Skoro masz możliwość diagnostyki to znajdź winowajcę tych błędów:
Sven napisał(a):
4A27 Intelligent Battery Sensor
4A07 Alternator
4A10 BSD Interface
4B37 Oil Sensor
Odłącz po kolei, klemę IBS(mała wtyczkę przy niej), małą wtyczkę na alternatorze, sterownik świec żarowych, czujnik poziomu oleju.
Następnie podłącz jedno z elementów(np. czujnik oleju) i sprawdź czy da się usunąć trwale błąd tego czujnika. Jeśli tak, to podłączaj kolejne elementy pojedynczo i kasuj błędy. Aż znajdziesz winowajcę, co sieje na linii BSD i powoduje te błędy
Błąd w liczniku może wynikać z niewłaściwie działającej klemy IBS
Błąd AUC to typowy błąd w większości modeli.
Dodatkową pompkę wody da się naprawić. Winowajcą usterki są szczotki. Da się znaleźć opis co i jak