BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 1 lipca 2025, 17:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] 318i 98r. całkowity brak mocy na zimnym silniku.
PostNapisane: 21 października 2009, 22:07 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 46
Posty: 93
Lokalizacja: Rawicz
Moje BMW: E46 330i
Kod silnika: M54B30
Witam wszystkich :)

Mam problem z moją Beti. o uruchomieniu silnika (jeśli jest zimny) samochód w ogóle nie wbija się na obroty, maksymalnie mogę wyciągnąć z niego 15000 obr/min... jeśli dodam więcej gazu szarpie przerywa... po przejechaniu ok 1500 metrów problem zanika... chyba, że jest zimno i mokro... wtedy mija po ok 3km... Próbowałem wszystkiego komputer nie wykazuje najmniejszych błędów... Najpierw pokazywał czujnik wału... wymieniłem na nowy... problem pozostał... Później wymieniłem akumulator... ktoś na forum pisał kiedyś, ze takie cyry dzieją się jak akumulator jest na resztach życia... Później wymieniłem przepływomierz... i tu trochę pomogło... Na zimnym silniku problem nie występuje, jeśli jest sucho i niema zbyt niskiej temperatury... I jak już się rozgrzeje to idzie jak rakieta... przedtem po rozgrzaniu też świrował... trochę, nieraz miałem problem żeby wyprzedzić autobus... ale jak jest mokro i zimno nadal szarpie i przerywa, choć teraz objaw ma ten na 2,5 tyś obrotów...

Będę wdzięczny za poważne potraktowanie tematu :)

P.s. problem się rozpoczął po wymianie uszczelki pod głowicą... Na początku nie był tak uciążliwy... ale po czasie zaczął narastać...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 października 2009, 05:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 49
Posty: 2178
Lokalizacja: Kamień Pomorski
Moje BMW: e 60
Kod silnika: 530 I
jr3wp napisał(a):
maksymalnie mogę wyciągnąć z niego 15000 obr/min...
:szok:


jak na moje oko to masz do wymiany zapłonówkę. Padają świece lub przewody. Aby nie narazić się na koszty pożycz od kolegi przewody wysokiego napiecia i je załóż u siebie. Ja uważam, że to jest przyczyna Twojego problemu.

pozdrawiam

_________________
"wóz najszybszy w mieście"


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 59 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL