Cześć igna!
Wpadłem na Twój temat o X3 E83 2.0d i widzę, że masz niezłą zagadkę z tymi korektami i przelewami – sam kiedyś bawiłem się z podobnym problemem w dieslu. Twoje wyniki pokazują, że 3. i 4. cylinder mocno odstają (90 ml i 85 ml to sporo przy 55 ml i 40 ml), więc to raczej one ciągną w dół, zwłaszcza że 1. i 2. są po regeneracji. Korekty też wskazują na 1. (-3.

i 2. (4.7) jako te, które już pracują na granicy, ale przelewy sugerują, że 3. i 4. mogą być winne kulenia na rozgrzanym. Ja bym zaczął od sprawdzenia 3. i 4. – może warto je zregenerować u sprawdzonego fachowca? U mnie pomogło dokładne czyszczenie wtrysków u specjalisty. Co myślisz o tym podejściu, albo masz kogoś poleconego w okolicy? Daj znać, jak poszło!
Pozdro!