ojooooojjj szczerze to nie lubię partactwa i chciałem to dobrze zrobić... w sumie to 4 dni milem taki rozpierdziel w aucie ze to glowa mała.... ale przynajmniej wiem ze teraz jest git
Także tez postaraj się zrobić to dobrze czyli rozbierz wszystko siedzenia przód prawe lewe, tyl kanapa, tyl prawe oparcie(boczne to małe) musisz wywalic caly glówny dywan na podladze oraz te plastiki pod kierownica tzn nad pedalami... oczywiscie bagażnik(wykladziny i te sprawy... Gdy już się dobierzesz do tej glównej wiazki , musisz sie pozbyc tej czarnej tasmy ktura wiazka jest okrecona, przepatrzec dokladnie stan kazdego kabla jezeli stwierdzisz usterke pancerza lub dziwnie zabarwiony kolor pancerza to sobie zaznaczaj od razu... na koniec jak juz bedziesz wiedzial ile kabli jest do wymiany, to sobie gdzies pozapisuj ile dokladnie metrow ci trzeba i ile ucioles tyle samo wstaw... Kable najlepiej kup nowe, w sklepie elektrycznym dla ulatwienia wez sobie po kawaleczku uszkodzonych kabli ze soba do sklepu to ci dobiara takie same jak byly( zapewne nie beda juz takie kolorowe jak wszesniej ale dasz rade;p) tylko sie nie pomyl jak bedziesz ich spowrotem laczył
CALA INWESTYCJA MNIE KOSZTOWALA OKOLO: ( KABLE 50ZŁ, TASMY IZOLACYJNE 15 ZŁ, NO I mój CZAS który DLA MOJEJ BMW JEST BEZCENNY
)
MALA RADA JAK JUZ POWYWALASZ WSZYSTKO ZE SRODKA I POROBISZ INSTALACJE , TO JAK BEDZIESZ SKLADAL, TO MORZESZ SOBIE POSILIKONOWAC TE GUMOWE ZASLEPKI NAOKOLO SAONE POROZMIESZCZANE NA PODLADZE... W ZIMIELUB PRZY DUZYCH OPADACH LUBI SIE PRZEZ NIE DOSTAWAC JAKAS WODA.....
CHYBA O NICZYM NIE ZAPOMNIALEM.... JAKBY COS TO BEDE ZAGLADAŁ