BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 14:14

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


W dziale proszę umieszczać tematy związane z mechaniką, elektryką i eksploatacją modeli wydanych przed 1990r.

Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji.
Nie umiesz czytać, stosować się do powyższych zasad, nie będziesz mieć tematu!!


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 28 listopada 2009, 23:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
Witam , wiem , że tematów typu "swap 2.0->2.5 było xxx , ale tak naprawdę w każdym ile odpowiedzi tyle różnych opini.
Moje pytanie dotyczy układu napędowego czy jak bede wkładał 2,5 M50/M52 to będe musiał zmieniać sprzęgło/dyfer/wał/półosie/przeguby.Jakie będą ewentualne skutki pozostania przy napędzie 2-litrowym .

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 29 listopada 2009, 08:57 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
jesli masz silnik m50b20 nie musisz zmieniac w/w gadzetow.nie wiem jakie masz przełozenie na dyfrze po załozeniu 2,5 +dyfer od 2,0 powinna byc szybsza do setki kosztem predkosci maksymalnej :hyhy:

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 29 listopada 2009, 11:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1521
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: 528i 318i
Kod silnika: M52TUB28 M40B18
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
ok a ja mam pytanie jak z elektryką?? czy przepływka sondy i inne elektryczne rzeczy bedą pasowały do takiego swapa??

_________________
www.bmwklubtorun.pl

MOJA E34 528i DELPHIN METALIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=25990
MOJA E39 535i V8 BIARRITZBLAU METALLIC ==>> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=60703 ( Sprzedana :-( )
MOJA E30 318i CIRRUSBLAU METALLIC ==>> viewtopic.php?f=6&t=78957


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 17:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
Witam ponownie , silnik b25 wraz ze sprzeglem i skrzynia kupiony . Czy skrzynia od 2,5 bedzie pasować do wału napędowego z 2,0?

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 22 sierpnia 2010, 22:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
na 99% tak jeśli mowa o wale od m50b20 do m50b25

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 08:54 
Offline
Forumowicz

Wiek: 44
Posty: 283
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Moje BMW: E 34 525
Kod silnika: M20B25
tyle ze dyfer od 2.o jest maly a do 2.5 jest duzy wiec pewnie ukreci go po miesiacu:) co i tak spowoduje wymiane


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 10:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
to, że się ukręci to wiem ;d najważniejsze , że skrzynia pasuje .

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 15:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
jak jest w dobrej kondycji to od tak się nie ukręci ;)
jabol80 napisał(a):
tyle ze dyfer od 2.o jest maly a do 2.5 jest duzy wiec pewnie ukreci go po miesiacu:) co i tak spowoduje wymiane
ale przesunie ją w czasie :P hehe :hyhy:

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 16:14 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
jak będzie się stosował do ograniczeń prędkości jak należy i nie będzie ruszał z piskiem opon to nic się nie stanie :rotfl:
A jak tam budżet? może szperę dorzucić?? :]

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 16:31 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 1904
Lokalizacja: las nieopodal PMI
Moje BMW: e34
Kod silnika: m30b35
Garaż: się rozje....ł po zimie :/
Pablo325i napisał(a):
A jak tam budżet? może szperę dorzucić??

poruszył dobrą kwestię :super: szperak nie będzie aż tak drogi w granicach 400-650 zł masz szeraka do e34 a radości z jazdy tyle ze w bagażniku Ci się nie zmieści :rotfl:

_________________
Obrazek


BMW miłością .. szpera radością a spalanie.??? a ch... ze spalaniem :D
moja wisienka zmiany nowe koło malowanko str7 => viewtopic.php?f=6&t=38330&p=1206767#p1206767
Moja Czarna Mamba => viewtopic.php?f=60&t=103928


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 23 sierpnia 2010, 16:37 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2516
Lokalizacja: Nadrenia (DE)
Moje BMW: E39 540&E39 528
Kod silnika: M62B44&M52B28TU
kaczor e30 2,5 napisał(a):
a radości z jazdy tyle ze w bagażniku Ci się nie zmieści :rotfl:

szczególnie na deszczu gdy moc nie jest problemem :hyhy:

_________________
E39 M-pakiet 19" Hartge
viewtopic.php?f=6&t=125307&p=1576641#p1576641

V8 Eisenmann, 10J, Dupowóz
viewtopic.php?f=6&t=146942


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 24 sierpnia 2010, 17:24 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 45
Posty: 34
Lokalizacja: Nowy Sącz
Moje BMW: E 34
Kod silnika: M50B25
A i na suchym można się nieźle pobawić jeżeli silnik nie jest wypluty ;) :super: !
Tylko opony trzeba często zmieniać :P !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 25 sierpnia 2010, 12:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 664
Bede myślał heh, bo mala głowa dlugo nie wytrzyma zabawy z 2.5 ;)

_________________
BEST ET: 1/4 mili 11.5s (zawody 11.8s)
1/8 mili 7.4s (zawody 7.48s)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E34] SWAP 2.0-->2.5
PostNapisane: 16 marca 2017, 10:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 41
Posty: 41
Lokalizacja: Wrocław
Moje BMW: E34
Kod silnika: M50B20
Przyłączam się do tematu żeby nie zakładać nowego. Mam E34 z '92 roku z silnikiem m50b20nv na osprzęcie siemensa. Przymierzam się do swapu na m50b25. Chciałem zapytać bardziej zorientowanych jaki silnik (z vanosem, bez vanosa) wybrać żeby nie było niespodzianek z wiązką.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL