Witajcie. Mamuśka kupiła e46 z 2004r. Lift - silnik N46B18. Wczoraj zacząłem jej robić podstawowy servis, oleje, filtry i ogolny przegląd na kanale. Do tego podpiąłem też inpę. W module silnika było 6 błędów. Po skasowaniu wracają 4. Jeden ogarnąłem, spowodowany jest spaloną grzałką sondy. Reszty nie mogę sprecyzować. Szukam w google i piszą o VVT ze do wymiany itd. Ogolnie silnik pali od strzała. Jak jest zimny to po odpaleniu obroty trzymają się ponad 1000. Zapewne jest to jakieś ssanie. Potem opadają na 700. Po zagrzaniu nie faluje ani nic, ale podczas jazdy jakoś wydaje mi się ze mało ma mocy. Moje stare M43B16 lepiej idzie z dołu niż to nowe N46. Podpowie ktoś czego dotyczą błedy ? ( tłumaczone google )
2D03 CDKDVEUB - Anulowanie regulacji DV powoduje warunki otoczenia
Licznik błędów: 1 Licznik logistyczny: 40
Miles 170730 km Prędkość obrotowa silnika (nmot) 680,00 / min Napięcie zasilania (ub) 14,04 Temperatura powietrza dolotowego (garb) 26.25 stopni C znormalizowany kąt pedału przyspieszenia (wped) 0,00%
Nauka zakazu niższego mech. Zatrzymaj (UMA) z powodu zbyt niskiego napięcia Warunki testu spełnione Błąd jest obecnie niedostępny, ale jest już zapisany Błąd nie powoduje zapalenia się lampki ostrzegawczej Diagnoza jest aktywna - Ustaw flagę cyklu - - Błąd w fazie wygaszenia
Kod błędu: 2D 03 22 25 00 00 01 28 42 B1 11 95 63 00 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF -------------------------------------------------- -----------
2A61 CDKDVLRN - Zatrzymanie funkcji uczenia VVT
Licznik błędów: 1 Licznik logistyczny: 40
Miles 170730 km Prąd silnika VVT 10,94 A Napięcie zasilania (ub) 13,85 V Temperatury VVT stopień wyjściowy 63,00 stopni C Temperatura otoczenia 4,50 Grd C
nie zdobyto żadnych ataków Warunki testu spełnione Błąd obecnie, ale jeszcze nie zapisany (faza wygaszenia) Błąd nie powoduje zapalenia się lampki ostrzegawczej Diagnoza jest aktywna - - - - -
Kod błędu: 2A 61 44 01 00 00 01 28 42 B1 07 93 3F 46 FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF -------------------------------------------------- -----------
2C9C CDKHSVE - sonda grzewcza wzmacniacza mocy przed katalizatorem
P0030 Ogrzewany obwód grzałki czujnika tlenu (Bank 1, przed katalizatorem) - Awaria lub obwód otwarty
Licznik błędów: 1 Licznik logistyczny: 40
Miles 170730 km Voltage LS-Heating v. Kat (uhsv) 2,91 V Czas rozpoczęcia (tnse_u) 0,00 sek Napięcie zasilania (ub) 1,51 V nieznany stan środowiska 77,00 1
brak sygnału lub wartości Warunki testu spełnione Błąd jest obecnie dostępny i zapisany Błąd może wykorzystać błysk lampki ostrzegawczej Diagnoza jest aktywna - Ustaw flagę cyklu - MIL -
Kod błędu: 2C 9C E4 15 00 30 01 28 42 B1 95 00 10 4D FF FF FF FF FF FF FF FF FF FF -------------------------------------------------- -----------
2D0F CDKLM - Czujnik masy powietrza gorącej folii
Licznik błędów: 22 Licznik logistyczny: 40
1. zdanie środowiskowe Miles 170730 km Prędkość obrotowa silnika (nmot) 2320,00 / min Temperatura powietrza dolotowego (garb) 41.25 stopni C Kąt DK bez. na połączeniu DK (wdkba) 48,24% DK ADC HFM (adhfm) 1,27V
2. Wskaźnik środowiskowy Miles 170730 km Prędkość obrotowa silnika (nmot) 2560,00 / min Temperatura powietrza dolotowego (garb) 41.25 stopni C Kąt DK bez. na połączeniu DK (wdkba) 49,81% DK ADC HFM (adhfm) 1,41V
3. Wskaźnik środowiskowy Miles 170730 km Prędkość obrotowa silnika (nmot) 3400,00 / min Temperatura powietrza dolotowego (garb) 23.25 stopni C Kąt DK bez. na połączeniu DK (wdkba) 19,22% DK ADC HFM (ADHFM) 1,45 V
Górny próg sygnału lub krótki do dodatniego Warunki testu spełnione Błąd nie występuje tutaj Błąd nie powoduje zapalenia się lampki ostrzegawczej Diagnoza jest aktywna - Ustaw flagę cyklu
|