BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 17:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 22:23 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
Frank napisał(a):
Widok pod pokrywą zaworów po 50 000 km zrobionych na Castrolu moze zaskoczyc

hymm nie wiem napewno jest bardziej lepki niz mobil normalnie kleji sie w palcach,silnik cieszj pracuje,mniej stukaja regulatory zaworów

Cytuj:
a pocziwy maluszek zalany np Mobilem 1 5W-50 od nowosci na pewno by jezdził
bo niby czemu nie.


wydaje sie mi ze maluch by pewnie jezdził tez na oleju po frytkach :mrgreen:



Kornelio napisał(a):
full syntetyk...co dla m40 jest jak powietrze


słyszałem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 22:46 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14120
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Lego napisał(a):
hymm nie wiem napewno jest bardziej lepki niz mobil normalnie kleji sie w palcach,silnik cieszj pracuje,mniej stukaja regulatory zaworów

widziałem kilka silników, ktore Castrol wyciszył skutecznie na zawsze :D - ilosc nagaru np na zaworach była oszałamiająca / Kolega tak załatwił A8 4.2 - ze wymagało czyszczenia silnika bo 3 tłoki juz nie miały kompresji , taki nagar na zaworach był. A jak kupił , miało cisnienia dobre. Lał magnatec 5W-40 przez 70 000 km. I to nie tylko ten przypadek .
Lego napisał(a):
wydaje sie mi ze maluch by pewnie jezdził tez na oleju po frytkach

Tym bardziej syntetyk Mobila by mu nie zaszkodził :)

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 22:50 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
ja bym mobila nie zalał za bardzo popularny na naszym rynku (a wcale nie taki dobry ,a drogi ) i przez to najbardziej podrabiany

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 22:52 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
Labrador ten Mobil jest ze zrodla pt "ASO Skoda" po cenie na maksa okazyjnej co KYO?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 22:57 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Kornelio napisał(a):
ten Mobil jest ze zrodla pt "ASO Skoda" po cenie na maksa okazyjnej co KYO?


a więc skoro jesteś pewien że z dobrego źródła i po okazyjnej cenie to kupuj ,napewno jest to olej parametrami zbliżony do innych olei w tej klasie cenowej wiec jeśli bedzie oryginał to nie będzie zły ważne zebyś kupił 10W40 i raczej nie próbuj 5W40

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 23:08 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
to jest 0w40...labrador przetrzyj oczy :) po przesiadce z 15w40 na 10w40 wszytsko cacy.8000 po wymianie i nic.poziom identyczny jak wiosna.tylko sciemnial i dlatego rozwazam fullsyntetyk


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 23:14 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Kornelio napisał(a):
poziom identyczny jak wiosna.tylko sciemnial i dlatego rozwazam fullsyntetyk


zalewaj pełnym syntetykiem jak chcesz ,jestem pewien że silnik się rozcieknie

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 23:23 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14120
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
dlaczego ? jesli na 10W-40 nic nie cieknie ...prawda jest taka ,ze zdrowemu i w miare czystemu silnikowi syntetyk nie zaszkodzi. Jak są wydymane uszczelki i symeryngi to nawet na moto-doktorze w koncu zacznie ciec .

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 23:27 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
kumpel mechanik też w swoim samochodzie eksperymentował z olejami i na półsyntetyku nic mu nie ciekło jak tylko zalał full syntetyk to zaczeło ciec z kazdego możliwego miejsca

zresztą pytałem sie robertabmw czy zalać pełny syntetyk ,to tez mi powiedział że powinienem zostać przy pół syntetyku skoro na takim jeżdże więc wolałem nie ryzykowac

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 23:44 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14120
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
:) Robert ma ze wzgledu na wieloletnie doswiadczenie , konserwatywne poglady odnosnie olei :D załoze sie,ze gdyby Kornelio jedził na mineralce 15W-40 i by pytał czy wlac Mobil S 10W-40, to tez by padło stwierdzenie ,ze nie lej, bo pocieknie ....A jednak jest ok. Moim zdaniem olej syntetyczny jest nie tylko po to ,zeby rozszczelniac silniki, ale przede wszystkim ,zeby utrzymywac silnik w jak najlepszej kondycji w kazdych warunkach eksploatacji. I dlatego ja leje full syn.
Z tego co wiem ,Robertbmw pisał wiele razy ,ze mozna smiał lac połsyntetyk Petro Canada 10W-40 Duron bo- to swietny olej, ma dobre parametry, jest dosc tani i nie jest podrabiany.
Ale skoro Kornelio moze zakupic Mobil 1 z pewnego zrodła, w okazyjnej cenie...
Wg mnie jego silnik jest na tyle w dobrej kondycji ,ze moze smiało zalac 0W-40. Ale oczywiscie zrobi jak uwaza :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14 września 2006, 23:55 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Frank napisał(a):
Wg mnie jego silnik jest na tyle w dobrej kondycji ,ze moze smiało zalac 0W-40. Ale oczywiscie zrobi jak uwaza


racja niech zalewa ,będzie naszym królikiem doświadczalnym :)

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2006, 00:19 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 14120
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
najwyzej zrobimy zrzute na uszczelki dla Kornela :D

_________________
Obrazek
"Yes, Lucifer has come to our little world of milk and petrol"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2006, 00:45 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 3355
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E36 323ti Compact
Kod silnika: M52B25
Cytuj:
najwyzej zrobimy zrzute na uszczelki dla Kornela



to może już zacznijmy się zrzucać ,bo uszczelki będą potrzebne jak nic :wink:

_________________
Kierowca BMW bez punktów karnych ,nie ma takiego ,chyba że uciekł... lub ma CB ;)


moje CB -- > President Harry II ASC + Sirio ML-145

Mój mały czarny diabełek BMW 323Ti Compact


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2006, 07:33 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
e no jak zrzuta to jeszcze pare rzeczy by sie znalazlo...co do uszczelek to do stones'a trzeba uderzac ;)

podobny temat jest na bkp i chlopak jeden ez poleca bo przeszedl z minerala na polsyntetyk po wymianie bebechow w glowicy a teraz na full i jest cacy. KYO aka BRILLANTINO JUNIORE tez przeszedl i jest cacy...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15 września 2006, 08:20 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Posty: 16970
Moje BMW: mityczne
Kod silnika: tłuste konie
Garaż: Było: E36 318i sedan, E36 316i Compact, E39 528i sedan, E46 328Ci, E92 325Xi
Jest: F32 420i, F32 428i
jest cacunio 8)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 września 2006, 20:28 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 151
Lokalizacja: Wieliczka\UK
Moje BMW: e46 1.8
Kod silnika: M43B19
i jak kornelio zmieniłeś juz ten olej bo ja stoje przed tym samym dylematem chce przeskoczyć na full syntetyk i czekam na ciebie i twoje wrazenia :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 97 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL