BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 sierpnia 2025, 20:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] błąd 1216 Throttle Potentiometer
PostNapisane: 8 października 2009, 14:54 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: wÂłocÂławek
1216 Throttle Potentiometer - jak w temacie. moze ktos pomoze.
$F153
153 Lambda probe heating


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 15:43 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 46
Posty: 7448
Lokalizacja: Toruń
Moje BMW: e39 530d
Kod silnika: M57D30
Garaż: www.tinyurl.com/podol-e39
masterminds napisał(a):
Throttle Potentiometer
potencjometr przepustnicy

_________________
Obrazek
Kupię deskę w skórze.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 19:02 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Throttle Potentiometer - Potencjometr przepustnicy - w E39 jest przepustnica elektroniczna. Przy pedale gazu masz potencjometr ktory przekazuje jego polozenie za pomoca szyny CAN do DME, ktore z kolei na podstawie tego parametru steruje przepustnica w silniku.

Lambda Probe Heating - podgrzewanie sondy lambda - sonda lambda pracuje w srodowisku bardzo wysokich temperatur (uklad wydechowy) i do prawidlowej pracy potrzebuje miec wysoka temperature. Dlatego gdy silnik jest zimny, zaraz po odpaleniu wykorzystuje sie podgrzewanie sond lambda do temp. pracy.

Pozdr.

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 19:24 
Offline
Forumowicz

Posty: 139
Lokalizacja: Pszczyna
Moje BMW: 520i e39
Condor, w moim e39 520i przepustnica jest linką połączona z pedałem gazu.
A potencjometr mam w przepustnicy.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 19:47 
Offline
Naczelny killer

Wiek: 14
Posty: 2183
Marcinbig, jezeli tak jest to przepraszam za wprowadzenie w blad. W kazdym razie chodzi o potencjometr przepustnicy gdzie by on nie byl.

Pozdr.

_________________
Nie wazne czym jezdzisz... moje E39 i tak jest szybsze! :P
Bastard Moderator From Hell!!! :evil: LPG:Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 października 2009, 21:40 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 42
Lokalizacja: wÂłocÂławek
dzieki Condor za odpowiedz, ale jezeli chodzi o sonde czyli ona jest walnieta??
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 57 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL