BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 sierpnia 2025, 20:55

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] wspomaganie zależne od prędkości obr.? co to znaczy?
PostNapisane: 6 października 2009, 12:47 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
Co znaczy ,że Wspom. ukł. kier., zależ. od pręd. obr. ?

I jeszcze jedno pytanie, spaliła mi się żarówka pozycyjnych jak ją wymienić jak się sciąga tą całą obudowe w e36 ?


Ostatnio edytowano 6 października 2009, 13:15 przez Anvious, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 12:53 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
tzn ,że masz progresywne wspomaganie kierownicy czyli im wieksza prędkość tym wspomaganie słabsze - chyba o to Ci chodzi. A żarówka to banał , masz z tyłu takie kółko na plastiku musisz je odkręcić i zdjąc obudowe, z przodu są klipsy, zaciski


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 12:54 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
nie od prędkości obrotowej, raczej od prędkości auta, czyli wspomaganie jest najmocniejsze przy małych prędkościach np.na parkingu a słabnie przy wysokich np. na autostrazie.

W której lampie ci się spaliła (przód czy tył)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 12:55 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
aha, czyli mam chu... wspomaganie??

lampa z przodu.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 12:56 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
masz bardzo dobre wspomaganie, przy wysokich prędkościach musi być słabsze bo bys nie ogarnął samochodu

zz przodu tak jak pisałem musisz odpiąć 2 metalowe klipsy, i nie dotykaj palcami nowej zarówki (jej szkła)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 12:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
dlaczego mam nie dotykac placami?

A z przodu posiadam xenony wiec musze kupic jakś specjalna zarowke?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 13:06 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
bo skrócisz jej zywotność, musisz kupić taką jakiej potrzebujesz. Generalnie w sedanach/kombi/coupe są H1 z tego co pamiętam, no chyba ,że masz ksenony


Ostatnio edytowano 6 października 2009, 13:12 przez davids3, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 13:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
Napisałem wyzej mam ksenony , wiec jakiej bede potrzebował?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 13:09 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
żarnik ksenonowy prawdopodobnie H1

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 13:10 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 29
Posty: 2890
Lokalizacja: Bangladesz
Moje BMW: Sędziwy Paździerz
tłuszcz i wilgoć z palców przyśpieszą zużycie żarówki ale to w przypadku żarówki mijania . W przypadku postojówki nie trzeba się z nią certolić :) możesz kupić zwykłe postojówki, zwykłe będą barwy żołtawej. Możesz pokusić się o takie które dadzą światło bielsze.

_________________
e30 87' M-technic 1
Ładne 320iT Mpak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 13:11 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
jurexxx, masz racje.! Chodzi o żarówki mijania

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 13:14 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
wykręce stara i zaniose do sklepu i kupię identyczną;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 13:15 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
Anvious, najlepszy sposób ;] pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
Obrazek co to za pojemnik na zdjeciu?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:13 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
filtr oleju

_________________
Bayerische Motoren Werke - Miłość do Marki


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:21 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
a jest mozliwe ze nie mam pojemniczka od wspomagania? :/ :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:26 
Offline
Częsty bywalec

Posty: 761
Lokalizacja: wml
Moje BMW: 525i
Kod silnika: N52b25
jaki masz silnik? niemożliwe, pojemnik od wspomagania jest pod gumą która idzie od przepływomierza.

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:28 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
No racje mam takie coś a on zawsze jest taki zapieczony ,ze nie idzie go odkrecic;/;/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:33 
davids3 napisał(a):
że masz progresywne wspomaganie kierownicy


raczej degresywne

marcinbig napisał(a):
nie od prędkości obrotowej, raczej od prędkości auta,


prędkość obrotowa, to prędkość obrotowa, nie napisał czego :)

prędkość obrotowa kół <=> prędkość liniowa auta ;)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 6 października 2009, 14:34 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 60
Lokalizacja: asd
Fryderyk a to wspomagania to jest dobre czy są leprze?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 77 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL