  | 
				 
							
					| Zacna persona forum | 
				 
							
					  | 
				 
							 
				
					 Wiek: 41 Posty: 1380 Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza, Warszawa, Lublin						 Moje BMW: e46,e90,e60,e61											 Kod silnika: M52TU,n62b44,m57									
			 | 
			
				
				
					| 
					
						 Rozrusznik posiada automat :
  Prawidłowe połączenie polega na podpięciu głównego zasilania pod automat  po podaniu zasilania na cewkę wybijany jest bendix i robi się połączenie między głównym zasilaniem a szczotkami i zaczyna się kręcić rozrusznik.
  Chodzi o to aby bendix mógł swobodnie zazębić się z kołem zamachowym silnika.
  po zabraniu głównego zasilania i podaniu zasilania tylko na cewkę ta wybija bendix i nic więcej "teoretycznie nie powinno sie dziać"
  w moim rozruszniku bendix się wybija i zaczyna delikatnie kręcić rozrusznikiem co dla mnie sugerowałoby zwarcie.
  Są teorie że to normalne bo cewka jest połączona ze szczotkami ? ale po co ?
  Wyjąłem rozrusznik namordowałem się i chciałbym rozwiązać problem - raz na 100 odpaleń auto po prostu nie reaguje po 10-20 min jakby nigdy nic odpala.
  Mam 2 rozrusznik i w nim wybija sie tylko bendix i to według mnie prawidłowe działanie. 
  Kupiłbym automat i było by z głowy ale kurde niema on nr na sobie i coś znaleźć nie mogę do rozrusznika o nr 0001108208 
											 _________________ Przeniosłem się do Warszawy gdyby ktoś potrzebował pomocy to pisać śmiało.
					
  
						
					 | 
				 
				 
			 |