Witam, mam dość spory problem.
Robię swapa w moim E46 z M52tuB20 na M54B25.
W M52tuB20 miałem skrzynię manualną, kupiłem kompletny swap lecz ze skrzynią automatyczną, chcę manual. Po swapie auto nie zapala, nie kręci rozrusznik, jest ogólnie zablokowana stacyjka tak, że muszę kręcić rozrusznikiem na krótko, lecz nadal auto nie pali. Iskra jest, nie startują pompy paliwa, nie ma tego charakterystycznego dźwięku startu pomp.
Proszę o pomoc, próbowałem na sterowniki z EWS jak i bez EWS.
Rodzi się kolejne pytanie, której wiązki użyć do połączania silnika, mam wiązkę z manuala, jak i automata. Nie posiadam sterownika od skrzyni automatycznej. Czy problem może leżeć w samym EWS czyt. Zmiana skrzyni na Manual np. Pa-Softem.
Czy kupno zestawu startowego : EWS, ECU, Pestka, Kluczyk z Manuala rozwiąże ten problem? Oraz czy jeżeli będę miał cały zestaw startowy z Manuala to mogę użyć wiązki z Automata?
Nie podłączyłem jeszcze pedału gazu elektrycznego, lecz wątpię, że on sam powoduje problem. Auto odpaliłoby chociaż w trybie awaryjnym oraz dlaczego po przekręceniu zapłonu, temperatura oleju pokazuje maxymalną przy czerwonym zakresie.
|