Cześć, Mam pytanie, bo zostałem zaskoczony przez swoje BMW e91 320d. Miesiąc temu wyskoczył mi błąd 5e20 - czujnik ciśnienie w pompie ABS/DSC. Kupiłem używaną pompę z takim samym numerem części, wymieniłem, zmieniłem VIN i zakodowałem w NCS Expert Tool, skalibrowałem czujnik skrętu kierownicy. Wszystkie błędy elegancko zniknęły i wróciła mi funkcjonalność ABS i DSC. Pojechałem na urlop i doprowadziłem do rozładowania się akumulatora. Po naładowaniu akumulatora i odpaleniu auta znowu pojawił się błąd 5e20. (Przez przypadek na chwilę złączyłem klemy plus z minusem (pozostałe 2 były podłączone do plusa i masy) Wydaje mi się niemożliwe, żeby w skutek tego złączenia klem akurat ten czujnik się zepsuł więc mam pytanie. Co mogło się stać i jak mogę sobie z tym poradzić? Bo chyba nie kupować nową pompę. Ktoś ma jakiś pomysł co tu zaszło? Albo jak to powinienem zdiagnozować?
|