BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 23 maja 2024, 20:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [e39] Rosną obroty w automacie
PostNapisane: 9 sierpnia 2006, 14:10 
Mam 530D kombi z roku 2000, przebieg 215tys. Dziś zauwazyłem, że jak wyrzucam na luz (np. na światłach) rosną obroty do 1500. Przy dźwigni w położeniu park, to samo. A na biegu z wciśniętym hamulcem obroty są OK. Tylko trzeba b.mocno wciskać hamulec na postoju, bo już przy lekkim puszczeniu, auto jedzie.... Wie ktoś o co chodzi?


Ostatnio edytowano 2 grudnia 2006, 20:11 przez Jurek_320i, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 sierpnia 2006, 14:15 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 61
Lokalizacja: .........
to może być czujnik położenia przepustnicy - sprawdź na dobry początek

poza tym może gdzieś łapać lewe powietrze


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 sierpnia 2006, 23:17 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Bardzo nietypowy objaw i trudno jednoznacznie odpowiedzieć co może być tego przyczyną. Udaj się na diagnozę komputerową gdyż lekceważyć tego nie mozna. Elektronika jest tak bardzo powiązana zwłaszcza ze skrzynią automatyczną, że nawet po wyeleminowaniu usterki bedzie konieczność zrobienia adaptacji skrzyni, ale to w zależności od tego jak to wszystko się uspokoi.

Diagnoza komputerowa jednak na pierwszoplanowym rozkładzie.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 17:25 
Dzięki za podpowiedzi. Następnego dnia samo wszystko wróciło do normy i jest spokój... Poczekam, aż się powtórzą objawy i wtedy będę się martwił


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 20:24 
Offline
Specjalista

Posty: 2903
Czyli problem chwilowy.
Jednak coś Ci doradzę.
Udając się w chwili obecnej na samą diagnozę usterek, ewentualnie ich wykasowanie zapłacisz jedynie za tę usługę, ale
bedziesz wiedział czego dotyczyły błędy gdyż zaistniały problem jest pamiętany przez komputer w postaci błędu i w momencie gdy problem powróci będziesz wiedział co robić. Natomiast jadąc do serwisu z usunięciem usterki, będziesz narażony na opróznianie portfela. I nigdy się nie dowiesz w czym tak naprawdę problem tkwił. Zapłacisz za 1/3 osprzętu silnika, a usterka tkwiła w jednym małym czujniczku.

_________________
"Przemilczenia dzielą bardziej niż nieobecność"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12 sierpnia 2006, 20:31 
Dzięki


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23 grudnia 2006, 21:50 
Wstyd się przyznać, ale co tam... Święta są to i uzytkownicy forum bardziej wyrozumiali i pośmieją się ze mnie tylko trochę. Wiecie jaka była przyczyna moich kłopotów? Nie uwierzycie.... Dywanik tak daleko podjechał pod pedały, że blokował pedał gazu przed odbiciem. Parę razy tak się zdarzyło zanim odkryłem "USTERKĘ".... :rotfl:
Kupiłem spinki i przymocowałem dywanik :( Piszę dopiero teraz bo wstyd jak beret, ale nawet taka głupota może człowiekowi się przydarzyć


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24 grudnia 2006, 01:03 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 7452
Moje BMW: e36
Kod silnika: M43B16
Garaż: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=53724
:super: - zdarza się :)

_________________
11.Bądź wierny marce BMW, uwielbiaj ją i nie pożądaj innej!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25 grudnia 2006, 14:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 126
Lokalizacja: Londyn
Ja tez mam automat,i mialem te szme objawy,a po pewnym czasie obroty skoczyly do 3 a nawet 4 tysiecy.Po wymianie czujnika przepustnicy(byl kompletnie do kitu) wszystko wrocilo do normy.Na 100 procent czujnik.Pozdrawiam. :super:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 53 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL