BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 20 czerwca 2025, 08:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E39] Problem z układem kierowniczym
PostNapisane: 17 kwietnia 2010, 18:08 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 32
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
Witam mam taki problem z układem kierowniczym: wspomaganie słabo działa, gdy jadę powoli na kostce coś stuka, kierownica drży, gdy skręcam kierownica nie zawsze odbija. Jak samochód stoi i delikatnie skręcam kierownicą w jedna i drugą stronę słyszę stuki. Luzów na drążkach nie mam.Czy to może być maglownica?? jeśli tak to poradźcie gdzie mógłbym ją zregenerować.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z układem kierowniczym
PostNapisane: 17 kwietnia 2010, 18:12 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 262
Lokalizacja: Kołobrzeg
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B28
plyn do wspomagania nie uciekl ;>


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z układem kierowniczym
PostNapisane: 17 kwietnia 2010, 18:26 
Offline
Pierwsze kroki

Wiek: 38
Posty: 32
Lokalizacja: Elbląg
Moje BMW: E39
Kod silnika: M52B20
Miałem wyciek płynu do wspomagania z wężyka zaraz pod zbiorniczkiem. Ale wszystko zostało zrobione, i płyn jest.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: [E39] Problem z układem kierowniczym
PostNapisane: 17 kwietnia 2010, 18:43 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 106
Lokalizacja: Gliwice
Moje BMW: E39
Przerabiałem kiedys ten temat, tez nie miałem luzów a na nierownosciach cos stukało a przy skrecie na postoju cos strzelało i pukało. I wyszło ze to luz na maglownicy. Mozesz zregenerowac i bedziesz miał gwarancje na to, ja znalazłem dobra uzywke za 500zl a regeneracja to koszt wiem ze miedzy 500-700zl, na necie znajdziesz firmy ktore ogłaszaja sie co do regeneracji. Wiem ze wrocław i warszawa robi takie cos bo na necie sie ogłaszaja.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 50 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL