BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 29 marca 2024, 00:23

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E90] 318i N43B20A, check engine i dławienie silnika
PostNapisane: 4 marca 2023, 17:03 
Offline
Poszukaj zanim zapytasz

Posty: 1
Moje BMW: 318i
Kod silnika: N43B20A
Garaż: Osina, 4a
4a
Witam, mam problem ze swoim BMW 3 e90 318i.
Po zakupieniu auta, w drodze powrotnej do domu, przy120km/h zapalił się żółty check (przed tym było szarpnięcie i spadek mocy oraz smród benzyny w środku auta).
Dziś mija 3 miesiące od zakupu auta i żąden mechanik mi jeszcze nie pomógł.
Kody błędów:
1.Aktywacja termostatu-2EF7
2.Moduł DME: Ogrzewanie czujnika tlenków azotu-2AF0
3.Czujnik tlenków azotu-Usterka elektryczna-2AF4
4.Czujnik tlenków azotu, liniowa sonda lambda-2AF2
5.Czujnik tlenków azotu, binarna sonda lambda-2AF6
6.Regulacja ciśnienia oleju silnikowego-statyczna'-30C1
7.Temperatura sondy lambda przed katalizatorem-2CAA
8.Wypadanie zapłonów-Cylinder 4-29D0
9.Ogrzewanie sondy lambda przed katalizatorem-działanie-2CA6

Po wykasowaniu błędów i 10 kilometrowej przejażdżce zostały tylko:
1.Aktywacja termostatu-2EF7
2.Moduł DME: Ogrzewanie czujnika tlenków azotu-2AF0
3.Czujnik tlenków azotu-Usterka elektryczna-2AF4
4.Czujnik tlenków azotu, liniowa sonda lambda-2AF2
5.Czujnik tlenków azotu, binarna sonda lambda-2AF6
6.Regulacja ciśnienia oleju silnikowego-statyczna'-30C1

Ktoś jest mniej więcej w stanie mi pomóc i naprowadzić?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] 318i N43B20A, check engine i dławienie silnika
PostNapisane: 14 marca 2023, 13:00 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 35
Moje BMW: E60 530i
Kod silnika: N53b30
Masz inpa mogę pomóc zdalnie

_________________
Diagnozuję n53/43, jeśli masz problemy z tym silnikiem pisz pw


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E90] 318i N43B20A, check engine i dławienie silnika
PostNapisane: 19 marca 2023, 07:18 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 2174
Lokalizacja: Świdnica/Wrocław/Wałbrzych
Moje BMW: 320d,328i,540i,740il
Kod silnika: M47N,M52TUB,M62,M60
Zacznij od zaworu regulującego ciśnienie oleju zanim zatrzesz ten wspaniały silnik. Do tego olej 5w40 i filtr z podstawami plastikowymi żeby go nie skręcało co jest powszechne w oryginalnych filtrach.

_________________
INPA/NCS/ISTA/PaSoft - DIAGNOSTYKA, KODOWANIE WTRYSKIWACZY, ADAPTACJE - SŁUŻĘ POMOCĄ - DOLNYŚLĄSK - WROCŁAW - WAŁBRZYCH - ŚWIDNICA

POMOC PRZY OGLĘDZINACH
TEL. 782-784-200, maniek98hl@vp.pl


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 85 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL