Witam. Mam bmw e46 320d. Gdy dawałem samochód do serwisu miałem problemy z odpaleniem go i bardzo kopcił, stwierdzili ze gdzieś woda się dostaje czy cos tam zalewa… nie pamiętam, ale wody w chłodnicy ubywało, oleju wydawało się ze w normie, przypuszczałem ze to uszczelka, ale wyszło ze gorzej pęknięta głowica wiec kupiłem druga. Została ona wymieniona. Jeżdżę miesiąc wody nie ubywa, olej w normie taki jak był, ale nie pokoi mnie dym z rury, gdy samochodu jest na biegu jałowym przy odpalaniu troszkę kopci, po nagrzaniu samochodu do 75stopni przy podpiętym komputerze, gdy jest na biegu jałowym po dodaniu gazu tez, jest zima jest to możliwe, ale samochód stal w hali a dym ulatniał się na zewnątrz to raczej nie powinien, a spaliny strasznie śmierdzą… czy to wydawałoby się normalne…? Mechanik mówił, ze tez może być nieszczelna turbina, ale nie wydaje mi się, ponieważ 8-9 miesięcy temu wymieniłem turbinę na regenerowana i nie za uwarzyłem nic, tylko jakiś czas temu przy mrozach …
Po podpięciu do komputera wykazywało ze mam przesunięty kont wtrysku o 3 stopnie. Mechanik powiedział, ze trzeba wymienić cały rozrząd, napinacze ślizgacze, kola, łańcuchy no cały tak wiec zrobił i ustawił mi ten kont wtrysku, samochód na początku jeździł dobrze, tak mi się wydawało ze lepiej ładnie wkręcał się na obroty i było czuć moc, a wcześniej zdarzały mi się problemy nawet z wyprzedzeniem samochodu, lub nawet na starcie wyprzedał mnie golf4 1,6benzyna czy bmw e36 1,8 benzyna, a wcześniej miałem już taki sam samochód i nie dawały sobie rady z nim te samochody. Przejeździłem prawie miesiąc i poczułem brak mocy pojechałem do serwisu, podpiąć go pod komputer i wróciłem do punktu wyjścia ”” kont wtrysku znowu przesunięty o 3 stopnie i błąd zapłonu”„, czemu tak się stało? Co może być powodem tego? Samochód pali bez problemu w zimę za pierwszym razem, jeździ tylko czuć brak mocy.
Prosiłbym o rade w tych sprawach, bo tylko wkładam pieniądze, wymieniam a wciąż problemy… Dodam ze samochód ma przejechane 230tysiecy i trochę to dziwne by wymieniać rozrząd, bo jest na łańcuchu , spalanie na liczniku pokazuje błędne w trasie więcej pali a w mieście mniej i temperatura to +50 stopni cały czas tak pokazuje licznik, ale wydaje mi się ze nie powinienem się na nim wzorować, bo rok temu w zimę zamarz i mechanik zrobił go tak bym to nazwał na sztukę.
Mam same problemy z tym autem potrzebuje fachowej porady jest ktoś w stanie mi ja udzielić????
|