BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 28 marca 2024, 13:28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E90] Nie pali po zmianie aku Service info
PostNapisane: 2 września 2019, 19:37 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: e90
Kod silnika: M46B20
Witam Panowie,
Ratujcie mnie, po wymianie akumulatora skasowały się wszystkie wartości serwisowe, gdy wejdę w status wszędzie są białe trójkąty na żółtym tle brak dat i kilometrów.
Dzieki inpie zrobilem adaptację ecu i już pali, lecz nadal nie mam pomysłów na service info.
Poza tym zeby bylo fajnie wywalilo cc id 35, 24, 50.
Jutro będę rozkminial, ale jezeli ktoś ma jakies wskazowki, to proszę o info.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Nie pali po zmianie aku Service info
PostNapisane: 3 września 2019, 10:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 174
Lokalizacja: SPS
Moje BMW: f36 435d
Kod silnika: n57z
Miałeś kręcony przebieg?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] Nie pali po zmianie aku Service info
PostNapisane: 3 września 2019, 19:07 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 12
Moje BMW: e90
Kod silnika: M46B20
Siemanko, też tak podejrzewam, lecz będę w 100% pewien gdy rozbiorę CAS i zerknę na układ motoroli i na eproma w liczniku, będzie widać. I tak mam problem z CASem, mogę go zczytywać lecz nie łyka zmian po sg_codieren (w inpie wywala błąd write eeprom error coś takiego).
Lecz mimo to, udało mi się zrobić stan taki sam jak przed odcięciem zasilania. Z rana odpaliłem go, sprawdziłem czy szyby reaguję przód i tył i włączyłem instalację LPG o dziwo znikły błędy od ABS, ciśnienia kół i kontroli trakcji, (kontrolka oleju wskazywała max). Później postanowiłem wyruszyć w trasę 24km początkowo komp pokazywał spalanie 40l im bliżej miejsca docelowego tym było mniejsze spalanie, aż unormowało się na 12l. W między czasie komp wywalił info, że jest niski stan oleju, wyżluił bym ciepnął mu litra; WTF? Postanowiłem go dokarmić, gdy odpaliłem zapłon większość kontrolek ok na zieleni, musiałem tylko ręcznie skasować olej i mikrofiltr. Jestem happy, że sam komp postanowił to wszystko wyprostować lecz nadal nie wiem jak to się stało??
Dużym plusem tego całego bałaganu jest to, że komp jest odmulony tzn. znacznie szybciej pokazuje odczyt oleju oraz pokazuje kody błędu cc-id.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 120 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL