BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 19:37

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 10:53 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: Ford T
Kod silnika: 2,9
jiGsaw napisał(a):
Spokojnie, kompromisem będzie S4 z lpg. Na razie działalność to odległa sprawa (jeżeli już to raczej przyszły rok).

Forest - no właśnie nie widziałem jeszcze żadnego 335i/335d, które by mogło mieć podejście do S4 B5 pomodzonego dobrze.

_________________
Piszę jak jest.


S4 z lpg, bym 2a razy przemyślał. Tak na prawdę z s4 w b5 jest jak z wrx-em,a sti wspólną ma tylko karoserię. S4 b5 znając życie będziesz chciał doprowadzić do rs4. Wydasz worek pieniędzy, a nadal będzie to wzmocnione s4. RS4 to całkiem inna konstrukcja stworzona pod kontem wyczynowych osiągnięć.

Chcesz konkret wydaj więcej kasy, a kup rs4. Mogę też polecić STI to auto może nie jest mistrzem 0-100 ale kluczem jest charakterystyka auta. BTW. nowy passat 2.0BiTdi robi 0-100 w 5s tylko co z tego...

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 10:58 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 477
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134889
R.y.o. napisał(a):
Jako ciekawostkę dodam, że e36 jako pierwsze dostało notę 5 gwiazdek NCAP to jest niewątpliwym plusem.


Ja tam widzę 1,5 gwiazki
http://www.euroncap.com/en/results/bmw/3-series/15459

Pierwszym autem z notą 5 gwiazdek było Renault Laguna '01

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 11:02 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Te gwiazdki sobie możemy wsadzić, bo 75% wypadków to uderzenia zupełnie inne niż w teście ncap. A jak wiadomo każdy producent aut w latach 90' jeżeli nie zaspał to się wycwaniaczył już pod to. Liczą się suche fakty - bezpieczeństwo bierne (masa własna, odpowiednie wzmocnienia w odpowiednich miejscach by kontrolować rozpraszanie energii przy kontrolowanej strefie zgniotu na możliwie największą część pojazdu), oraz czynne (pasy, poduszki itp.).

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 11:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 9999
Lokalizacja: Kaszëbë
Moje BMW: X5
bedziesz jezdzil tym autem do pracy?

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 11:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
rzadko.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 11:20 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 477
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E46
Kod silnika: M54B25
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=134889
jiGsaw napisał(a):
Te gwiazdki sobie możemy wsadzić, bo 75% wypadków to uderzenia zupełnie inne niż w teście ncap. A jak wiadomo każdy producent aut w latach 90' jeżeli nie zaspał to się wycwaniaczył już pod to. Liczą się suche fakty - bezpieczeństwo bierne (masa własna, odpowiednie wzmocnienia w odpowiednich miejscach by kontrolować rozpraszanie energii przy kontrolowanej strefie zgniotu na możliwie największą część pojazdu), oraz czynne (pasy, poduszki itp.).


Zgadzam się, ale nie lubię jak ktoś bzdury wypisuje i chciałem sprostować tamtą informację.

EOT

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 12:01 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 1157
Lokalizacja: Mazury
Moje BMW: brak
Garaż: było V8
A Golf R32 , Mazda 6 MPS ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 12:07 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 40
Posty: 7017
Lokalizacja: Poznań
Moje BMW: E92
Kod silnika: 335d
Garaż: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=86&t=56077
Jig masz widze ten sam problem co ja hehhe a najlepsze jest to ze i tak kupisz bmw :-) ja tez sie przymierzalem juz nie raz do innej marki ale zawsze jakk sie przejade czyms onnym a pozniej jaakas beja to stwierdzenie zawsze jest takie samo __ beja to jednak beja :-) no i jezeli chodzi o relacje osiagi spalanie to tez bmw wypada chyba najlepij z konkurencji. Jezeli duzo nie bedziesz jezdzil to bierz m3 _ a na laato moze sie poscigamy na jakims zlocie :-)

_________________
Zapraszam do galerii mojej 335d


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 12:17 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jerzykilerr napisał(a):

Zgadzam się, ale nie lubię jak ktoś bzdury wypisuje i chciałem sprostować tamtą informację.

EOT


To był sarkazm, takie żarty dla ludzi inteligentnych. Może dlatego nie zrozumiałeś.

jiGsaw napisał(a):
rzadko.


No to po co kombinować ? Nie masz hajsu na coś szybszego w dobrym stanie więc zostaw sobie E30stke. W sam raz na weekendy i wieczorne przejażdżki a w dodatku nie traci na wartości a zyskuje. Kupować E46 330i na wyjazdy do po bułki do sklepu niema żadnego sensu.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 13:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
golf r32 fajne auto, ale muli w serii, a turbić raczej nie chcę. mazda 6mps widziałem, ale jakoś tak nie do końca mnie to przekonało. ni to pies ni to wydra, a brak podaży też nie wróży dobrze na serwis.

MAJSU - samego E30 mieć nie mogę, bo to się nie nadaje już teraz do codziennej całorocznej jazdy. gdyby nie komfort i bezpieczeństwo to bym się przemógł jeszcze...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 13:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
jiGsaw napisał(a):
MAJSU - samego E30 mieć nie mogę, bo to się nie nadaje już teraz do codziennej całorocznej jazdy. gdyby nie komfort i bezpieczeństwo to bym się przemógł jeszcze...


No to poszukaj jakieś zadbanego E46 na codzień, jak nie będziesz oczekiwał super mega wypasu i poliftu to coś znajdziesz.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 14:17 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1197
Jestem przeciwnikiem posiadania jedynego samochodu :P brzmi burzujsko ale kto bogatemu itd.... cóż...ani nie pomodzisz, a jak pomodzisz i rozkręcisz go to zostaniesz bez transportu. Miałem takie okresy w życiu mając tylko e28 i to nie jest nic fajnego. Choć takie e46 m3 jeszcze mogłoby takim autem być, ale sam piszesz że byłoby Ci w niektórych sytuacjach szkoda go.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 14:47 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Mialem kilka aut z twojej listy (dwa nawet mam s3 8L i M3) niestety żadne z bmw ktore tam masz nie jest ekonomicze i tanie w utrzymaniu.
Nie napisales gdzie jezdzisz miasto trasa i ile km rocznie a to wazne.

E46 m3 dla mnie nie nadaje sie na codzien jest twarde glosne wszystko pracuje ciezko idealne auto na zabawke weekendowa wyjechac powsciekac sie i odstawic. Dopiero e92 jest dobre na codzien bo ma regulacje wielu parametrow.
Grubszy serwis pozakupowy to czesto 10-15tys tarcze klocki, panewki, podloga jakies sprzdglo itd. (Robimy te auta uwierz mi na slowo)
Rekordzisci dobijaja do 20k zeby miec perfect.

E39 M5 bardzo wygodne auto przyjemne itd jednak nie prowadzi sie jak seria 3 to taki klocek na autoban. Dodatkowo ekonomi nie ma tu wcale bo spalanie wysokie a lpg to jednak nie do konca dobry pomysl w m5. W serwisie wg mnie troche taniej niz m3 ze wzgledu na lepsza wytrzymalosc podzespolow i przeznaczenie auta.

S3 8L bardzo fajny zimowoz. Na sniegu lata bokiem az milo gadanie ze haldex lipa dotyczy glownie aut z uwalonym napedem ja mam wrazenie jak bym caly czas prowadzil auto 4x4 nie czuje opóźnień czy momentu załączenia napędu. Auto tanie w eksploatacji w porownaniu do calego zestawienia najtanszy. Caly zawias na tulejkach ktore kosztuja grosze. Generalnie mocno niezawodny o ile kupimy ladna serie a nie zameczony tuningowany zlom. Do jazdy przyjemne jednak na suchym nudne. Ciekawie robi sie przy 320km i turbo z 8p. Prowadzenie jak na audi super ale do bmw daleko.

S3 8P niestety fsi i tu caly jego problem bo to straszna lipa dodatkowo wąskie nadwozie dla mnie spory minus od 8L. Dalej to wszystko jak 8L.

S4 b5 nudne jak wszystkie wieksze audi a kupno dobrego egzemplarza graniczy z cudem. Nawet rs4 nie robi wrazenia i prowadzi się słabo.
Żadne duże audi nie da takiej frajdy z prowadzenia jak rwd te auta są to czego innego i dla innych ludzi.

Wg mnie w tej cenie nie ma idealnego auta z osiagami ktorych oczekujesz.
Ja bym nieco zwiekszyl budzet i zapolowal na cos z e9x 335i najlepiej.
E9x oferuje duzo wiecej niz e39 czy e46 a do tego prowadzi sie rewelacyjnie sprobuj pojezdzic e9x na m pakietowym zawieszeniu poczujesz sie jak w e30. Ew 335d jak nie przeszkadza Ci diesel auto tez ma dosc sportowy charakter jednak ciekawsze bedzie 335i.
Ja e92 uwielbiam za prowadzenie pod tym względem to genialny samochód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 14:58 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 40
Posty: 2290
Lokalizacja: Poznan
Moje BMW: C400 4matic
Jezeli koniecznie chcesz BMW to 335i,335d bym odpuscil-tymbardziej ze jestes zwolennikiem benzyny.Mimo wszystko troche szybsze od diesla,lepiej brzmi itp https://www.youtube.com/watch?v=fjKLSBl8CV0 dwie serie.Jak juz wczesniej wspomnialem ci na privie rozwazylbym S3 8P,nie traci myszka i jest ładne.Znajomy ma po chipie na ponad 300KM i z miejsca naprawde robi robote.Diesli nie rozwazaj raczej,sam bedac zwolennikiem benzyny zakupilem 330d i jakos nie pieje z zachwytu i moment nie robi na mnie wrazenia :hyhy: M3 e46 wzialbym w ciemno ale jak ktos wczesniej napisal jest drogie w eksploatacji.S4 B5 moze i szybkie po tuningu ale to buda bez emocji(co innnego RS4)

_________________
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=91120 ocen moja Becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:01 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
maly - A co masz na myśli pisząc o wąskim nadwoziu w 8p?

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:06 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
S3 8L ma szersze blotniki od zwyklych A3 a 8P juz nie dla mnie to taki ważny szczegół mocnych aut.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:13 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1197
--==Mały==-- napisał(a):
E46 m3 dla mnie nie nadaje sie na codzien jest twarde glosne wszystko pracuje ciezko idealne auto na zabawke weekendowa wyjechac powsciekac sie i odstawic. Dopiero e92 jest dobre na codzien bo ma regulacje wielu parametrow.


to dość powtarzalna i często słyszana przeze mnie opinia, także pewnie warto mocniej się nad nią zastanowić :ok:
Nie jeździłem ani e46 m3 ani jakikmkolwiek e92 - a czy w e92 nie ma już tej...hmm...izolacji od otoczenia która wpływa na subiektywne poczucie prowadzenia? Inna bajka bo inna klasa samochodu, ale np nigdy nie powiedziałbym że f10 prowadzi się "fajnie" - wygodnie, komfortowo i luksusowo ok, ale żeby wsiąść w nocy i pojechać przed siebie, nie pomyślałbym żeby wziąć taki samochód.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:18 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Jeździłem M3 E46 Wojtasa i naprawdę nie rozumiem o co chodzi z tą twardością bo moje E36 na gwincie jest zdecydowanie większym betonem do jazdy.

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:22 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1197
Prawda jest taka, że trzeba pojeździć i samemu ocenić co pasuje.
Znam takich co twierdzą że wożenie ze sobą desek w bagażniku żeby przejechać przez próg zwalniający jest czymś normalnym i takich dla których e39 na zawieszeniu mtechnik i 17 calach to beton nie do przyjęcia...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 15:23 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
Beatles napisał(a):
Prawda jest taka, że trzeba pojeździć i samemu ocenić co pasuje.
Znam takich co twierdzą że wożenie ze sobą desek w bagażniku żeby przejechać przez próg zwalniający jest czymś normalnym i takich dla których e39 na zawieszeniu mtechnik i 17 calach to beton nie do przyjęcia...


:D Dobre !

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL