BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 7 maja 2024, 17:02

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [eXX] Jak to jest z dawaniem pradu komus przez kable
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 15:57 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Kornelio mnie straszy ze tak... ale wszystko podlaczlem z bratem zgodnie z instrukcja BMW, brat rozladowal aku wiec uzyczylem mu pradu prze + pod maska i mase..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Ostatnio edytowano 15 stycznia 2007, 20:24 przez stones1, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 16:02 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
nic sie nie stanie :) ... dobre podłączenie.

(oczywiście samochód od którego pożyczasz prąd trzeba odpalić żeby przypadkiem i naszego aku nie rozładowało, ale to napewno wiesz ;) )

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 16:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
moj silnik oczywiscie pracowal

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 16:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 3617
Lokalizacja: Civitas Kielcensis
Moje BMW: e46
Kod silnika: s54
silnik musi racować, plus pdpinasz do plusa pod maską, a minusem łapiesz mase, jest przy kielichu jedna większa śruba możesz ją wykorzystać. :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 16:32 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 8665
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Moje BMW: 535i
Kod silnika: N55
Przemek napisał(a):
silnik musi racować, plus pdpinasz do plusa pod maską, a minusem łapiesz mase, jest przy kielichu jedna większa śruba możesz ją wykorzystać. :)



no i tak zrobilem. Ale Kornelio twierdzi ze teraz musze robic reset DME czy czegos tam, bo jakies skoki napeicia byly i cos moze byc teraz nie tak.. Ale przeciez w instrukcji BMW nie jest napisane ze to cos zlego/groznego.. no i sam juz nie wiem. A ze na punkcie samochodu mam obsesje, Kornel mnie zmartwil..

_________________
Darmowe rozkodowanie VIN (Polski opis):
napisz VIN na ==>> stones1@wp.pl
Problem z PW, proszę pisać na mail


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 19:21 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Posty: 973
Lokalizacja: Szczecin
Moje BMW: E91+E36M54
Kod silnika: N47 + M54
nie musisz robić żadnego resetu... wszystko będzie ok :)

_________________
brak zgody administracji forum na reklamę


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 21:07 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
macku nie musisz robic reset dme koniecznie ale bardzo mozliwe jest ze przy pozyczaniu pradu gdzie byly skoki napiecia przy odpalaniu drugiego auta mogly wyskoczyc Tobie bledy np. z tymi fotelami. kapisz?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 21:16 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3023
Lokalizacja: zachodniopomorskie
Kornelio napisał(a):
bardzo mozliwe jest ze przy pozyczaniu pradu gdzie byly skoki
ale w czasie otpalania "własnego " silnika też sa jakieś skoki napięcia i przecież nic sie wtedy nie dzieje

_________________
[you] zobacz moje qp
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?p=26102#26102 - nowe zdjĂŞcia w galeri



Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 21:17 
Offline
Uzależniony od forum :)

Posty: 5925
Lokalizacja: GorzĂłw Wlkp
mowta co chceta ja sie w zyciu nie raz spotkalem z cyrkami w aucie po pozyczaniu pradu.glownie w nowych autach lub w autach z rozbudowana elektronika.

peace
:cwaniak:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 stycznia 2007, 23:15 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 39
Posty: 587
Lokalizacja: kwidzyn obecnie Nederland
Moje BMW: bmw e36
Kod silnika: m52b20
alternator przecie od rozruchu odrazu nirladuje po 14v wiec to też jest spadek napięcia wiec dlaczego mniał by sie coś dziac?? jedynie co moze sie stać to przy zbyt mocno rozładowanym akumulatorze który podlanczamy na kable do naszego moze nam sie ktoraś z cel w akumulatorze oberwać no i nasz aku do wyrzycenia jest


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 171 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL