Siemanko, też tak podejrzewam, lecz będę w 100% pewien gdy rozbiorę CAS i zerknę na układ motoroli i na eproma w liczniku, będzie widać. I tak mam problem z CASem, mogę go zczytywać lecz nie łyka zmian po sg_codieren (w inpie wywala błąd write eeprom error coś takiego). Lecz mimo to, udało mi się zrobić stan taki sam jak przed odcięciem zasilania. Z rana odpaliłem go, sprawdziłem czy szyby reaguję przód i tył i włączyłem instalację LPG o dziwo znikły błędy od ABS, ciśnienia kół i kontroli trakcji, (kontrolka oleju wskazywała max). Później postanowiłem wyruszyć w trasę 24km początkowo komp pokazywał spalanie 40l im bliżej miejsca docelowego tym było mniejsze spalanie, aż unormowało się na 12l. W między czasie komp wywalił info, że jest niski stan oleju, wyżluił bym ciepnął mu litra; WTF? Postanowiłem go dokarmić, gdy odpaliłem zapłon większość kontrolek ok na zieleni, musiałem tylko ręcznie skasować olej i mikrofiltr. Jestem happy, że sam komp postanowił to wszystko wyprostować lecz nadal nie wiem jak to się stało?? Dużym plusem tego całego bałaganu jest to, że komp jest odmulony tzn. znacznie szybciej pokazuje odczyt oleju oraz pokazuje kody błędu cc-id.
|