Panowie pilne pytanie założyłem nowy dwumas LUK plus obecne sprzęgło moje i docisk które ma 70tys km wizualnie jak nowe ale o co chodzi
generalnie nasmarowałem to co tis podaje bmw czyli trzpień kulisty wewnątrz jak łapa smarem sachs,wymieniłem sprężynkę łapy sprzęgła na nową,łapa wyczyszczona,łożysko w środku tutaj jak wchodzi na tulejke skrzyni tez odtłuszczone chociaż nic tam nie było.. tulejka skrzyni biegów prowadząca po której chodzi lożysko nowa oe bmw i bmw piszę,że wersje silnikowe wszystie prócz seri M nie smarować tulei prowadzącej po której chodzi łożysko oporowe bo może się skleić.. więc tam nie smarowałem
posmarowany również wyszprzęglik jego czop i po złożeniu wszystkie do kupy jest taki dzwięk jak na filmie
https://www.youtube.com/watch?v=zlgy88m ... e=youtu.bejest to dzwięk spręzyny ''słoneczka'' docisku słychać to gdy naciska na sprężynę łożysko oporowe
czemu tak się dzieje? trzeba by coś przesmarować w docisku tam jak nastawniki? bo nie wiem co robić mam skrzynie zamontowaną ale wydech/wał itp zdjętę czyli zrzucenie skrzyni obecnie to tylko śruby trzymające ją..
i nie wiem co robić czy znów odkręcić docisk i kupić nowe sprzęgło/docisk/łapę i łożysko oporowe wszystko LUKA i zamontować do obecnej dwumasy nowej.. bo nie wiem jak zachowa się własnie sprzęgło obecne z dociskiem z nowym dwumasem podczas jazdy bo to znów kupa roboty założyć wał,ustawić,dokręcić wszystko dynamometrem itp i jak wyjdzie coś nie halo znów demontaż wszystkiego..