wrzucamy zdjęć WT, godzących w pojęcie estetyki, zdjęć propagujących przemoc, pornografię, łamanie przepisów ruchu drogowego, złego obchodzenia się z samochodem lub innych mogących kogoś urazić (jeżeli czujecie że kogoś urazi, prawdopodobnie tak będzie).
3) Na temat zamieszczanych tutaj zdjęć każdy z nas wyraża swoje zdanie, dyskutujemy. Nie ubliżamy sobie, nie używamy łaciny, każdy ma prawo do własnej oceny z którą możemy się nie zgadzać.
4) Łamanie zaleceń będzie karane ostrzeżeniami.
5) Tytuł tematu piszemy w postaci "Użytkownik -->> ModelAuta, krótki opis"


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1026 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 22 grudnia 2018, 17:39 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Z VIN auto bez Mpakietu zewnętrznego więc tylny zderzak choć nietknięty już wyleciał bo co MPak to Mpak
+ carbonowy dyfuzor tył
+ końcówki wydechu 100mm
+ Eibach sprężyny obniżające bo trochę wysoko stoi
+kierownica z MPakietu
+Downpipe
+program
na razie tyle mi do głowy przyszło

Obrazek

seryjne końcówki są za małe ,troche śmiesznie wyglądają
Obrazek

fajna sprawa z IC, na rysunku różnica względem 335i
Obrazek

znajomy ma seryjną M4 ,ciekaw jestem jak będzie to jechać względem 340 po sofcie i DP

teraz Święta za pasem , muszę dokupić różne drobiazgi śrubki plasticzki osłony itp z ASO a od Nowego Roku prace nabiorą tempa i do połowy stycznia powinno się udać odebrać auto w zależności jak szybko części uda się dostać, niby blisko ale jeszcze trochę trzeba poczekać ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 23 grudnia 2018, 17:12 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Góra miesiąc das radę a później tylko przyjemności :hyhy:

Kimny fakt wzięte niczym z odkurzacza :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 27 grudnia 2018, 16:08 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 5065
Lokalizacja: Krotoszyn
Moje BMW: E46 320d
Kod silnika: M47
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=116330
Fajna top wersja :ok:

_________________
Zobacz i oceń moje E46 320d Stahlgrau | Cicha wytrzymałość. Zapraszam również na kanał YT!
Obrazek
~ Moda przemija, styl pozostaje. ~


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 27 grudnia 2018, 16:20 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Ten IC czemu fajny, bo ja nie w temacie? Nie jest tak, że silnik go grzeje, bo ciepłe powietrze leci do góry? Czy ma to jakieś wloty na masce, żeby mogło funkcjonować? :)

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 13:47 
Offline
Forumowy terrorysta
Avatar użytkownika

Posty: 15717
Rewelacyjny sleeper, nie rzuca sie w oczy i niejednego w trasie zaskoczy :cool: .

_________________
Styl mojej wypowiedzi zależny od poziomu rozmówcy. Inteligentnych cenię.
Z szukających atencji, żałosnych frustratów, ignorantów kręcę bekę.LOL


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 18:46 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Szczurek1986 Artur.92 dzięki :)
renoraines póki co tak ale w moich rękach z miesiąc i sleeperem nie będzie, dodamy mu trochę zadziora ;)
grabolek 363 w każdym bmw gdzie podnosiłem moc tunerzy zalecali wymianę IC a przy tym mówią że nie trzeba tego robić bo seryjny daje rade
tu masz sporo info
https://f30.bimmerpost.com/forums/showt ... ?t=1235082

W skrócie woda lepiej odprowadza ciepło niż powietrze i 0 laga w B58

the M3's new water to air system is phenomenal and doesn't break a sweat even with a jb4.
almost zero lag on B58
Theoretically, water conducts heat way better than air so I would say it is. The coolant for the intercooler is run through an electric pump so I'm sure it can adjust it's cooling capacity as needed.

Also, the fact that the intercooler is moved so close to the engine itself (integrated into the manifold) removes the need of a lot of the piping from the turbo to the intercooler and hence better throttle response.


Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 18:54 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
LOL, ale nowość, taki cooler miał już LOTUS OMEGA projektowany końcem lat 80'.
LAG zniknie jeśli odległość między sprężarką a zaworami dolotowymi będzie bardzo mała, ale widać jeszcze daleko do tego.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 20:55 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Nie nowość jeśli chodzi o motoryzację ale jeśli chodzi o serię 3 bmw to już tak
Zawsze trzeba było zmieniać Icka żeby zrobić jakiś sensowny przyrost i się auto niegrzało czy to 335d czy 335i a tu akurat zrobili to na korzyść i chłodnice oleju też w serii dali jakąś w nadkolu.
Zobaczymy co hamownia pokaże ale może stąd zamiast papierowych 326KM w serii zwykle wychodzi +-360 , m3 f80, m4 też często mają nadwyżki do 40koni
wykres pewnej 340 co robiła program w tc
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 28 grudnia 2018, 22:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 380
Moje BMW: E92 335D
Kod silnika: M57D30N2
Garaż: Było:
E90 330d
E46 330i
E36 318i
E36 323i
E36 318i
A mówią że nowsze to gorsze.
Dla mnie super buda i silnik, marzenie

_________________
zibi


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 29 grudnia 2018, 10:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 33
Posty: 3254
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Aaa bo to water jest ... myślałem że zwykły ic xD jak tak to nie mam zdania nt temat :p faktycznie ładnie wychodzą te silniki w serii!:D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 1 stycznia 2019, 20:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
No mamy już pierwszy :hyhy:


Jeszcze dwa tygodnie i wjedzie ten Vapo-rowy potwór :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 2 stycznia 2019, 13:03 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Fajne są te F30 i w tym motorze może być spory potencjał :) Gratuluje fajnej maszynki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 3 stycznia 2019, 20:24 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2953
Moje BMW: nie lubi znaków :(
Kod silnika: mityczny
Garaż: in progress
Woda odbiera znacznie dużo więcej ciepła niż powietrze, dlatego ten intercooler może być stosunkowo mniejszy.

Lincoln napisał(a):
LAG zniknie jeśli odległość między sprężarką a zaworami dolotowymi będzie bardzo mała, ale widać jeszcze daleko do tego.


Odpada cała objętość IC, ten jest wbudowany w kolektor, który nie wydaje się dużo większy niż starsze wersje


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 16 stycznia 2019, 22:31 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 667
Lokalizacja: Rumia
Moje BMW: BMW E90 318i 143 PS
Kod silnika: N43B20(U0)
We wrześniu byłem na pokazach M Performance Roadshow w salonie BMW i miałem okazję osobiście się przejechać 440i xDrive z jakimś pakietem do wydechu Power and Sound, co dawało +36 PS i 50 Nm, razem 360 PS i 500 Nm. Wrażenia? Auto jest niesamowicie szybkie, do miasta wręcz zbyt szybkie :rotfl: Reakcja na wciśnięcie gazu w trybie Sport jest dosłownie natychmiastowa, skrzynia super szybka. W zasadzie jakiekolwiek wciśnięcie pedału gazu i prędkość już w okolicach 80-100. Dźwięk niesamowity. Prowadzenie fenomenalne i o dziwo komfort również świetny.

A zamiast sportowej kupejki w carbonie gdzie tylko się da, Ty masz niemal to samo w ładnym sedanie... :) Dlatego też koncept 340i tak bardzo mi się podoba, czekam na Twoje wrażenia z jazdy i filmy jak tylko już będzie gotowe :)

_________________
Było: Kompakt E36 316i 1.9
Jest: E90 318i LCI
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 17 stycznia 2019, 17:55 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
MatiKosa napisał(a):
razem 360 PS i 500 Nm. Wrażenia? Auto jest niesamowicie szybkie, do miasta wręcz zbyt szybkie


No co Ty, za szybkie ? Toż to dopiero taki pedalski sofcik jak to mawia jeden tjuner :rotfl:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 17 stycznia 2019, 22:16 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1155
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: X3M Competition
Kod silnika: S58T
Garaż: było 140ix, 340i, 335is, 335d, 330d, 525d
Ciesze się że auto się podoba :hyhy:
Przesyłki się trochę opóźniły ale w końcu dotarły i za tydzień mam odebrać auto, zobaczymy co to warte.
Matikosa mam nadzieje że bede miał podobne odczucia z jazdy co Ty w 440xi. Auto wyjedzie od razu zglebowane lekko , sprężyny Eibacha już siedzą :cool:
Jak odbiorę pierwsze co to wyjeżdże z 2baki paliwa, a potem jade na serwis olejowy + montaż downpipe i potem na program do TC.

Mały konkurs- możecie obstawiać ile pokaże hamownia w serii po downpipe ;) ? Teoretycznie 326 na papierze ale B58 zwykle ma kilkanaście koni bonusa.

Z innej beczki co myślicie o powłokach? Do tej pory używałem twardego wosku japońskiego i na pare mies był fajny efekt ale tyle reklamują te powłoki że kusi spróbować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 18 stycznia 2019, 08:04 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 670
Moje BMW: E34&E39
Kod silnika: M50B25
Myślę, że wypluje 435km i około 650 nm ;D Bo nie może wypluć więcej od mojego diesla :zabawa: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Co do powłok/wosków. Jeśli nie masz doświadczenia w kładzeniu powłok, dekontaminacji, nie masz miejsca odpowiedniego do nakładania powłok to bym zostawił to specjalistom albo pozostał przy wosku ;) Raz na trzy miesiące, przy odpowiednio przygotowanym lakierze i normalnym wosku, spokojnie tyle powinien poleżeć, a w końcu same woskowanie nie jest takie złe ;> Jest też parę powłok nadających się dla "lajka" w tym temacie, jest to seria light od ceramic pro, qtechniq crystal serum light, moje ulubione od max protect unc-r(ale tutaj już trzeba się skupić i jechać na dwie ręce w odpowiednich warunkach :D, mimo poprawionej wersji) i wiele innych. K2 Gavron bym odpuścił z miejsca, tak jak i chińskie wynalazki za parę dolarów.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 18 stycznia 2019, 09:09 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2470
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: F82 M4 COMP/E91/F20
Kod silnika: S55B30/N47/N47
Garaż: M4 F82 Competition MINERAL GREY
E91 LCI 320d SAPPHIRE BLACK
F20 116D ALPIN WEISS
Było:
E36 318i MONTREALBLAU
E39 530i TITANSILBER
E92 335i SCHWARZ BLACK
E60 530D SCHWARZ BLACK
E92 335i TITANSILBER http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168888
E87 120d SCHWARZ BLACK
E92 M3 viewtopic.php?f=89&t=171245
Myślę ,że 430hp i 610nm :P


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 18 stycznia 2019, 09:24 
Offline
Moderator
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 29637
Lokalizacja: Katowice
Garaż: ///M4 20iA+ LCI
było:
E91 318dA+ LCI
E39 520iA LCI
Mercedes CL600 V12TT
Mercedes C 180 lift
Mercedes E 350 lift
Mini JCW
Audi A6 3.0TDI
Mercedes CLS 350
Yaris d4d
E90 335iA+
E39 530i LCI
E61 535d+
E91 325d
E46 330i
E46 330dA LCI
E46 330i LCI
E39 540iA NV
E46 330i
E34 520i
MatiKosa napisał(a):
do miasta wręcz zbyt szybkie :rotfl:


dokładnie, tylko na niemieckiej autostradzie da się je w pełni wykorzystać :cool:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Vaporr-->>F30 340i B58M Med.Blue
PostNapisane: 18 stycznia 2019, 18:39 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23072
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Będzie 419 koni ;)




Zaraz dzwonię do Janka i oznajmię że tyle ma wypluć :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Ten temat jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 1026 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 52  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL