Witam ponownie po naprawie nierówne obroty i szarpanie, nie wiem jaka była przyczyna bo nie robiłem tych czynności pojedynczo tylko wszystkie naraz: wymontowanie czujnika położenia wału czyszczenie łącznie ze stykami kostki, wymontowanie czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtrysków czyszczenie, czyszczenie styków pompy paliwa pod tylnym fotelem, czyszczenie styków pompki pod autem za osłonom, wymontowanie zaworu EGR za syfiony na maksa czyli mycie czyszczenie, przeczyszczone wtyczki wtrysków przeczyszczona wtyczka przepływomierza. Efekt był taki że po odpaleniu była wielka radość i przyjemność słuchania jak cicho i równo pracuje silnik wskazówka od obrotów stoi w miejscu jak by ją przykleił i tak jest już czwarty dzień, jeszcze przy pracy silnika zdejmowałem po jednej wtyczce z wtrysku i na każdym po ściągnięciu była reakcja na prace silnika. Tak że jak na razie pełne zadowolenie pozdrawiam wszystkich. Natomiast wczoraj miałem takie zdarzenie że po wyjściu ze sklepu odpaliłem Benie a tu świeci ładowanie i nie gaśnie dojazd do domu trwał 15min pod bramą zgasiłem Benie i już musiałem odpalić od kabli po odpaleniu ładowanie świeci dalej dodatkowo zapaliły się kontrolki 2szt z prawe od ABS i błąd nie aktywne zawieszenie pneumatyczne i ledwo wjechałem do garażu bo już skrzynia biegów przestawała działać, akumulator został ładowany całą noc dzisiaj Benia odpaliła i kontrolka ładowania zgasła ABS też ale błąd nie aktywne zawieszenie i nie można ani dźwignąć ani obniżyć, dzisiaj pod czas jazdy znowu się zapaliło ładowanie na około 10s i zgasło, i mam pytanie czy mogą to być szczotko trzymacze lub regulator prądu w alternatorze i czy w ogóle w tych modelach coś takiego występuje. Dzięki i pozdrawiam wszystkich i dzięki za nr tel do Mańka.
|