A w przyszlym roku silnik ma starczyć na cały sezon.
BMW 320 TC
turbocharged 4-cylinder in line, longitudinally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Displacement: 1598 cc. Bore x stroke: 77 x 85.8 mm. Compression ratio: 12.5:1. Maximum output: 310 bhp@ 8500 rpm. Maximum torque: 420 nm @ (data withheld) rpm
SEAT León 2.0 TDI FR,
turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Compression ratio: 16:1. Displacement: 2000 cc. Bore x stroke: 81 x 95,5 mm. Maximum output: 280 bhp @ 4000 rpm. Maximum torque: 450 nm @ 2500 rpm. Particle filter: DOW. Lubrication: wet sump.
Volvo C30:
5-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 20 valves. Displacement: 1998 cc. Bore x stroke: 84 x 71 mm. Compression ratio: 11:1. Maximum output: 295 bhp @ 8750 rpm, maximum torque: 240 nm @ 7300 rpm. Engine management: Pectell. Lubrication: wet sump
Chevrolet Cruze 1.6T
turbocharged 4-cylinder in line, transversally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves ( jak będą podane dane tech to wkleje).
Jako safty car chevrolet camarro
, dziś 1 i 2 wyścig wygrywają chevrolety cruze, które objeżdzają bezprobemowo konkurencje. W 2 wyścigu 2 miejsce zajeło bmw, ale tylko dzięki przewadze tylnego napędu podczas startu zatrzymanego.
Szkoda, że znów komentuje ten Gac, który bardzo, bardzo często się myli, to zespoły, to czasy, to pozycje, to nazwiska także szefów zespołu i nie chodzi o problemy techniczne podczas relacji, tylko ogolnie przy każdych zawodach. Komentował też WRC, Le Mans i... ten sam brak profesjonalizmu.