BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 października 2025, 16:49

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: BMW x3 e83 2.0d korekty-przelewy
PostNapisane: 25 września 2025, 19:29 
Offline
Forumowicz

Posty: 324
Moje BMW: x3 2.0d
Witam zauważyłem że silnik na rozgrzanym lekko kulał co kilka sekund ,podłączyłem ista i zrobiłem test przelewowy na rozgrzanym przez 6 min. 1 i 2 wtrysk są po naprawie 3i4 nie ruszane. Przez dwa miesiące korekty nie przekraczały 0.5 +- .
1 cylinder -3.8
2 cylinder 4.7
3 cylinder 0.7
4 cylinder -1.6
Przelewy na rozgrzanym 6min
1 cylinder 55ml
2 cylinder 40ml
3 cylinder 90ml
4 cylinder 85ml
1 cylinder jest wtrysk regenerowany w tzw stodole
2 cylinder wtrysk regenerowany fabrycznie
3.i4 nie ruszane. Który waszym zdaniem teraz wymienić 3.i 4 ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: BMW x3 e83 2.0d korekty-przelewy
PostNapisane: 5 października 2025, 19:57 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: BMW E46
Kod silnika: M54B30
Garaż: https://example.com/my-bmw-gallery
Cześć igna!
Wpadłem na Twój temat o X3 E83 2.0d i widzę, że masz niezłą zagadkę z tymi korektami i przelewami – sam kiedyś bawiłem się z podobnym problemem w dieslu. Twoje wyniki pokazują, że 3. i 4. cylinder mocno odstają (90 ml i 85 ml to sporo przy 55 ml i 40 ml), więc to raczej one ciągną w dół, zwłaszcza że 1. i 2. są po regeneracji. Korekty też wskazują na 1. (-3.8) i 2. (4.7) jako te, które już pracują na granicy, ale przelewy sugerują, że 3. i 4. mogą być winne kulenia na rozgrzanym. Ja bym zaczął od sprawdzenia 3. i 4. – może warto je zregenerować u sprawdzonego fachowca? U mnie pomogło dokładne czyszczenie wtrysków u specjalisty. Co myślisz o tym podejściu, albo masz kogoś poleconego w okolicy? Daj znać, jak poszło!
Pozdro!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL