Ja u siebie wymienilem pol zawiasu i dalej tyl czuje, ze lekko sie przechyla, a mam przedni stab z m3 z lacznikami hd
Na przod dobrze dac wahacze z m3,(zamienniki trw sa dobrej jakosci), ktore sa odpowiedzialne za camber, co zmniejszy podsterownosc, wahacze z tuleja tez pewnie juz polecialy z przodu, bo moje ori przy 140tys mialy gume juz odklejajaca sie od metalu
koncowki drazkow heyle hd
z tylu jest tuleja, ktora jest w wozku przy piascie, ona powoduje, ze kolo rusza sie na boki i tyl plywa drugie sa wahacze w gornej czesci, po wymianie na te z m3 (tez moga byc trw) jest sztywniej i trakcja jest poprawiona kolejny wahacz jest w gornej czesci i tez warto go zmienic jesli jest juz zmeczony
Laczniki meyle hd tez polecam, dluzej wytrzymuja niz zwykle
springi mialem pro kit i sa dobre zamiast m techa teraz mam caly kit vogtland i jest sztywniej, ale za slaby zestaw na moje potrzeby, bo amory z tylu szybko leca, a mam slabszy silnik
Opony dalbym 245 i 265, bo przy takim momenci to 255 beda sie slizgac druga sprawa to to, ze masz ps4,a nie ps4s jak pisales ps4s sa lepsze pod kazdym wzgledem nie mowie, ze ps4 sa zle, ale ps4s to poziom albo dwa wyzej
Jak Dani0 napisal, tylne tuleje sanek to masakra i dobrze zmienic na sztywniejsze Niestety jest to pewnie kosztowne, bo trzeba opuscic cale sanki albo obnizyc i ktos musi miec pojecie Albo poliuretan albo ori z m3 sa sztywniejsze, tylko kto to ogarnie, bo tez bym to zmienil
|