BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 05:51

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: tryb awaryjny turbo
PostNapisane: 14 listopada 2019, 09:59 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: e91
Witam ,
jestem po wyminaie turbo bmw e91 163 km , Niestety po przekroczeniu 3k obrotów włacza sie tryb awaryjny . i jest brrak mocy .Dzisaj rano po otwarciu samochodu z pilota uslyszalem cykanie pod maską . Podniosłem i cykanie wychodzilo z turbiny , Dotknolem tego to ciszej cykało . Zero błedów i firma od ktorej kupilem turbina twierdzi ze u nich ok . mial ktos taki przypadek ?
wymienione oleje filtry oleju powietrza kabinowy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tryb awaryjny turbo
PostNapisane: 14 listopada 2019, 10:43 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 23127
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
To że u nich było okej wiesz tylko na tzw gębę ?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: tryb awaryjny turbo
PostNapisane: 14 listopada 2019, 18:58 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 31
Posty: 685
Lokalizacja: Miasto Włókniarzy
Moje BMW: F30
Kod silnika: N55B30
Garaż: Moje 510hp:
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=173040
cykanie to nastawnik, moze geometria sie blokuje i ma ciezko. Generalnie trzeba sprawdzić zadane i otrzymane doładowanie w trakcie jazdy ale o ile nie masz dziury w dolocie czy zablokowanych klap wirowych to będzie wina turbo

_________________
"If in doubt, flat out" - Colin McRae


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 101 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL