BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 09:16

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie. Możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2008, 22:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
tu masz wykresy nałożone mojej w serji i kolegi tylko z kolektorem - wyszło mu 203km Obrazek
w jeździe równoległej - jedzie mu bardziej z wyżysz obrotów i od mojej.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 10:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: UK
Moje BMW: e34 540 6spd
Kod silnika: M60B40
czy trzeba cos przerabiac zeby zalozyc kolektor od m50 do m52?jesli tak to co??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 listopada 2008, 17:25 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 6
Lokalizacja: Warminsko-Mazurskie
witam. bardzo chetnie bym zmienil kolektor ssacy w swojej bumce w ktorej mam motor b28m52 na kolektor od 2.5 jesli jest ktos kto moze mi pomoc czy wskazac kogos kto moglby mi pomoc w przerobieniu badz kupnie gotowego kolektora ssacego. Pozdrawiam i zostawiam kontak telef. 608340905 gg 4785114


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 08:35 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
Mój koleszka ma e36 coupe 328 tak jak ja, silniki z tego samego roku, bylismy obaj na hamowni...jemu seria pokazala 192KM a mój 194KM...zamontował sobie kolektor od M50b25 a ja dyfer od M50b25 :hyhy: ... i jakie skutki???u niego 218KM pokazało a nadal dostaje w dupe od mojej 328 :rotfl: dla dodatkowych informacji zwarzylismy fury i moja jest ciezsza o 60kg (car audio)...na 1/4 zawsze jestem o dlugosc lepszy

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 14:45 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
rafal-LUBIN, to daj wykresy po "tuningu"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 listopada 2008, 19:30 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 16
Lokalizacja: UK
Moje BMW: e34 540 6spd
Kod silnika: M60B40
nie ma to jak odpowiedz na postawione pytanie :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 08:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 144
Lokalizacja: Lubin
Elwis328 napisał(a):
rafal-LUBIN, to daj wykresy po "tuningu"

w przyszlym miesiacu wybieam sie do Geko Cars w Poznaniu...takze bedzie wykres

_________________
>>>CZʦCI DO BMW E36<<<
AUTA Z ANGLII, SPRZET BUDOWLANY, LAWETY, TRANSPORT, KLIATYZACJE SAMOCHODOWE SERVIS
609-099-353, 725-056-599, GG:8767963


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 listopada 2008, 12:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 141
Lokalizacja: Otwock
ta zmiana kolektora to ni w kij ni w oko skoro nm zabiera a co jest tak wazne do uzyskiwania dobrych czasow na 1\4mili....eh nie porozumienie

_________________
BMW :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 16:59 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
jak ja sie cabrio z przerobionym kolektorem bralem z kolega z coupe to wyszlo na to ze o pol dlugosci jestem z przodu a wczesniej o dlugosc z tylu bylem

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 grudnia 2008, 17:31 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
    takze bedzie wykres
i co z tym wykresem :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2008, 22:51 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 523
Lokalizacja: POZNAŃ
Moje BMW: E36 QP
Kod silnika: m54b30
I jak wszedzie temat umarł


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31 grudnia 2008, 16:34 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
nie umar nie umar ;) czekam jak mi kumpel przywiezie skan wykresu

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 19:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
[img=http://img513.imageshack.us/img513/2526/20090102214ot2.th.jpg]

oto wykres kolegi (orginalne 2.8 z orginalnym tumnikiem) teraz kolega zalozyl kolektor i wytnie katy i jedziemy znowu na hamownie to wrzuce nowy wykres

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 21:25 
Offline
Forumowicz

Posty: 113
Lokalizacja: Pszczyna
Ekstremalnie wysokie obroty momentu max. :zdziwko: napewno nie jest nic dlubniete to 2.8??


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 4 stycznia 2009, 23:21 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 446
Lokalizacja: Tarczyn , Warszawa
Moje BMW: E39
Kod silnika: m62b44
zerknij na mój na początku strony 3 - ten typ tak ma


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 19:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
jak by ktos byl chetny na taka modyfikacje to zapraszam do mnie do swierzo otwartego serwisu... koszt zalozenia 200zl :)

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 stycznia 2009, 23:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 10112
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M4 M6
Adrian_320 napisał(a):
jak by ktos byl chetny na taka modyfikacje to zapraszam do mnie do swierzo otwartego serwisu... koszt zalozenia 200zl :)


koszt załoenia gotowego kolektora 200zł czy 200zł za całość z robocizną na twoich częściach ?? czy jak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 7 stycznia 2009, 20:44 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 521
Lokalizacja: PĂą
hehehe chyba tylko założenie ;)

_________________
TOURING SPRZEDANY
http://video.google.pl/videoplay?docid= ... 6245&hl=pl
http://www.youtube.com/watch?v=1BTQljELTgk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2009, 11:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 237
Lokalizacja: Kristiansand
Moje BMW: E36 328
Kod silnika: M52b28tu
przyjezdzasz ze swoim kolektorem czekasz ok 4 5 godzin placisz 200zl i wyjezdzasz :)

czasem uda mi sie zalatwic tanio kolektor ale wszystko wykupine teraz jest:/

_________________
Wiele Serc... Jedno Bicie... BMW Ponad Życie!!!
Prawdziwa jazda zaczyna sie jak koła traca przyczepność :DD
Nie ważne do kąd... Ważne zeby BOKIEM!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 stycznia 2009, 14:26 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 368
Lokalizacja: WARSZAWA
Garaż: Było E46 H.M Turbo Jest;BMW E60 530i, Porsche 944 Turbo S, Mini Cooper S... R35 GTR
Mam dwa silniki M50B25 i M52B25 miałem użyć z M50 paru elementów do silnika ale poza tym że wałki rozrządu przełożyłem to z innymi takimi jak kolektor ssący się jednak wstrzymałem..
kolektor ssący jest dobrą sprawą(ale pod warunkiem że wymieniając zmieniamy go na taki który będzie np bardziej wytrzymały)...ale chłopaki po wymianie,,samego" kolektora ssącego(zM50 do M52) nie wierzcie w przyrosty rzędu 20 koni!!! M50 i M52 to są wbrew pozorom zupełnie inne silniki i oprócz tego że różnią się blokiem..kolektorem ssącym..różnią się także głowicą!!! która ma zupełnie w innym miejscach otwory do mocowania inaczej jest to zupełnie inna bajka...oczywiście jakiś tam przyrost może być..ale wcale bym się nie zdziwił też jak by parametry uległy pogorszeniu.

za tą cenę co kolega podał można spokojnie zakupić kolektor ,,wydechowy" od M'ki i go zainstalować... a jestem święcie przekonany że kolektor wydechowy da więcej w tej cenie niż przekładka kolektora ssącego..u siebie zmieniłem kiedyś i przyrost był..(nie miałem chipa tylko przesunąłem odciecię o niecałe 1000RPM wyżej i tak jakby dostroiłem auto na hamowni ) auto jezdziło całkiem szybko..jak na 323 ;)

co by nie było że ściemniam wrzucam wykres...

Obrazek

_________________
http://www.youtube.com/user/stanr35godz ... sults_main

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 130 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL