BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 21 czerwca 2025, 00:06

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Regulamin działu


Drogi forumowiczu, przed założeniem nowego tematu proszę o skorzystanie z opcji szukaj.
Jeśli to nie przyniesie efektu i nie uzyskasz odpowiedzi na twoje pytanie, odśwież istniejący podobny temat a jeżeli takiego nie ma, możesz założyć nowy temat. Proszę jednak o poprawne tytułowanie tematów,posty o tytułach "Pomocy " będą poprawiane bądź usuwane.



Proszę również o poprawne tytułowanie tematów:
[Exx] Tytuł tematu


Tematy źle nazwane, będą usuwane, bez komentarza ani informacji


Tematy związane z ze starszymi modelami BMW takimi jak E36, E34, E32, E12 etc. prosimy zakładać w dziale Young & Oldtimery



Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [E46] Wymiana lamp na xenon-y
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 22:13 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: dÂąbrowa gĂłrnicza
Witam wszystkich!!! Mam zamiar kupić lampy xenon-owe z aukcji " http://allegro.pl/item161599634_b_m_w_e ... alne_.html ".Posiadam BMW 330D z 02roku. Naczytalem sie juz sporo o przerobkach lamp na xenony ,ale przed zakupem chcialem sie jeszcze upewnic czy te lampy beda pasowaly i czy nie bedzie zadnego problemu z montazem (wtyczki,miejsce itp.). Wiem tez ,ze po montazu beda sie prawdopodobnie palily kontrolki sygnalizujace spalenie zarowek ,ale slyszalem ,ze mozna to obejsc. Mam tez pytanie...bo nie bardzo wiem co to jest "samo poziomowanie" i czy te lampy beda juz w to wyposazone no i ostanie pytanie: Jak wyglada sprawa ze swiatlami "dlugimi" czy one tez sa na zarnikach? Dzieki wszystkim z gory za fachowa porade.


Ostatnio edytowano 3 lutego 2007, 22:56 przez alwi, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 22:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
heh
tez ostatnio troche czytalem
w e39 jest tak,blad sie pali,mozna obejsc,a takze mozna kupic mowy modol, wtyczki(mozna kupic "przejsciowke", dowiedz sie jak wyglada mocowanie lamp xenonowych,w e39 podobno tylko na 3sruby jest skrecane(a nie na 4),samopoziomowanie - heheeh to juz "inna bajka" wyczytalem (tylko w jednym miejscu) ze w przednim i tylnim zderzaku sa jakies czujniki(sensory) ktore ustawiaja lampe wzgledem pojazdu

pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 22:39 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: dÂąbrowa gĂłrnicza
No wiec tak, dodzwonilem sie do gostka i on twierdzi ,ze wtyczki beda pasowaly i ze lampy takze zalozy sie bez zadnych przerobek,ale nie ma to jak uzyskiwac informacje od kogos komu zalezy na sprzedazy:). Z bledem...to pewnie jakis fachura mi to usunie. Najbardziej sie boje tego ,ze po zalozeniu nie bedzie sie dalo ustawic wiazki swiatla ,albo ze beda razily innych kierowcow :(


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 23:21 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
zadzwon do ASO,lub kofos kto zajmuje sie TYLKO Bemkami i sie dowiedz, sprzedawca powie Ci to co bedziesz chcial uslyszec :niepewny:

pozdro

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 stycznia 2007, 23:50 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 119
Lokalizacja: Radom
Moje BMW: M5 e39 421KM
W e46 xenony zaklada sie plug&play.
Podpinasz wtyczki. Skrecasz srubki i dziala... Poziomowanie dziala z pokretla tak jak w zwyklych i jest bajka. Swieci sie blad, ale skoro masz 2002 rok to prawdopodobnie masz programowalny modul swiatel... Ewentualnie zapodac oporniki. Albo olac temat, bo swieci tylko jak sie sa wlaczone swiatla. Ja jezdze zawsze na swiatlach wiec mi to nie przeszkadzalo...

_________________
Części do m5 e39 i m3 e46.
tel. 510 343 000


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2007, 09:22 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: dÂąbrowa gĂłrnicza
Dziekuje bardzo za odpowiedz.Dzis zamowie te lampy i zobaczymy jak to bedzie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 stycznia 2007, 10:05 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 2213
Lokalizacja: 3CiTy
Moje BMW: e39
Kod silnika: m57
nie dziekuj tylko kliknij "pomógł" :D

pozdrawiam :ok:

_________________
Bayerische Motoren Werke...
MĂłj byÂły Is-ik
Chcesz kupiĂŚ zadbane e39?? -> Moja 528i

Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: POMOCY!!!
PostNapisane: 3 lutego 2007, 21:59 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: dÂąbrowa gĂłrnicza
Wracając do tematu...Dzis udalo mi sie zamontowac te lampy. Tak jak pisal kolega Bombel lampy zaklada sie bezproblemowo z wyjatkiem malego przeciecia plastykowej prowadnicy u dolu mocowania pod lampe bo inaczej byl problem z jej wlozeniem. Po zamocowniu i podpieciu wszystkich wtyczek nastapilo wielkie rozczarowanie. Przy przekreconym kluczyku (zalaczony zaplon) ksenony swieca caly czas ,lecz pojawia sie problem po zapaleniu silnika poniewaz kseony po chwili zaczynaja migac i gasna!! W tym samym momencie zapalaja sie kontrolki przepalonych swiatel na desce rozdzielczej ,ale ksenony juz nie swiaca!Nie pomoglo nawet wylaczanie i ponowne zalaczanie wlacznikiem! Dzis jakos udalo mi sie wrocic z warsztatu (jechalem na dlugich swiatlach - one dzialaja poniewaz sa tam normalne zarowki H7 a lampe musialem z dolu okleic czarna tasma ,aby nie razic kierowcow ;)) ,ale od poniedzialu potrzebuje sprawny samochod a nie wiem co mam teraz zrobic?? Bardzo prosze o pomoc.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 8 lutego 2007, 13:38 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
witam !

tak przeglądam tematy i pewnie już dałeś rade temu ale moja rada jest taka : po przeróbce ze świateł zwykłych na xenon trzeba zapodać większy bezpiecznik odpowiedzialny za światła mijania, przetwornice mają niby tylko 35W ale przy rozruchu idą tam bardzo duże prądy, których seryjne bezpieczniki od zwykłych żarówek nie dzierżą ;) często po wymianie lamp i sprawdzaniu świateł pojawia się też taki problem że xenony zaczynaja migać... wskazówka - sprawdzić akumulator to sa zazwyczaj objawy padającego już akumulatora :] u mnie było podobnie (w A3) po całodzinnej rzeźbie i regulacjach itp ostatnie sprawdzenie a tu jedna lampa mruga a druga nie zapala się, na computerze distcoteka sygnalizacja spalonych żarówek, rozładowanego aku... następna godzina na domysłach co może być nie tak ... w koncu próbuje zakręcić a tu tylko pyk... po naładowaniu aku wszystko wróciło do normy :D


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 11:42 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Olkusz
a co ze spryskiwaczami ksenonów i autopoziomowaniem ?? może być problem na przeglądzie ale znając nasze stacje to przejdzie - trochę mnie dziwi brak fabrycznie ksenonów w takim aucie z taką motorownią :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 12:02 
Offline
Forumowicz

Posty: 228
Lokalizacja: maÂłopolska
Mike68 napisał(a):
a co ze spryskiwaczami ksenonów i autopoziomowaniem ?? może być problem na przeglądzie ale znając nasze stacje to przejdzie


...jeśli chodzi o spryskiwacze to były modele samochodów seryjnych z xenonem w standarcie a bez spryskiwaczy... przepisy o których mówisz dotyczą homologacji nowych samochodów które dopiero mają premierę ... o wymianie reflektorów zwykłych na xenon przepisy nic nie mówią ponoć więc...
...co do samopoziomowania to jest to jedna wielka bzdura :] , jak robiłęm zamianę lamp w A3 to też się tym martwiłem ale jak zobaczyłem jaki czas reakcji mają silniczki w tych xenonach do poziomowania to mi sie wszystko wyjaśniło... to poprostu trwa zbyt długo by sprawnie działać podczas jazdy... ja myślałem że to działa w ten sposób że jak sie przyspiesza to lampy idą na dół jak hamuje to d góry a tu chodzi tylko o regulacje swiateł w zależności od obciążenia nadwozia... a taka regulację to se z powodzeniem robisz z kabiny tym ręcznym regulatorem przed jazdą jeśli samochód jest dociążony..


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lutego 2007, 12:26 
Offline
Forumowicz

Posty: 170
Lokalizacja: Olkusz
lolek1 napisał(a):
Mike68 napisał(a):
a co ze spryskiwaczami ksenonów i autopoziomowaniem ?? może być problem na przeglądzie ale znając nasze stacje to przejdzie


...jeśli chodzi o spryskiwacze to były modele samochodów seryjnych z xenonem w standarcie a bez spryskiwaczy... przepisy o których mówisz dotyczą homologacji nowych samochodów które dopiero mają premierę ... o wymianie reflektorów zwykłych na xenon przepisy nic nie mówią ponoć więc...
...co do samopoziomowania to jest to jedna wielka bzdura :] , jak robiłęm zamianę lamp w A3 to też się tym martwiłem ale jak zobaczyłem jaki czas reakcji mają silniczki w tych xenonach do poziomowania to mi sie wszystko wyjaśniło... to poprostu trwa zbyt długo by sprawnie działać podczas jazdy... ja myślałem że to działa w ten sposób że jak sie przyspiesza to lampy idą na dół jak hamuje to d góry a tu chodzi tylko o regulacje swiateł w zależności od obciążenia nadwozia... a taka regulację to se z powodzeniem robisz z kabiny tym ręcznym regulatorem przed jazdą jeśli samochód jest dociążony..


No tak , praktycznie wogóle nie używałem tych ręcznych regulacji świateł w poprzednich autach :hyhy: a co z doświetlaniem na zakrętach ? :rotfl:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26 lutego 2009, 18:56 
Offline
Częsty bywalec
Avatar użytkownika

Wiek: 39
Posty: 749
Moje BMW: E 46 330d
Kod silnika: M57
i co zymi xenonami????????????????

dzialaja Ci ????
dam reke sobie uciac ze nie,trzeba przerobic,wrzucic w lampe taki modulik ktory oszukuje kompa w samochodzie!!!ja tak zalozylem BI-XENON i zero bledow itp.jak co to pisz dam namiary do goscia.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 16:27 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1381
Lokalizacja: Jaworzno
Dzisiaj założyłem do swojej e46 2002r xenony i mam dokładnie ten sam problem na przekręconym zapłonie xenony świecą bez problemu problem zaczyna sie jak odpale silnik zaczyna sie dyskoteka mrugają jak szalone i gasną :zly: jaki opornik czy co musze zrobić zeby sie tego pozbyć ? i gdzie mam go zamontować :/

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 9 lipca 2009, 20:23 
Offline
Forumowicz

Wiek: 45
Posty: 476
Lokalizacja: Sosnowiec
Moje BMW: w trakcie zakupu
Ja mam w mojej 330d wymienione lampy na xenon swiecą zajebiscie dużo lepiej niż normalne tylko na początku komp pokazuje błąd spalonych żarówek ale jak zapale światła to gaśnie i jest oki.oziomowanie działa pokrętłem z kabiny wiec jak mam załadowane autko to opuszczam je jest oki a na soczewkach wcale nie oslepiaja kierowcow z przeciwka tylko na stacje trzeba podjechac na regulacje po zamontowaniu.....a tak apropo to myślałem żeby zarniki xenonowe do halogenów założyc bo teraz takie z nich żółtki sie zrobiły że masakra.A długie też zółtki ale tu nie da rady żarnika nie sprawdzi sie to(naprzykład przy mrugnieciu komuś z przeciwka koleś by oślepł...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 21:58 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 77
Lokalizacja: KrakĂłw-NH
Marks2004 napisał(a):
Dzisiaj założyłem do swojej e46 2002r xenony i mam dokładnie ten sam problem na przekręconym zapłonie xenony świecą bez problemu problem zaczyna sie jak odpale silnik zaczyna sie dyskoteka mrugają jak szalone i gasną :zly: jaki opornik czy co musze zrobić zeby sie tego pozbyć ? i gdzie mam go zamontować :/


Też chcę załozyć takie lampy.Ponoć trzeba kupić lub przeprogramować moduł świateł aby nie było dyskoteki.Kolesie na allegro sprzedają przeprogramowane po..300zł....Ponoć można w ten sposób spalić żarniki.Też chciałbym uzyskać fachową opinię co i jak.Ja mam swój komp do diagnozy z różnymi programami do bmw wiec może sobie z tym poradze.

_________________
Absolutnie wszystkie czĂŞÂści do naszych autek w najniÂższych w Polsce cenach!!!Szukasz -pisz na PW!!!RĂłwnieÂż duÂże zniÂżki w ASO BMW!!!


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 października 2009, 22:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 492
Lokalizacja: Katowice
Moje BMW: E34 Touring
Kod silnika: M50B20
Trzeba by wrzucić przekaźnik jakiś,żeby oszukać kompa sztuczną rezystancją jaką daje cewka przekaźnika..

_________________
Fun for ride...only with BMW :ok:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27 października 2009, 22:12 
Offline
Pierwsze kroki

Posty: 68
Lokalizacja: dÂąbrowa gĂłrnicza
Po wymianie lamp wystarczy zrobic adaptacje. Jesli wlozysz np. zarowki diodowe wystarczy wlutowac rezystor w LCM (Light Control Module)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 09:29 
Offline
Przyjaciel forum

Posty: 239
Lokalizacja: KoÂłobrzeg
ja kupiłem jakiś tam japoński zestaw za 400 zł i włożyłem i żadnych błędów ani cudów !


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28 października 2009, 11:05 
Offline
Częsty bywalec

Wiek: 41
Posty: 553
Lokalizacja: Jelenia Gora ( Dolny Slask)
Moje BMW: e61 530xd LCI
Kod silnika: m57tu2
ale nie masz soczewek i świecisz ludkom po gałkach i prędzej czy później taki np ja Cie dorwie i rozbije Ci lampy ;P

_________________
OFICJALNY PARTNER BMW AG
Diagnostyka,kodowanie, aktualizacja, doposażanie.
F-ra VAT 23%
Tel. 790-465-462


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL