BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2025, 23:43

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 6 września 2015, 16:16 
Offline
Forumowicz

Posty: 412
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E90
Garaż: mondeo mk4
Szczurek1986 napisał(a):
pacos czemu autko nie znalazło się w odpowiednim dziale na naszym forum ? :)


Poszła kilka dni później. Problem (albo zaleta, zależy dla kogo), że ludzie często nie mają porównania i napalają się biorąc to co jest. Ja teraz szukam auta i pierwszy raz tak krytycznie do tego podchodze, ale wiem, że w końcu coś trafię.

W piątek byłem oglądać e46 328i z innego forum, byłem pierwszym oglądającym, dwóch było umówionych na sobotę. Auto wyglądało ładnie i od razu było widać, że pójdzie tylko kwestia czy się trafi klient, mi nie odpowiadało to, ze nie miało kontroli trakcji mimo, że miała być, wyświechtane stanowisko pracy kierowcy oraz błąd poduszek, o którym nie było mowy podczas rozmowy telefonicznej. Wszystko uzależnione było od tego jak auto zaprezentuje się podczas jazdy i na niekorzyść sprzedającego jeździłem niedawno zdrowym 528i, które zrobiło na mnie bardzo duże wrazenie jak i na moim koledze, który na co dzień smiga 320d zrobionym na 196KM. Ta 328 nie jeździła nawet porownywalnie do tej piątki, a co tu mówić o lepszych osiągach z racji mniejszej masy. Następnego dnia byli kolejni oglądający i sprzedała się za dobre pieniądze tak jak się spodziewałem. Auto było b. zadbane, ładnie wyglądało ale jeździła jak zwykłe 323i, a tego już się nie dało oszukać. Ja bym go opisał, ze nie ma mocy a inny kupi i będzie sie cieszył, że ma 328i na klapie..dopóki nie trafi na kogoś kto go brutalnie sprowadzi na ziemię


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 6 września 2015, 18:12 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7586
Lokalizacja: Tarnów
Moje BMW: E12 520A
Kod silnika: m20b20
Garaż: E12
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=67421&start=400
e46 328ci Santorini Blue
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6& ... &start=200
E36/7 2.8i
Mini countryman SE
F87
Nie widzę w takim zarabianiu nic zdrożnego - facet nie cofnął, nie klepał. Kupił i chce zarobić. Tyle.

Może , chce zarobić sporo ale w sumie to i tak nie jakiś rekord bo około 30% więcej. Pamiętam studenckie czasy i zabawę w handel autami z Włoch na których zarabiało się po 500% i więcej.

Osobiście nie kupuję aut od handlarzy bo sam sobie mogę za granicę pojechać i kupić ale nie każdy ma na to czas i nie każdemu się chce "kombinować" dlatego handlarzom używanymi autami, ciągle żyje się całkiem dobrze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 7 września 2015, 08:55 
Offline
Tangiers Casino Manager
Avatar użytkownika

Posty: 5384
Moje BMW: Giulia Veloce
Kurde, kiedyś kupiłem 328 e46 za 14 a za tydzień sprzedałem za 21, czy popełniłem błąd ? Chyba jestem złym człowiekiem bo za dużo zarobiłem czyimś kosztem :(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 7 września 2015, 17:16 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Panowie, a kto Wam broni przepłacać po 10k na aucie ? :D

Jechać i kupować , jak to wyżej pisał Kamil :D

Peace :piwo:

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 7 września 2015, 17:42 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
sprzedam taniej :hyhy: :hyhy:


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 8 września 2015, 13:49 
Jak ktos nie rozumie przeslania tematu, to zaraz powiem!

Dobry tekst o tym zerojedynkowym spostrzeganiu: skoro ktos wkleil taka akcje, ze ktos kupil w de, w PL sprzedaje z wysoka marza (nie wnikam, czy po oplaceniu podatku, czy cos tam) - to znaczy, ze pewnie chce napietnowac tych niedobrych handlarzy :cisza:

A moze po prostu przypomina o tym, ze... czasami placimy podwojnie marze, handlarzowi w PL i handlarzowi w de! Przypomina o tym, ze pisanie potem na Forum, ze dobre E36/E46 kosztuje +30k! a takie za 12k sie rozleci!

Przypomina o tym, ze trzeba byc cierpliwym i patrzec na ogloszenia, rozgladac sie ;)

Raczej sugestia dla tych, ktorzy Maja troche wolnego czasu, moze nawet nieco jezyka znaja, a chcieliby sobie cos kupic!

Zadna nowosc, takie cos, handel to jedna wielka spekulacja! Czy to uzywanymi autami, czy oprogramowaniem, a nawet zywnoscia!

Ludzie czasem pytaja: ile trzeba dac za dobre 330d - no to czasami padaja takie sugestie, ze oczy przecieram :D po czym ktos kupuje taniej, mowi komus ile dal, a ten, co zaplacil wiecej uwaza, ze ten pierwszy jakims szrotem jezdzi :D i tak dalej, i tak dalej, i tak dalej!

Tak wiec spokojnie! Warto przegladac, jak ktos ma duzo czasu, jak go nie ma, oczywiscie, ze musi kupic od handlarza na miejscu, oszczedza czas, bo nie musi brac urlopu na wyjazd, bo w Weekend i tak guzik zalatwi... 100km do auta, to nie 1000... a za to trzeba po prostu zaplacic!

Ale! Jest jeszcze cos. Jak handlarz ma dobra cene za Auto sprowadzone, kosztuje mniej, niz na rynku, czasami zastanowcie sie, ile on sam musial dac :D

W kazdym razie, dajcie Frankowi spokoj, Wy wiecie, stare wyjadacze :D ale tez Forum czytaja osoby, ktore za bardzo nie Maja o tym za duzo wyobrazenia :D

A moze temat sie rozwinie i pojawi sie zainteresowanie wieksze? Pozniej moze opracujemy Taki poradnik, jak to zrobic? Pewnie sporo ludzi boi sie tej procedury, wyrejestrowania, rejestrowania, gdzie jakie oplaty zrobic i tak dalej ;)


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 8 września 2015, 14:46 
Offline
Zacna persona forum

Wiek: 39
Posty: 1721
Moje BMW: E46
Kod silnika: M47N
Czarny napisał(a):
A moze temat sie rozwinie i pojawi sie zainteresowanie wieksze? Pozniej moze opracujemy Taki poradnik, jak to zrobic? Pewnie sporo ludzi boi sie tej procedury, wyrejestrowania, rejestrowania, gdzie jakie oplaty zrobic i tak dalej ;)


Chętnie sam bym sprawdził taki poradnik z procedurami i mniej więcej kosztami sprowadzenia auta, bo nie miałem z taką sytuacją nigdy do czynienia, a czasem fajne auto można kupić w dobrej kasie :ok: Na handlu się nie znam ale auta dla siebie na pewno warto poszukać.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 18 września 2015, 23:09 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
Handel autami to nie jest latwy chleb ,
zycze powodzenia kazdemu kto chce zaczac taki biznes ,
taki czlowiek , ktory kupil to auto siedzi na mobile.de tyle co wy w pracy albo jeszcze wiecej ,
handlowalem autami troche czasu - x razy odchodzilem od tego biznesu bo nim rzygalem.
Nie handluje od x lat - i mimo ze wiem dokladnie jak sprowadzac auta , na co zwracac uwage itp itd to zdarzalo mi sie kupowac auta od innych handlarzy - miedzy innymi od rybika :)
Dlaczego mialem dosc ? prosta sprawa bo sciagasz zalozmy 6 aut. Piec sie sprzedaje w ciagu miesiaca , poltora a ostatni ,w ktorym jest caly Twoj zysk stoi rok czasu.
Kolejny przyklad w miedzy czasie gdy sprowadzasz auto do Polski pada motor , skrzynia , wtryski , elektronika - inne cuda . Zdarzaly sie przypadki ze komus sie spalilo auto bo byl zle wtryskiwacz zalozony . Wtedy zamiast zarobic 10 tys tracisz 30 tys w jeden dzien i zastanawiasz sie kto Ci podpuscil zeby zaczac handlowac autami :)
Podobna sytuacja ma miejsce jak kupisz auto w DE i spierd sie na powrocie na autostradzie - 200e sciaganie z autobahnu plus naprawa w setkach euro na miejscu albo laweta do Polski tez za dobre pare zlotych .
Kazdy robi to umie , jeden handluje zarowkami , drugi autami - kazdy robi to dla $$ i nie widze w tym nic dziwnego.
Dziwia mnie za to ludzie , ktorzy na kazdym kroku probuja szukac oszczednosci. Moi rodzice maja hurtownie od 23 lat i od 23 lat musza tlumaczyc ludziom ze nie prowadza sprzedazy detalicznej .


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 18 września 2015, 23:18 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Bez przesady. A gdzie jest łatwy chleb ?

Jednak mamy w kraju wielu handlarzy. Nie zajmowaliby się tym, gdyby ciągle tracili :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 18 września 2015, 23:33 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2315
Lokalizacja: Lublin
Moje BMW: M5
Kod silnika: nie wiem nie znam si
Nie mowie ze gdzie indziej jest latwy chleb. Poprostu opisuje ze nie wszystko wyglada tak pieknie jakby to sie wydawalo :)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 18 września 2015, 23:39 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 14134
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
tomasz86 napisał(a):
Poprostu opisuje ze nie wszystko wyglada tak pieknie jakby to sie wydawalo
Wiadomo. Tylko jak w każdym handlu, zdarzają się ludzie bardziej bezczelni niz większość i tych własnie zwalczam :)
No offence :)

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 02:30 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 23155
Lokalizacja: Łódź
Moje BMW: E36&E46&F30
Garaż: E36 316i Compact & E46 320CI Coupe & F30 320D Sedan
Frank napisał(a):
Bez przesady. A gdzie jest łatwy chleb ?


Tam gdzie Nas nie ma :/


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 10:40 
tomasz86, aż miło poczytać wypowiedź człowieka, który wie co pisze :ok:


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 10:54 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 37
Posty: 15835
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Szczurek1986 napisał(a):
Frank napisał(a):
Bez przesady. A gdzie jest łatwy chleb ?


Tam gdzie Nas nie ma :/


Czyli na forum BMW SPORT? :rotfl:

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 17:07 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 39
Posty: 5123
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
ProCeed


Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
Jestem podobnego zdania że wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma ;) z doświadczenia wiem że ten handel taki łatwy nie jest... Od czasu do czasu coś tam przyprowadza jako dodatkowe źródło dochodu i różnie z tym bywa, raz się uda sprzedać w jeden dzień, raz w tydzień a miałem przypadek że mimo że auto super to 3 miesiące się z nim bujałem i zarobek znikomy :kwasny: Teraz passa jest dobra bo problemów nie ma, ale po drodze raz Vectra zawiodła, na szczęście już w pl :) To że można i 10 zarobić w to wierzę bo ostatnio kolega na E30 z 7tyś zarobił bo kosztowała go śmieszne pieniądze w DE. Z reguły to moim zdaniem 3 tyś na sztuce już jest sporym sukcesem ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 17:41 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
feder napisał(a):
z doświadczenia wiem że ten handel taki łatwy nie jest...

Latwy moze nie jest ale za to bardzo dochodowy i jak sie patrzy na naszych Mirkow to biedy nie klepia.

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 18:35 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Wszyscy widzą zysk u innych ale nie znają kosztów takiej działalności i problemów z tym związanych. Znam wielu handlarzy to moi koledzy dobrzy znajomi itd miejscowość w której sporo przebywam to lekkie handlarskie zagłębie i wcale nie jest tak kolorowo.
Wśród tych ludzi w ciągu roku zdarza się zazwyczaj jedno auto z leasingu lub kradzione itd czego często nie mamy możliwości sprawdzić był rok gdzie trafili 3 takie samochody plecy od 25 do 60tyś zł na sztuce ile aut trzeba,żeby to odrobić?
W ciągu ostat ich 5 lat 4 z nich miało grube kontrole skarbowe wiadomo, każdy powie kombinują niech płacą ale każdy kombinuje bo nikt nie zapłaci za e60 z 2004r 6tyś akcyzy bo nic nie zarobi kary od 10 do 200tyś zl a znam przypadek dalszego znajomego gdzie dostał 500tyś za 100aut po 5tyś.
Ile razy ktos pojechal do de nawalił kilometrów kosztów a niemiaszek opierdzielił zarezerwowane auto bo zobaczyl kase od reki i albo 1500zl kosztu wyjazdu w plecy albo trzeba brać byle co na szybko i się mordować.
Auto kupujesz tam to nawet się nie przejedziesz nie ma wybrzydzania a bo tu dolek a tu coś bierzesz albo nie bo jak jest dobra cena to zaraz nie będzie i potem albo się uda i jest zarobek albo wtopa bo trzeba technicznie poprawić auto i wpierdzielić grubą kase.
Polak kupuje 15 letnie auto i ma być funkiel nówka tip top wyprane, kierownica nowa, przebieg zerowy a na zachodzie to jest złom i każdy ma w dupie czy coś puka stuka czy tu jest plama czy nie i to całe spa pochłania sporo pieniędzy, czasu i pracy.
Audi za 5300e ok zazwyczaj przy takiej ofercie jest to fest price bierzesz bez targowania albo spadaj bo 10 osób dzwoniło rezerwacji brak możliwości lecisz w ciemno. Uda się bierzesz uff super 22000zl droga do de tablice zjazdowe ubezpieczenie powrot na dwa auta +- 2000zl.
Już mamy 24000zl do tego mycie czyszczenie polerki 1000zl jest 25000zl no i polak musi mieć idealne auto a tam kupiliśmy najtańszy złom więc trzeba jakieś oponki kupić, wahaczyki zmienić, błędy wyeliminować nie kupimy w tej cenie igły gotowca części do A8 tanie nie są przy dobrych wiatrach włożymy 2000zl w drobiazgi i auto finalnie wyjdzie 27000zl a jak kupując w pośpiechu bo już ktoś stoi za plecami będziemy mieli pecha to np czeka nas remont skrzyni która szarpie za 4-5tyś zl. Cena w PL 33900 polak będzie targował bo przecież oplaty jak da 32 będzie git i zarobimy te 5tyś wsadzając mase pracy na wyjazd, poprawki auta, kupe nerwów bo wszystko na szybko i nie wiadomo co będzie a jak ryzyko się nie opłaci i walnie skrzynia to wyjdziemy na zero a czasem i z okazji wyjdą plecy bo a to trzeba zrobić a tamto i złotówki lecą. Auto na handel to temat rzeka. Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma pamjętajcie.

Kasa jest na 1-3letnich rozbitkach naprawa na zachodzie droga bo nie ma używanych części a u nas cały przód od złodzieja za 10k do najnowszego M4 żaden problem i interes kwitnie im mocniej rozbity tym taniej kupiony i większy zarobek. Na autach za 150tys zarobek ok 50tyś co prawda trwa to kilka miesięcy ale zarobek wynagrodzi i dopóki całe allegro będzie kradzionych części do puty taki proceder będzie kwitnąć. Kto rozbiera roczne m6 GC i sprzedaje przód bok wnętrze silnik itd? To auto jest warte pół miliona choć by dupy nie miało to koszt naprawy jest śmieszny a z części wyciągniemy grosze 100k?
Ale Policja nie widzi nic dziwnego w takich aukcjach i kontach na allegro.


Ostatnio edytowano 19 września 2015, 18:45 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 18:45 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2197
Moje BMW: e60 f25
Kod silnika: m54b30 n52b30
tomasz86 napisał(a):
taki czlowiek , ktory kupil to auto siedzi na mobile.de tyle co wy w pracy albo jeszcze wiecej ,

Jedzie się w określone miejsce w którym jest 20 komisów jeden obok drugiego i przebierasz jak chcesz :rotfl:
Nikt na mobile nie siedzi i nie jedzie do niemiec po 1 samochód jak się okazja trafi.
Jakiś okazjonalny handlarzyna to może i na kołach wraca ale Mirki wyjadacze mają lawety albo wrzucają na lohre.
Jak w każdym biznesie czasem trafi się muka ale szybko ją sobie odrabiają.

spider napisał(a):
jak sie patrzy na naszych Mirkow to biedy nie klepia.

Dokładnie tak


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 18:49 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 9443
Lokalizacja: PL
--==Mały==-- napisał(a):
Wszyscy widzą zysk u innych ale nie znają kosztów takiej działalności i problemów z tym związanych. Znam wielu handlarzy to moi koledzy dobrzy znajomi itd miejscowość w której sporo przebywam to lekkie handlarskie zagłębie i wcale nie jest tak kolorowo.

A ja widze jak handlarze w mojej okolicy, buduja nowe domy, chodza w markowych ciuchach, jezdza na zagraniczne wakacje, woza sie dobrymi drogimi furami i ogolnie patrzac na ich biznesy to sie rozwijaja. Place sa wieksze, ladniejsze, auta co raz lepsze. Nie wnikam w koszta bo co mnie to obchodzi, widze zyski patrzac na nich i skoro to taki slaby biznes i tyle strat, a oni nadal w tym siedza zamiast zamknac wszystko w cholere i zajac sie czyms innym. Straty sa w kazdym biznesie, ale dopoki zyski sa duzo wieksze to biznes sie ciagnie i rozwija czyz nie?

_________________
BMW E46 Touring
viewtopic.php?f=6&t=150081&start=0


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Jak się handluje w PL - mobile.de a otomoto.pl
PostNapisane: 19 września 2015, 19:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
To skoro tak to widzisz kto Ci broni zainwestować 300-500tyś w auta i handlować?
Nie masz podejmij ryzyko weź kredyt przecież to złoty interes.
Do handlu trzeba mieć łeb, spryt, znajomości, kontakty i duuużo szczęścia a przede wszystkim dużo ryzykować bo nigdy nie wiesz co kupujesz kiedy przyjdzie US, UC i dowali kilkaset tyś kary a ta branża jest na tapecie od kilku lat.
Wszyscy widzą w każdym biznesie zawsze tylko tych którzy mają piękne domy, świetne fury, markowe ciuchy ale nie widzą tych, którym się nie udało i stracili wszystko to się nie rzuca w oczy a ryzyko jest w każdej branży i nigdy nie znasz dnia ani godziny.
Znam handlarzy, którzy dobrze stoją ale nie zarobili na handlu tylko np mieli fajne działki, majątki po rodzinie sprzedali, kiedyś na innym biznesie zarobili a teraz inwestują setki tyś w handel który przynosi raptem kilka tyś miesięcznie czasem nic czasem kilkanaście bo nie mają innego pomysłu.
Znam też kilka takich przypadków gdzie te majątki stracili na handlu autami w wyniku kar czy innych pechowych sytuacji gdzie jadą mając 30tyś euro w kieszeni i nie raz zostają okradzeni pechowcy kilkukrotnie bo to latwy cel widać kto jedzie po auta i ma kase przy sobie ale o tym się nie mówi to się nie rzuca w oczy.
Wyjazdy to też ryzyko i stres robisz 3000-4000km w tydzień i wszystko się może zdarzyć wypadki też nie są rzadkością. Masz w kieszeni grubą kasę a latasz po giełdach i innych tureckich autohausach gdzie każdy chce cię zrobić w wała.
Zarobek jest na walonych świerzych autach ale tam też jest ryzyko no i do tego trzeba mieć charakter.

Zarobić można na wszystkim papierze do dupy, zapałkach, czapeczkach tylko trzeba mieć głowe na karku dużo ryzykować trafić w czas, rynek itd poprostu mieć pomysł, umiejętności i dużo szczęścia o tych którym się nie udało zazwyczaj się nie mówi. Ludzie podejmują ryzyko narażając się na strate dorobku życia, zadłużają się itd a nie wszystkim się udaje drugi ma spokojną robotę na etacie za 3k i ma święty spokój nie zastanawia się co będzie bo wypłata być musi kładzie się i spi a właściciel każdej firmy wie co to bezsenne noce i ciągle zarąbany łeb weekend który nie jest weekendem bo jest problem i ciągłe rozmyślanie itd. Działalność to nie jest praca od 8 do 16 i wolne weekendy to mamy zawsze na głowie i non stop jesteśmy myślami w firmie gonią nas podatki opłaty urzędy kontrole. Proponuje spróbować swoich sił.
Handel autami rzuca się w oczy bo w Polsce cały czas jak za PRL auto za 100tyś to mega rarytas i rzuca się w oczy głosy za plecami oo dorobkiewicz bogol itd haha śmieszne to jest.
Drugi jeździ matizem a ma 100h ziemi po 100zl za metr lub 5 mieszkań w Warszawie po 500tyś każde auto to akurat gówno nie znak statusu i majątku obecnie a po tym ocenia się w Polsce ludzi.


Ostatnio edytowano 19 września 2015, 19:35 przez --==Mały==--, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 78 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 20 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL