Mineło trochę czasu, wtrysk nr 4 zaczął podawać dawki do 3 więc postanowiłem go podmienić z wtryskiem nr 1
Teraz wtrysk nr1 jest na cylindrze 4 a wtrysk nr4 na cylindrze 1
Korekta poszła za wtryskiem:
https://zapodaj.net/bdff547700460.jpg.htmlDla porównania z przed przełożenia:
https://zapodaj.net/e54fe037042b0.jpg.htmlWięc kupiłem używany wtrysk i po zamontowaniu i zakodowaniu go korekty są bliskie 0
https://zapodaj.net/3a2eca8d725cc.jpg.htmlNa wolnych obrotach i podczas gazowania na rozgrzanym korekty są idealny ALE podczas jazdy powyżej 120 km/h przyspieszając z wysokiego biegu korekta 1wszego wtrysku leci na minus aż ponad 3 a 6ty leci na plusie ponad 3
Niestety nie badałem tego na starym wtrysku jak się zachowywały podczas mocniejszego przyspieszenia, ale czy INPA jest miarodajna przy wyższych obrotach i dużych prędkościach jeżeli chodzi i korekty ?
Czy korekty ponad 3 na minus i plus podczas szybkiej jazdy są ok ? podczas jednostajnej jazdy korekty wahają się w okolicy 1
Co oznacza korekta na minus a co na plus ?