Witam.Posiadam od 4 miesięcy e36 sedan z silnikiem M50B20.Ostatnio mam z nią same problemy a mianowicie:
e36 zaczeła się grzać podczas jazdy,wskazówka zaczynała iść w prawo gdy ją przeganiałem problem ustępował a wskazówka wracała na środek ale póżniej nawet mocniejsze przyciśniecie auta nic nie dało i auto się co chwile gotowało problem zostawiłem na dwa miesiące bo byłem w delegacji,tydzien temu wróciłem i od razu kupiłem i zamontowałem nowy termostat,chłodnice i pompe wody.Po wymianie odpowietrzyłem układ(z nawiewu leciało gorące powietrze),a wieczorem pojechałem się przejechać wskazówka poleciała lekko w prawo po 25minutach jazdy zjechałem od razu na pobocze i zgasiłem silnik,otworzyłem maskę a tam puściło przez korek wyrównawczy cały płyn ze zbiorniczka,po odkręceniu lekko odpowietrznika sikał zagrzanym płynem,wczoraj wróciłem po auto i dojechałem do domu bez problemu nie przegrzał się ani nic i czy to możliwe,że:
1.Zalałem za dużo płynu?
2.Problem z visco? gdyż na zimnym silniku nie da się nim zakręcić,ma bardzo duży opór gdy zakręce łopatką to kręci się do następnej łopatki
Test na co2 w układzie pokazał,że wszystko jest ok.
Kolejny problem to dziwna praca silnika którą słychać po wydechu(filmik zamieszczam niżej)
https://megawrzuta.pl/download/8b9c0d19 ... 07fae.htmlDziwnie pokazuje ilość paliwa w baku,po odpaleniu pokazuje,że jest 15l podczas jazdy spada ta wartość praktycznie do zera,dodam,że w baku jest mało paliwa ale dlaczego tak się dzieje i pokazuje,aż 15l po czym bardzo powoli spada do do rzeczywistej ilośći paliwa?
I tutaj ostatnia sprawa,kupiłem szerokie listwy bo auto ma zwykłe pewnie ktoś zamienił bo to M-pakiet z vinu,patrząc tylko na stan zewnętrzny popełniłem błąd gdyż listwy przyszły w tragicznym stanie,prowadnice spinek dosłownie pękają i nie da się ich zamontować do drzwi i tu pytanie czy ktoś poleci jakiś sposób aby zamontować je na stałe? trochę szkoda ich wyrzucać bo zapłaciłem ponad 300zł (te do błotników były w super stanie i weszły bez problemu)