BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 15 września 2019, 16:44

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z modelami wytworzonymi przed 1990r. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E36] Problem z odpalaniem po swapie.
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 10:00 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E36
Kod silnika: M44B19
Witam, mam problem ponieważ robiliśmy swapa z m42b18 na m44b19 i silnik nie odpala.
Rozrusznik kręci, iskra jest, paliwo podaję, tylko wtryski nie pracują. Paliwo na listwie jest.
+12V że skrzynki z głównego przekaźnika jest. Pomiary przy pomocy multimetru pokazują 6V zasilania wtryskow na kostce po pomiarach w kostce, przy pomocy zarowki 12V 5W zarowka lekko się świeci. Zamiast EWS jest emulator. Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problem z odpalaniem po swapie.
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 13:12 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 886
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: bylo m43 jest m50
Sprawdzałes jakie jest napięcie na kablu zasilajacym wtryski po przekreceniu stacyjki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problem z odpalaniem po swapie.
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 13:18 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E36
Kod silnika: M44B19
+12V Po stacyjce z przekaźnika głównego ECU mierząc do masy jest prawidłowe 12.2V? Dopiero gdy pomiar jest na pinach wtryskiwacza +12V i sygnałowy z sterownika silnika to jest ~6V i a zarowka 12V 5W ledwo co się świeci.

Wtryski na krótko cykaja jak się podepnie pod zasilacz warsztatowy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problem z odpalaniem po swapie.
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 14:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 35
Posty: 886
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: bylo m43 jest m50
Sprawdzałes jeszcze emulator ews, odłącz zmostkuj dwa grube kable i sprawdź


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E36] Problem z odpalaniem po swapie.
PostNapisane: 13 czerwca 2019, 15:32 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 3
Moje BMW: E36
Kod silnika: M44B19
Ale gdzie grube kable ja nie mam wyjścia na ews pod schowkiem tylko ews mam zamontowany w środku ECU.Z rozpietym EWS jest brak iskry wgl nie idzie na plaka po podłączeniu ews normalnie na plaka odpala.
BMW E36 z 1993r. Przy m42b18 nie ma ews a silnik m44b19 i wiazka silnika jest od e36 z 1996r.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot], Patryk w-wa i 63 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL