BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 01:38

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Jak kompleksowo odpowietrzyć układ paliwowy???
PostNapisane: 27 lipca 2009, 15:24 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Jak odpowietrzyć układ paliwowy poprzez filtra, pompe aż do wtryskow???????

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 16:18 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 136
Lokalizacja: 3-miato
Moje BMW: E91
Kod silnika: M47D20O2
przekręć kluczyk w stacyjce na pozycje zapłonu i poczekaj aż pompa ze zbiornika przestanie pompować


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 17:11 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 34
Lokalizacja: Płock
Moje BMW: e36
Kod silnika: S52B32
Dobrze gada ha ha ale przecież to proste.

_________________
Pozdrawiam Jacek.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 21:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
szaman7878 napisał(a):
przekręć kluczyk w stacyjce na pozycje zapłonu i poczekaj aż pompa ze zbiornika przestanie pompować


Dzieki, dzieki...ale chyba sie pogubiłeś.....

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=05

Pokaż mi pompe paliwa w zbiorniku mojego diesela

Pompa jest pod maską, nie w zbiorniku. Zbiornik, filtr z chłodniczką, pompa,wtryskiwacze...

Kto miał podobny przypadek....?

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 lipca 2009, 23:32 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 47
Posty: 136
Lokalizacja: 3-miato
Moje BMW: E91
Kod silnika: M47D20O2
masz pompę elektryczną w zbiorniku, jeżeli nie słyszysz jak pracuje chwile po przekręceniu kluczyka to znaczy że padła (jak schylisz się do zbiornika koło tylnego prawego koła usłyszysz)
pompka jest tu http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AL71&mospid=47634&btnr=16_0373&hg=16&fg=15 nr 3
i tu też masz http://bmwfans.info/parts/catalog/E46/Sedan/Europe/320d-M47/LHD/N/2000/march/browse/fuel_supply/fuel_pump_and_fuel_level_sensor/
Filtr jest z nagrzewnicą a nie z chłodniczką. powiedz mi po co chłodzić diesla?


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 07:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1801
Lokalizacja: polska
tak - sam sie odpowietrza - ale jesli ci tak pasuje odkrec rurke na wtrysku -poluzuj i wycieknie podczas krecenia paliwo


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 09:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
harnas621 napisał(a):
tak - sam sie odpowietrza - ale jesli ci tak pasuje odkrec rurke na wtrysku -poluzuj i wycieknie podczas krecenia paliwo


ALe jak to zrobic kolego? robiłes to sam? Okręcałes pojedyńczo czy wszystkie wtryski razem?? Luzowałeś górne przewody paliwowe które idą do wtysków??

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15

Czy przy tej operacji nie należałoby odłaczyć przekaźnik zapłonowy albo coś w tym stylu..Wątpie w ten pomysł , bo pompa nie przepusci raczej takiego małego ciśnieniaa
???

Czy nie lepiej wykorzystac strzykawke wpompowując recznie paliwo w wężyk az wypłynie przewodami paliwowymi przy wtryskiwaczach?

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Ostatnio edytowano 28 lipca 2009, 09:36 przez e-36m43/e-46m47, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 09:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Czy po przekęceniu kluczyka w pozycje 2 ilośc paliwa w zbiorniczku filtra ubywa czy zwiekasza się?????

Auto było na komputerze, nie wykazało żadnej awarii układu tłoczenia paliwa

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 10:28 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 41
Posty: 1153
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Moje BMW: 530iAT
Kod silnika: M54B30
szaman7878 napisał(a):
przekręć kluczyk w stacyjce na pozycje zapłonu i poczekaj aż pompa ze zbiornika przestanie pompować


100% racji - diesla wystarczy normalnie odpalic i przy szczelnym ukladzie cale powietrze wypcha sam ... jak masz nie szczelny uklad to jak go zgasisz, to znowu nalapie powietrza i tak w kolko :D

a no i na Twoim miejscu nie ufalbym tak diagnozom komputerowym ... bo ta pompka moze krecic ale moze stracic cisnienie robocze przez co nie tloczy ropy ... u mnie wlasnie tak to wygladalo - pompka brzeczala, ale jak wyjalem przewod przy filtrze i przekrecilem kluczyk to ani grama ropki nie polecialo ... a potem jak ja wyjalem to w beczce ja zanuzylem i nic ... wymiana na nowa i smiga :D

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 10:54 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
[quote="
Filtr jest z nagrzewnicą a nie z chłodniczką. powiedz mi po co chłodzić diesla?[/quote]

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10


Zasugerowałem się podpisem czesci [nr 4] :)

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak kompleksowo odpowietrzyć układ paliwowy???
PostNapisane: 28 lipca 2009, 13:35 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 64
Lokalizacja: warszawa
e-36m43/e-46m47 napisał(a):
Jak odpowietrzyć układ paliwowy poprzez filtra, pompe aż do wtryskow???????



napisz jakie masz objawy ,że chcesz odpowietrzac uklad paliwowy???
czy czasem po każdym dłuższym postoju nie musiasz długo kręcić auto nim odpali??
jesli tak to problem nie tkwi w zapowietrzonym układzie tylko w pompce przelewowej w zbiorniku. jak bedziesz miał pełen bak do tego problemu nie bedzie.

_________________
e30 325ia
e36 325td
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 14:00 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Póki co dzieki za pomoc..dam znać jaki rozwój sytuacji..

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Ostatnio edytowano 28 lipca 2009, 15:34 przez e-36m43/e-46m47, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 14:01 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
help

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Ostatnio edytowano 28 lipca 2009, 14:05 przez e-36m43/e-46m47, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 lipca 2009, 14:02 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Ogolnie autko czeka na pomoc elektonika [pomimo tego ze komp nic nie wykazał]
Do chwili obecnej żyłem myślą ze w baku nie ma pompy, a tylko ta pod machą jest w stanie zassać paliwo..Wieczorem sprawdze bak i pracę pompy w baku.
Przyznam ze myslałem juz nad tym ze układ przelewania paliwa pomiedzy komorami moze byc nie teges, ponieważ poprzedni przypadek miałem po wlechaniu na dośc wysoki krawężnik. a obecny przypadek przy jeżdzie po nierównym terenie i niewielkim przechyle...sprawdze....nadal jednak nie mam odpowiedzi na pytanie czy po przekreceniu kluczyka w poz 2 paliwo jest pompowane aż sie przeleje ze zbiorniczka z filtrem.

autko mam dobrze naładowany akumulator, zgasł na wolnych obrotach, do tej chwili nie reaguje na chchłanie...

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Ostatnio edytowano 28 lipca 2009, 14:09 przez e-36m43/e-46m47, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: PROBLEM ROZWIĄZANY
PostNapisane: 6 września 2009, 15:16 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 424
Lokalizacja: Świnoujście
Moje BMW: E91 LCI
Kod silnika: M47N
Dzieki wszystkim za porady!

Do odpowietrzenia propunuje luzować alu przewody przed wstryskami aż całe powietrze sie wydostanie, kręcimy i popuszczamy kolejno 1, 2, 3, 4 efekt murowany po minucie.

Co do tych dziwnych zachowań to...proponuje cześciej zaglądać do baku i do oglądania pompy paliwowej. Siateczka na pompie była w 60% zaklejona kilkuletnim mułem. Przy mniejszej ilości paliwa nie było prawie żadnego przepływu (biedna pompa).
Teraz jak nowa, czysta i lśniąca siateczka..


Pozdrawiam i dzieki za podpowiedzi[/u]

_________________
ToMaSz BMW e91 318 LCI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 47 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL