BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 8 maja 2024, 03:41

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Zapalanie silnika przed zgaśnięciem lampek kontrolnych
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:11 
Witajcie,
pytanie jak w temacie. Czy po włożeniu kluczyka można od razu kręcić, czy należy odczekać dłuższą chwilę, aby lampki (engine, ABS, SRS, akumulator i olej) zgasły?
Slyszałem, że nalezy jednak odczekać, ale życie pędzi za oknami, a ja siedzę i wpatruję się w kontrolki :zdziwko:
Pozdrowienia dla forumowiczów :-)


Ostatnio edytowano 26 grudnia 2006, 15:14 przez Halik990, łącznie edytowano 1 raz

Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Można , chyba ze to stary dieselm to poczekaj aż świeca żarowa zgaśnie - tzn jej kontrolka;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:17 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
hym ale lampki ładowanie aku,oleju nie zgasna dopuki nie zapalisz silnika


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:19 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
lego dobrze gada.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:21 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 38
Posty: 1901
Lokalizacja: Siedlce
Moje BMW: e53
Kod silnika: m57
Lego napisał(a):
hym ale lampki ładowanie aku,oleju nie zgasna dopuki nie zapalisz silnika


rzeczywiście :ok:

_________________
www.facebook.com/wyscigzlomow


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:41 
Zawsze lepiej po przekręceniu kluczyka w pozycje 1 poczekac chwile.
Ułatwi to rozruch zwłaszcza zminego silnika bo pompka paliwowa podpompuje paliwo.


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:47 
Mam benzynę więc nie muszę czekać na rozgrzanie się świec.
Jeśli chodzi o pompke to rzeczywiście po dwóch tygodniach niejeżdżenia miałem problem z odpaleniem. Musiałem kilka razy pokręcić, żeby paliwo doszło, ale jeżdżąc codziennie paliwo chyba nie ma "czasu" na zejście z przewodów? :-)


Góra
  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:47 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 2823
Lokalizacja: MaÂłopolska
Moje BMW: E84
Garaż: Było E36,E39,E60
w czasie duzych mrozów nawet wskazane jest właczyc na chwile oswietlenie poto aby elektrolit w aku zmniejszył gestosc czy podgrzał sie (nie wiem dokładnie :cwaniak: )wtedy powracaja mu uspione AH


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 14:48 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
znowu lego dobrze gada :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 19:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
Podobno z tym o aku to kit... była kiedyś gdzieś dyskusja o tym i wypowiedział się pewnien gość, ze stażem pracy elektryka samochodowego ok 20 letnim... Mówią jak zimno to mignij światłami jak słaby aku bo to duże obciążenie... a rozrusznik to małe? Nie chcę dyskutować tak słyszałem - elektrykiem nie jestem.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 grudnia 2006, 19:55 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
hmm z ostatnich testow z ubieglorocznej zimy zauwazylem ze jest w tym ziarnko prawdy. obiektem testow byl 2 letni akku (w sredniej kondycji) w e36 316i.temperatury wszyscy pamietamy: srednio -20.

1. wsiadam,przekrecam kluczyk i odpalam - auto kreci lecz troche wolniej niz powinno
2. wsiadam, przekrecam kluczyk, przez kilka sekund chodzi sobie dmuchawa,radyjko,swiatelka i odpalam - start wyraznie lepszy


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2006, 11:19 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Posty: 1691
Lokalizacja: ÂŻYWIEC
a co do pompki paliwa to przypadkiem ona nie załącza się z rozrusznikiem??
tak przynajmniej miałem w e28 2,5i, a co do e34 2,5 24V to jeszcze nie zwruciłem uwagi. :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2006, 13:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 115
Lokalizacja: GORZÓW WLKP
Otóż nie. Po załączeniu zapłonu wyraźnie słychać jak pompka chodzi. (musi być ciśnienie na wtryski)

_________________
Sprzedam moje BMW


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 grudnia 2006, 13:19 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 14408
zależy od rodzaju wtrysku :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 138 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL