BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 19:00

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Jake polecacie tarcze hamulcowe ?
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 10:50 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Eulem
Hi!
W planach mam zmianę tarcz hamulcowych w moim E39 523. Czyje tarcze polecicie ATE? Brembo? Oczywiście nie szukam najtańszego rozwiązania :rotfl: , zależy mi na tarczach, które zbyt szybko bicia nie dostaną (to moja zmora) :zly: .

_________________
Eulem E39 (523)
[E36/E34]
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1150
a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838


Ostatnio edytowano 5 stycznia 2007, 11:14 przez Eulem, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 11:03 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
ATE jest chyba lepszą firmą od brembo ale ja tez mam problem z wyginającymi sie tarczami posiadam ATE kupione 2 miesiące temu i są juz pogjęte następne które kupie to chyba green staff nawiercane mają dobrą opinie ale i dużą cene

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 11:13 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
Ja polecam Zimmermanna zwykłe , rozmawiałem ostatnio o tarczasch tej firmy z Marcinem004 i też bardzo sobie chwali tylko Marcin ma Zimmermann Sport nawiercane.

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 11:42 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
mnie osobiscie ATE rozczarowaly .. nastepnymi tarczami beda orginaly ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [e39] Jake polecacie tarcze hamulcowe ?
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 11:50 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Eulem napisał(a):
Hi!
W planach mam zmianę tarcz hamulcowych w moim E39 523. Czyje tarcze polecicie ATE? Brembo? Oczywiście nie szukam najtańszego rozwiązania :rotfl: , zależy mi na tarczach, które zbyt szybko bicia nie dostaną (to moja zmora) :zly: .



Zimmermann - u mnie jedna sztuka kosztuje 134 zl(Zimmermann SPORT - nawiercane i nacinane - 245 zl / szt.). Uznawane sa za najlepsze tarcze hamuclowe na swiecie, a i kilku osoba z forum juz je sprzedalem i wszyscy sa zadowoleni. Polecam tez Brembo. Brembo - 180 zl / szt. W tym wypadku kupilbym na Twoim miejscu Zimmermanna bo w hamulcach jest najlepsza firma i przewaznie drozsza od Brembo, tu akurat jest tanszy , wiec tym lepiej ;)

ATE i Lucas to swietni producenci ale niestety mialem wiele reklamcji na krzywiace sie ATE i Lucas. Kiedys moj brat w 750iL e32 zalozyl ATE Power Disc i po kilku tysiacach km popekaly..... A kilka dni temu wyslalem reklamacje na Lucas z e46, bija.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 5 stycznia 2007, 11:53 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 11:52 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
kiloff napisał(a):
mnie osobiscie ATE rozczarowaly .. nastepnymi tarczami beda orginaly ..



i po co przeplacac? dostaniesz jurida w ASO.

Nie lepiej Zimmermann ode mnie za 150 zl / szt. ?
Albo Jurid (czyli OE BMW) za 120 zl / szt?

(nie wiem jaki masz silnik, ale to ceny do trojek 318is i wiekszych czyli wentylowane, 286 mm)

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 11:56 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
cienki21 napisał(a):
ATE jest chyba lepszą firmą od brembo ale ja tez mam problem z wyginającymi sie tarczami posiadam ATE kupione 2 miesiące temu i są juz pogjęte następne które kupie to chyba green staff nawiercane mają dobrą opinie ale i dużą cene


nie powiedzialby zeby ATE robilo lepsze tarcze od Brembo.

jezeli masz do 2000 roku jedna tarcza Zimmermann - 145 zl / szt. - standardowa
Zimmermann Sport (nacinane, nawiercane) - 240 zl / szt.

jezeli po 2000 roku:

Zimmermann - 190 zl / szt.
Zimmermann Sport - 262 zl / szt.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 12:44 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 42
Posty: 700
Lokalizacja: Krosno
Moje BMW: 330Ci/535D/M3/M3/X5
stones1 napisał(a):
i po co przeplacac? dostaniesz jurida w ASO.

Nie lepiej Zimmermann ode mnie za 150 zl / szt. ?
Albo Jurid (czyli OE BMW) za 120 zl / szt?


nie mowie ze nie .. poprostu juz wiecej ATE PD nie kupie .. kilka tysiecy kilometrow i zaczynaja bic ..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 12:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
wiem z wlasnego doswiadczenia ze ATE PD nie sa godne polecenia. Brembo, Jurid i Zimmermann jak najbardziej. Lucas w wiekszosci tez ale wlasnie mam pierwsza reklamacje, na tarcze lucas, biją.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 13:00 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
biały napisał(a):
Ja polecam Zimmermanna zwykłe
też takie mam i bardzo sobie chwale :hyhy:

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 13:09 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 738
Lokalizacja: O-ka
Moje BMW: e60 LCI
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=112028
stones1 napisał(a):
cienki21 napisał(a):
ATE jest chyba lepszą firmą od brembo ale ja tez mam problem z wyginającymi sie tarczami posiadam ATE kupione 2 miesiące temu i są juz pogjęte następne które kupie to chyba green staff nawiercane mają dobrą opinie ale i dużą cene


nie powiedzialby zeby ATE robilo lepsze tarcze od Brembo.

jezeli masz do 2000 roku jedna tarcza Zimmermann - 145 zl / szt. - standardowa
Zimmermann Sport (nacinane, nawiercane) - 240 zl / szt.

jezeli po 2000 roku:

Zimmermann - 190 zl / szt.
Zimmermann Sport - 262 zl / szt.


Nie znam sie za bardzo wiem ze mam teraz ATE i sie pogieły brembo nie miałem ale słyszałem złe opinie
Zimmermann zwykłe miałem w popszednim aucie omedze mv6 i też pogiełem.
następne bedą albo Zimmermann sport albo Green Staff te staff kolega ma w peugocie i co on z nimi nie wyprawia a nadal są proste i nie grzeja sie tak

_________________
Moja była e39 viewtopic.php?t=4023 strona 5
Obecna e60 viewtopic.php?f=6&t=112028


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 13:21 
Offline
Forumowicz

Posty: 365
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: E36
Kod silnika: M52B25i
ja mam brembo. na poczatku lekko falowaly ale po 12000 km jest idealnie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 13:45 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
mialem brembo w 750iL e32 i zadnych problemow. Pamietajcie o oszczedzaniu tarczy przez pierwsze 300 km.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 13:54 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Eulem
Dzięki Panowie!
Zdanie stones'a jest przekonujące. Będę w kontkacie na PRIV

_________________
Eulem E39 (523)
[E36/E34]
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1150
a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 stycznia 2007, 18:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 13996
Lokalizacja: Ostrów Maz.
Moje BMW: e31 850i
Kod silnika: M70B50
Ja mam Lucasa i na razie jest dobrze

_________________
http://firmaorchidea.pl
http://www.zajazdpodsosnami.pl
http://www.chodowiak.pl
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 01:33 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
biały napisał(a):
Ja polecam Zimmermanna zwykłe , rozmawiałem ostatnio o tarczasch tej firmy z Marcinem004 i też bardzo sobie chwali tylko Marcin ma Zimmermann Sport nawiercane.


Wszystko zostało juz napisane. Pozostaje mi tylko potwierdzić. :D

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 08:25 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Kwetia czym się cżłowiek kieruje, jeden mowi że tarcze swietne zribł tyle tysięcy na nich, ale klocki zmieniał dwa razy częściej niż standart. Albo kolega mówi że w Peugeocie miał bardzo dobre tarcze, ale po 45tys km wymienił je, czyli wytrzymały tyle co klocki...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 08:51 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Posty: 68
Lokalizacja: Eulem
Tym czym ja się kieruję to "bicie tarcz". Moje śmigło jest 4 samochodem w rodzinie i korzystam z niego bardzo rzadko - rocznie może robię z 5.000 km. Ale podobnie jak i w poprzednich moich BMW (e36; e34) z których korzystałem w podobny sposób na wiosnę po dłuższym okresie "leżakowania" samochodu w garażu zaczynałem zauważać, że tarcze biją. :zalamany:

_________________
Eulem E39 (523)
[E36/E34]
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1150
a tu gram: http://s1.metaldamage.pl/c.php?uid=227838


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 11:58 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 1737
Lokalizacja: WWL
Moje BMW: e60 AcSchnitzer
Kod silnika: N62B44
KotSylwester napisał(a):
Albo kolega mówi że w Peugeocie miał bardzo dobre tarcze, ale po 45tys km wymienił je, czyli wytrzymały tyle co klocki...


Miałem swego czasu Peugeota 405 i klocki (zaznaczę tutaj że kupowałem klocki różnych firm) starczały w tym aucie na 7-10 kkm. Jeśli ktoś z Was użytkował kiedyś takie auto piwinien to potwierdzić. Problem leżał chyba w tym, że do masy auta klocki miały za małą powierzchnię i ścierały się w zastraszająco szybkim tempie.

Ale to tak jako ciekawostka :)

_________________
Obrazek
Zawiodłeś się na innych serwisach BMW? Zapraszam
Masz problem z innym autem? Zapraszam
601 96 11 92


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 12:05 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Eulem napisał(a):
Tym czym ja się kieruję to "bicie tarcz". Moje śmigło jest 4 samochodem w rodzinie i korzystam z niego bardzo rzadko - rocznie może robię z 5.000 km. Ale podobnie jak i w poprzednich moich BMW (e36; e34) z których korzystałem w podobny sposób na wiosnę po dłuższym okresie "leżakowania" samochodu w garażu zaczynałem zauważać, że tarcze biją. :zalamany:



moze warto przez pierwsze 200 , 300 km po "lezakowaniu" dotrzec tarcze? kilka razy deliktanie hamowac od 120 do 50 km/h.

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 125 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL