BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 15:58

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [Exx] - pomoc przy rozszyfrowniu błędów
PostNapisane: 8 marca 2021, 11:32 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 553
Lokalizacja: Bielsko-Biała
prosze o pomoc z rozszyfrowaniem błędu x5 4.8i e70 2007r:

Control Unit : 12 DME/DDE - N62_TUE2 - Motorelektronik ME 9 8 Zylinder N62 TUE2
Job Status : OKAY
Failure Place : 52729 0xCDF9 - CDKX201 0xCDF9 - Botschaft (Status EMF, 201)
Failure Symptom : 4281 Timeout
Readyness Flag : 16 Testbedingungen erfüllt
Error present : 35 Fehler momentan vorhanden, OBD-entprellt
Warning Flag : 48 Fehler verursacht kein Aufleuchten der Warnlampe (MIL)
P-Code : 0 --
P-Code7 : 0 --
Occurence Counter : 1
Logistic Counter : 40
Failure Kinds : 6
Failure K. 1 : 11 Diagnose aktiv
Failure K. 2 : 20 --
Failure K. 3 : 31 Zyklus-Flag gesetzt
Failure K. 4 : 40 --
Failure K. 5 : 50 --
Failure K. 6 : 61 Fehler in Entprellphase
1. Data Set
Environment Amount : 4
Environment KM : 249656
Environment Set 1 : 10 Motordrehzahl 0.0000 1/min
Environment Set 2 : 26 relative Luftfüllung 63.7500 %
Environment Set 3 : 20 Batteriespannung 11.5866 V
Environment Set 4 : 140 Zeit nach Startende 0.0000 s

tracę już nadzieję :(

_________________
Jezeli moj post był Ci pomocny kliknij -> POMÓGŁ

Moja była :( -> M52B25 Estoril blau power!
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] INPA -pomoc przy rozszyfrowniu błędów
PostNapisane: 20 marca 2021, 20:16 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 47
Lokalizacja: Ruda Śląska
Moje BMW: X3 E83N
Kod silnika: M47N2
comax napisał(a):
ERROR MEMORY REPORT
-------------------------------------

Date: 02/02/21 11:06:17
ECU: ZKE5_S12
JobStatus: OKAY
Variant: ZKE5_S12
-------------------------------------------------------------

RESULT: 5 errors in error memory !
-------------------------------------------------------------

7 Anti-theft alarm system: Siren, Radio interior protection, Tilt alarm sensor or Wire STDWA Sh Error frequency : 1

Static error

Errorcode: 07 21
-------------------------------------------------------------

13 Power window: Open circuit Jam protection strip or lost of scaling/Error EKS electronic Drive Error frequency : 1

Static error

Errorcode: 0D 21
-------------------------------------------------------------

14 Power window: Open circuit Jam protection strip or lost of scaling/Error EKS electronic Passe Error frequency : 1

Static error

Errorcode: 0E 21
-------------------------------------------------------------

15 Power window: Open circuit Jam protection strip or lost of scaling/Error EKS electronic Drive Error frequency : 1

Static error

Errorcode: 0F 21
-------------------------------------------------------------

16 Power window: Open circuit Jam protection strip or lost of scaling/Error EKS electronic Passe Error frequency : 1

Static error

Errorcode: 10 21
=============================================================
Witam Wszystkim i proszę wtajemniczonych o informację co to mam za błędy ???
nr 7 to pewnie dlatego że mam zakodowane mruganie kierunkami przy zamykaniu i otwieraniu centralnego zamka przy braku alarmu
problem wystąpił z otwieraniem centralnego zamka z pilota, nagle przestał działać, akumulatorek w pilocie był wymieniany z 3 lata temu, obudowa pilota zamykana na klik i można otwierać, napięcie akumulatora pilota pomierzone i wynosi ok.3,2V
otwieranie/zamykanie kluczykiem przez przekręcanie we wkładce zamka w drzwiach kierowcy prawidłowe
otwieranie/zamykanie przyciskiem ryglowania też chyba prawidłowe (po kilkunastokrotnym razem otwarcie/zamknięcie i na parę sekund przestaje reagować na polecenie)
wzmacniacz antenowy diverse wygląda jak nowy, jest zamontowany w klapie bagażnika od środka nad szybą - tylko jak sprawdzić czy jest sprawny ??? bo w sieci są informacje dotyczące E46 a ten jest troszeczkę inny
oprócz pilota wszystkie inne podzespoły wyposażenia działają
dziękuję za wszelkie informacje i porady i pozdrawiam


Problem rozwiązany
1) problemem z otwieraniem/zamykaniem centralnego zamka pilotem okazała się elektronika w kluczyku, wymiana elektroniki z akumulatorem, zakodowanie transpondera, kluczyka i otwieranie/zamykanie z pilota sprawne
2) błąd w INPA nr 7 to błąd alarmu którego nie mam ale za to mam zakodowanie mruganie kierunkami przy otwieraniu/zamykaniu centralnego zamka (tak już musi być)
3) błędy w INPA nr 13, 14, 15, 16 to błędy elektrycznego podnoszenia/opuszczania szyb, miałem odpięty akumulator a po podpięciu żeby podnosić/opuszczać szyby bez trzymania przycisku trzeba przeprowadzić inicjalizację przy zamkniętych szybach włączyć po kolei przyciski zamykania aż pyknie przekaźnik z każdej i wtedy można opuszczać/podnosić bez trzymania włącznika i INPA przestaje generować błędy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [Exx] - pomoc przy rozszyfrowniu błędów
PostNapisane: 26 sierpnia 2021, 12:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 120
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: e39 touring 520i '02
Kod silnika: m54b22
Cześć, INPA pokazała mi błędy:
- Zawór wentylacji oparów paliwa (Tank Ventilation Valve)
- Problemy zapłonu 2 i 4 cylindra
Silnik M54B22
Opis: Jadę autostradą kilkadziesiąt kilometrów, v 130-140km/h nagle lekkie szarpnięcie, "Check Engine" i chodzi jakby nie palił na niektóre cylindry. Ledwo 100km/h osiąga. Ale musiałem jechać i kilkadziesiąt kilometrów dalej pod koniec jazdy Check zniknął i auto odżyło równie nagle :o . Czy to ten zawór może aż tak namieszać? Analizowałem instalację i przez ten zawór opary są wysysane z baku do kolektora ssącego. Czy mogło się zrobić tak wielkie podciśnienie, że pompa paliwowa nie dawała rady ?
Najgorzej, że problemu teraz nie ma i cięzko diagnozować, a pewnie niedługo znowu mi w trasie coś strzeli


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1563 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 75, 76, 77, 78, 79


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 136 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL