Witam pisze tu ponieważ jest tu kilku fachowców od v8. Opiszę mój problem auto jak w opisie z 99r 4.4tu. Szarpie od około 1500obr do 2200obr przy wcisnietym gazie. Na luzie jak się dodaje gazu i auto przechodzi przez ten zakres obrotów też czuć drżenie na karoseri. Co zrobiłem, wymiana przeplywki na nowa Bosch. Kolektor zrzucony i wszystkie uszczelki nowe, nie wymieniłem tylko pod wtryskami. Odma Meyle i tu mam zastrzeżenia. Wymienione slizgi w rozrzadzie. Vanos lewy delikatnie fuka. Prawy ok. W inpie błąd czujnik spalania stukowego nr.3, sporadycznie nr.2. Adaptacje od minus jeden na pierwszym rzędzie do 1.5 na drugim. Jest delikatny rozjazd rozrzadu na bankach, na pierwszym minus 1.2, na drugim plus 2. Auto odpala super, nie stuka jak zimny. Czujniki wałka i czujnik wału podmieniany że sprawnego auta. Wymienione pompa paliwa i filtr na oryginalne z serwisu. Świece Senso ik20. Cewki już chyba 3 komplet. Napewno nie jest to konwerter, wykluczył to mój kolega który ma duży zakład zajmujący się automatami. Już mam dosyc tego auta . Proszę jak ktoś ma pojęcie co jeszcze mogę sprawdzić. Pozdrawiam
|