BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 09:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 79  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 23 lipca 2013, 19:57 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 37
Posty: 1288
Lokalizacja: Inowrocław
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57d25
Ktoś ma pomysł co to jest? Wraca co jakiś czas. Pacjent E83 M47N rocznik chyba 2004. Czasem pojawia się problem przy odpalaniu, ciężko odpala, pojawia się lampka dde. Po chwili odpala jakby nigdy nic.

Obrazek

_________________
Było: E38 728iA, E36 316iA, E39 520d, E46 320d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 24 lipca 2013, 14:11 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Pomoże ktoś...? (post na str. 13)

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 26 lipca 2013, 22:05 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e39
Kod silnika: M52B25
Witam.
Mam pytanie, w moim e39 523i mam błąd grzałki sondy lambda. W inpie błąd 25. Powie mi ktoś która to sonda-czy ta z przodu silnika czy z tyłu przy grodzi?? Z góry dzięki za odp.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 30 lipca 2013, 20:08 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 906
Lokalizacja: Podkarpacie
mam w x5 takie błedy abs (carsoft)
81 Einlassventil : vorne links
90 Versorgungsspannung
31 Drehzahlgeber Kabel hinten rechts fehlerhaft

z góry wielkie dzieki:)

_________________
Zobacz nowy nabytek e39 '99 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=124248

Była e36 '92 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=50317&start=20

E30 qp m20b20 '83 :) http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=59193&start=20&hilit=m20b20


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 31 lipca 2013, 07:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Lukezz napisał(a):
81 Einlassventil : vorne links

zawór wlotowy przedni lewy - możliwe że coś na rzeczy z pompą ABS (świeci kontrolka ABS/DSC?)
Lukezz napisał(a):
31 Drehzahlgeber Kabel hinten rechts fehlerhaft

tylny prawy czujnik prędkości padniety
Lukezz napisał(a):
90 Versorgungsspannung

brak lub za niski poziom napięcia (zapewne na czujnik ABS-u lub wspomniany czujnik prędkości koła)

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, 12:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Jest mi w stanie ktoś powiedzieć co to jest?



Obrazek


Z góry dzięki bardzo (kasuje go i za chwile wraca)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 1 sierpnia 2013, 14:38 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 246
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży :) & UK
Moje BMW: E61
Kod silnika: N52B25
Witam. Proszę o "rozszyfrowanie" poniższych błędów:
E36 328i `98

Obrazek

Po skasowaniu oba wyskakują od razu.

i E39 520i `00

Obrazek

Czy to będzie przyczyną pracy ABS`u przy delikatnym naciskaniu pedału hamulca?
Z góry dziękuję za pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, 06:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Ten pierwszy to regulator biegu jałowego (falują lekko obroty lub są wyraźnie za niskie?)

Aston napisał(a):
Czy to będzie przyczyną pracy ABS`u przy delikatnym naciskaniu pedału hamulca?

odp. np. tutaj:
http://7er.pl/showthread.php/14500-b%C5 ... -ABS-I-ASC
Nie szukacie Panowie i Panie, oj nie szukacie.... :dobani:

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, 12:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 45
Posty: 246
Lokalizacja: Miasto Świętej Wieży :) & UK
Moje BMW: E61
Kod silnika: N52B25
Marazzz napisał(a):
Ten pierwszy to regulator biegu jałowego (falują lekko obroty lub są wyraźnie za niskie?)

sa ale tylko na zimnym pozniej juz zero problemow. gdzie znajde ten regulator w M52B28. Czy to silniczek wolnych obrotow?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, 16:06 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Aston napisał(a):
Czy to silniczek wolnych obrotow?

Tak.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 2 sierpnia 2013, 20:13 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Jest mi w stanie ktoś pomóc z tym błędem który wyżej wrzuciłem?


Będę wdzięczny


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 05:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
Błąd zaworu powietrznego. Sprawdź go w taki sposób:
http://www.youtube.com/watch?v=HgvtCI21Aio

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 3 sierpnia 2013, 10:55 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Dziękuje Ci. Powiedz mi czy to może być winowajcą spadania obrotów przy wciskaniu sprzęgła/zatrzymywaniu?
Dodam, że krokowiec wymieniony na nowy, lambdy pracują w normie (0,2 - 0,8) oraz szczelność sprawdzona.
Oprócz tego błędu pojawia se sporadycznie to:

Obrazek

Ale prace lambd sprawdzona w INPA oraz w inny sposób miernikiem i mechanik mówił że działają poprawnie. Choć z tego co rozumiem chodzi tu o grzanie. A może to błąd tej nieistotnej eko sondy za katalizatorem?

EDIT: Auto jest po "swapie" i nie posiadam w ogóle tej części i pewnie dlatego błąd wywala (ten pierwszy, VALVE). Dowiedziałem się, że odpowiada to tylko za ekologie więc nie jest potrzebne i dlatego pewnie nie zostało zainstalowane. Może więc coś z ta sonda lambdą w końcu? Bo raz jest lepiej raz gorzej. I jak ustalić wg tego co komp pokazał która to lambda konkretnie?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 sierpnia 2013, 16:40 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
VADIM napisał(a):
Dodam, że krokowiec wymieniony na nowy

Ja bym właśnie to obstawiał - a jaki zamontowałeś? zamiennik czy ori? nowy czy używka? do sprawdzenia obowiązkowo przepływomierz, ale sondy lambda też, szczególnie że pojawia się to w inpie, poza tym to jak sam piszesz:
VADIM napisał(a):
Może więc coś z ta sonda lambdą w końcu? Bo raz jest lepiej raz gorzej.

Jeśli sonda jest uszkodzona, to:
- wzrośnie spalanie (znacząco) i może pojawić się intensywny zapach spalin
- nierównomierne obroty (pasuje do opisu Twojego problemu)
- auto ma odczuwalnie mniejszą moc
masz LPG?

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 4 sierpnia 2013, 20:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 181
Cytuj:
Ja bym właśnie to obstawiał - a jaki zamontowałeś? zamiennik czy ori? nowy czy używka? do sprawdzenia obowiązkowo przepływomierz, ale sondy lambda też, szczególnie że pojawia się to w inpie


Kupiłem nówke ori bosha za kupe kasy (jak dla mnie oczywiście stwierdzam że "kupę" bo to chyba jedna z droższych części z osprzętu z tego co się dowiadywałem, większość mówi ze wystarczy przeczyszczenie starego, mi nie pomogło więc już "odżałowałem" na nowy oryginalny w nadziei że to załatwi sprawę "na lata" a tu...kij - choć komp go pokazywał wg serwisu-nie miałem wtedy jeszcze swojego kompa więc ufam temu co mówili-serwis tylko od bmw) Chyba że przysłali mi uszkodzony, tego niby nie da się wykluczyć (http://!_nie_reklamujemy_!) Jeden z forumowiczów powiedział że jeśli krokowiec "lata" przy machaniu nim to jest uszkodzony, m.in to spowodowało że zdecydowałem się na nówke po czym jak otworzyłem przesyłkę to nowy oprócz tego że był czystszy co oczywiste, to "latał" tak samo jak mój stary wymontowany...więc tu pewności nie mam...

Przepływka też była pod znakiem zapytania jako kolejna część ale INPA nic nie pokazuje, wszystko w normie.
Za to lambda widnieje cały czas. Mam dobrą używkę lamdby więc chyba się zdecyduje jutro na wymianę jeśli nic innego nie wymyślimy...

Cytuj:
Jeśli sonda jest uszkodzona, to:
- wzrośnie spalanie (znacząco) i może pojawić się intensywny zapach spalin
- nierównomierne obroty (pasuje do opisu Twojego problemu)
- auto ma odczuwalnie mniejszą moc
masz LPG?


Nie, nie mam LPG. Słuchaj jak na "jedynce" czasem troszkę przycisnę sobie ze startu stojącego to mam wrażenie że są momenty przerwania gazu tak jakby jedzie i nagle moment zawahania i dalej przyspiesza, tak jakby na chwile dostał odcięcia dopływu paliwa. Aha i jak wciskam sprzęgło przy zatrzymywaniu np będąc na "dwójce" to obroty spadną bardzo(do 500 rpm) i przez ten czas wskaźnik spalania leci nagle jakbym dodawał gazu na 10-12l i jak się obroty ustabilizują dopiero wraca na zero. Co do średniego spalania ogólnie to nie wiem szczerze...

EDIT: Lambda 2 wymieniona czyli ta od cylindrów 4,5,6 i ten błąd cały czas się pojawia po przejażdżce co wyżej wrzucałem z tym grzaniem lambdy czy coś...
Ale chyba odkryłem winowajce...Komp nic nie pokazuje ale postanowiłem spr metodą chłopaków z forum czyli odłączać części po kolei i w związku z tym że lambda wymieniona co prawda na używkę ale sprawną oraz krokowiec na nowy ori to zacząłem od przepływki i co? Odłączyłem i od razu silnik po odpaleniu pracował "wyżej" (wcześniej przy podłączonej przepływce wg kompa 705-718 rpm) a po odłączeniu co prawda zapomniałem spr kompem dokładnie ale wyraźnie widać na cyferblacie oraz słychać że pracuje wyżej, nie wiem koło 800, może nawet 850. Więc jak widać komp nie pomoże zawsze w zlokalizowaniu problemu niestety ale ciesze się że udało się zdiagnozować problem. Kolejną ciekawostką jest że po ponownym podłączeniu przepływki tak jakby z powrotem chodzi odpukać dobrze tylko boje się że jest to chwilowa poprawa i niedługo znowu wróci wszystko do normy. A przepływka ori 800zł bo już się dowiadywałem... Także krokowiec jednak nie był najdroższy jak sądziłem...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 7 sierpnia 2013, 14:49 
Offline
Pierwsze kroki
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 87
Lokalizacja: West Germany
Moje BMW: 530da///M
Kod silnika: M57
Panowie Hilfe, przy speed sensor mam odczyt 0 volt czy tak ma byc ?
czy jade czy auto stoi nic tam sie nie dzieje ? zegary pokazują prekosci poprawnie czujniki predkosci przy kolach działaja jak należy sprawdzone INPA w czasie jazdy errorow brak.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 10 sierpnia 2013, 16:41 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: e38
Kod silnika: m62tu35b
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132196 moje e38
a ja bym prosil o pomoc z takimi bledami :
-LR adaptation multipl. Area1 (Bank2)
-Lambda probe rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear cat.
-Output Engine fan
-Lambda-Probe2 rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear Kat (Bank2)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 sierpnia 2013, 14:14 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
edibmw7 napisał(a):
a ja bym prosil o pomoc z takimi bledami :
-LR adaptation multipl. Area1 (Bank2)
-Lambda probe rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear cat.
-Output Engine fan
-Lambda-Probe2 rear cat.
-Oxygen sensors-Heater rear Kat (Bank2)


Powiem Ci kolego że wystarczy (dosłownie) wklepać to w googla - odp. wyskakuje od razu. Idziesz na zbytnią łatwiznę.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 sierpnia 2013, 14:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 363
Lokalizacja: ZWA/ZS
Moje BMW: E39 530dA Touring
Kod silnika: M57
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=123227
VADIM napisał(a):
przepływka ori 800zł bo już się dowiadywałem... Także krokowiec jednak nie był najdroższy jak sądziłem...

Dlatego właśnie się mówi że "Będziesz Miał Wydatki" - bo ta marka nie znosi druciarstwa i koniec końców najlepszą opcją jest zawsze kupno org. częsci.

_________________
Obrazek

Jeśli masz w swojej E38/E39 opcję składania lusterek która nie działa, a WD40 nie pomaga, to zapewne padł silniczek. Dysponuję zamiennikiem (wątek: viewtopic.php?f=1&t=41753), zapraszam na priv :-)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [eXX] Pomoc w rozszyfrowaniu błędów
PostNapisane: 11 sierpnia 2013, 17:58 
Offline
Forumowicz

Posty: 110
Moje BMW: e38
Kod silnika: m62tu35b
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132196 moje e38
wpisywalem ale czesciej dostaje odpowiedzi na stronach zagranicznych a angielski mechaniczny nie jest mi znany,takzje jakby ktos mogl w kilku słowach napisac co moze byc problemem mych bledów oczywiscie jak krowie na rowie to z checia bym swoje autko o te bledy udoskonalil


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 79  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 68 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL