BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 24 kwietnia 2024, 03:25

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Exx] Dziwna praca silnika m50b20 nv- jaki komputer dobrać
PostNapisane: 3 listopada 2021, 20:04 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 2
Moje BMW: E36 coupe 92r
Kod silnika: M50b20
Witam posiadam e36 coupe. W vinie był 1,8 is ktoś włożył później m50b20 bez vanosa, lecz założył listwę wtryskowa , kolektor, przepustnice, przeplywke i kompa z m50b25 i połączył wszystko wiązka z e34 automat.
Na kompie 0 261 200 402 auto chodziło dziwnie przerywało jak by na cztery gary chodziło, dodatkowo werze podciśnienia i wody były źle podłączone. Ogarnalem to i założyłem kompa 0 261 200 400 auto ożyło chodziło w miarę, łez na ciepłym silniku trzęsie silnikiem aż czuć to na całym aucie, po jeździłem okazało się ze pali 28 na 100km.
Zalozylem nowa sondę na wydech, nie pomogło. Podłączyliśmy kompa żadnych błędów, napięcie sondy 0,01/0,02 nie wiem czy dobre. O żywiłem lpg spalanie na lpg spadło do normy. Ale dalej po rozgrzaniu trzęsie silnikiem. Doradzono mi zmianę kompa na 0 261 200 405. Lepiej odpala ale ciężej się wkreca na obroty. Wróciłem do kompa 0 261 200 400. Auto postawiłem do garażu na wymianę skrzyni, postalo 3 miesiące. Odpaliłem chodziło jak trzeba przez 20 min, później całkiem straciło moc, chodziło raz dobrze jak kiepsko. Zacząłem od zmiany świec, fajek, podmianka cewek. Na odpalonym silniku odpinalem cewki i poszło spięcie silnik zgasł i zegary tez padły oprócz podświetlenia nic nie działa. Zmieniałem czujnik wału i walka żadnej zmiany. Dalej ciężko się wkręca i dziwnie chodzi teraz nawet na lpg pali 20l. Sprawdzałem szczelność dolotu okazał się szczelny 100%.
Pytanie do was jaki komp powinien u mnie siedzieć ?
Czy zmiana wiązki na taka z e36 coś pomoże ?
Listwa wtryskowa zamieniona.
Zdejmować kolektor z 2,5 i przeplywke ? I założyć z 2.0?
Czytałem żeby zmienić czujnik wody dla komputera ten niebieski zmieniać ?
Proszę o jakie kolwiek podpowiedzi :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL