BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 18:29

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 23:36 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
MAJSU napisał(a):
Opona do samochodu klasy VW Golf.

i to już ostatni dzwonek. Jak kilka lat temu kupowałem golfa to miałem w nim nowe zimówki, miód malina. Po 4 latach bieżnik był a strach było jeździć. Wysokością bieżnika to się można tłumaczyć w kopnym śniegu, tego, że po kilku latach z gumy robi się twardy plastik już nikt nie ogarnia. To nie maluch że 15 lat jeździł na jednym komplecie opon

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 23:50 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
A ja się przychylę do zdania grabolka. E39 540i wyjątkowo kiepsko jezdzi po śniegu, i ledwie poprawnie na mokrej nawierzchni, głównie przez brak szpery. E39 M5 duzo lepiej sobie radzi, mimo większej mocy. To przyznal tez Ryszard86,ktory jezdził obydwoma tymi autami.

Po prostu mocne auta RWD powinny miec szperę i nikt nie bedzie sie juz zastanawiał, czy opona ma 3 czy 5 lat.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 28 lutego 2016, 23:55 
Offline
Lokalny Ekscentryk

Wiek: 38
Posty: 5113
Lokalizacja: WPR
Moje BMW: ????
Kod silnika: ????
Garaż: Brak :(
Jest:
Ford S-Max 2.0
Volvo V40

Było:
E36 325td
E36 318is Coupe
E39 530d Touring: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=82514
E46 318i: http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=132544
E90 320d: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=159224
E87 120d
E60 535d
trollu napisał(a):
2.0 TSI ma wadę pierścieni. TT 2 gen?


Tak 2 generacji 2.0TFSI


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 00:14 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
Frank napisał(a):
Po prostu mocne auta RWD powinny miec szperę i nikt nie bedzie sie juz zastanawiał, czy opona ma 3 czy 5 lat.

no tak ale to działa tak samo w FWD, nie jeździłem 540i ale jeździłem 280KM cuprą po mokrym, na 4 deptasz po gazie i auto stoi i mieli, tyle że dupą nie rzuca

co do TT z 2.0 - jak widać zdarzają się sztuki o mniejszym apetycie na oliwę. Który rok? nie wiem od kiedy ale pierścienie były poprawione, nowe sztuki teoretycznie nie powinny już żłopać oleju

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 00:19 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Dobra elektronika ogarnie lepiej niż szpera jeżeli chodzi o start.
335i czy 335d rusza lepiej niz m3 e92 a szpery nie ma i momentu wiecej.
Ale fakt 540i b. slabo rusza na sliskim.
Takie tematy to bicie piany bo i tak kazdy jest inny ma inny gust inaczej uzywa auta i ma inne potrzeby nikt nikomu nie podpowie co jest lepsze trzeba samemu zdecydowac.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 00:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Frank napisał(a):
A ja się przychylę do zdania grabolka. E39 540i wyjątkowo kiepsko jezdzi po śniegu, i ledwie poprawnie na mokrej nawierzchni, głównie przez brak szpery. E39 M5 duzo lepiej sobie radzi, mimo większej mocy. To przyznal tez Ryszard86,ktory jezdził obydwoma tymi autami.

Po prostu mocne auta RWD powinny miec szperę i nikt nie bedzie sie juz zastanawiał, czy opona ma 3 czy 5 lat.


Fajnie, że jest ktoś kto nie teoretyzuje, tylko zna problem z autopsji i może napisać coś mądrzejszego, niż to żebym dla uzyskania minimalnej trakcji kupował opony po 1000zł/szt i zmieniał raz na 6 miesięcy, bo na ile ma starczyć opona, jeśli ktoś robi 2-3k miesięcznie po mieście idąc waszym tokiem rozumowania. Bez szpery, albo 4x4 nie ma trakcji, albo jest bliska zeru w warunkach jakie panują u nas przez 70% roku, idąc dalej nie wyobrażam sobie jak MEGA beznadziejnie musi się jeździć dieslem z 500NM+ z napędem na jedno koło, najgorsza jest bezsilność, jak wszystkie z pozoru słabsze auta odjeżdżają siną w dal, a Ty walczysz o każdy decymetr trakcji... Podobnie miałem w 328i bez szpery na mokrym, to ruszając ze skrzyżowania na mokrej/wilgotnej nawierzchni, dla samej beki nie raz miałem 140-160 na liczniku nie zjeżdżając z niego jeszcze tak na dobrą sprawę.. Montaż szpery zmienił charakterystykę auta o 180 stopni.


Dlatego kupiłem szperę i ją montuję może mi się odechce srałdiów i innych wynalazków na 17 turbinach :rotfl: :rotfl: :rotfl:

Także reasumując Jigsaw kup najlepiej M5 e39 albo chociaż e60 535d(tylko automat) ew. jak lubisz wachlować dźwignią to 530d + zaaplikuj szperę z M5 e60 (ew. quaife - droga zabawa, kolega do 335i n55 zapłacił 9100zł :przestraszony: ) i po wirusach, hybrydowych turbinach i innych wujach mujach powinieneś byś zadowolony i mieć sporo $$ na jeżdżenie, bo taki diesel pali pewnie 11-12L przy bucie, 9L przy normalnej jeździe :cool:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 00:39 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
Nie wiem jakie cenowo to wyglada w PL ale szczerze moge polecic 335i. Nie chce zabrzmiec jak jakis fan boy ale z tych tutaj podanych bedzie to najlepsze rozwiazanie biorac pod uwage przyjemnosc z jazdy, moc, koszty eksploatacji. Spalanie w trasie przy predkosci na tempomacie 130km/h 7,5 litra sprawdzone na odcinku 500 mil ~ 800km, jak bym jechal wolniej napewno jeszcze by spadlo. W miescie jezdzac dynamicznie spali 13-14 max. Biorac pod uwage ilosc specow od podnoszenia mocy w turbodoladowanych silnikach na tym forum to nie bedziesz mial problemu zeby zrobic 400 a nawet 500 koni bez nitro i metanolu na seryjnym turbo. Wady N54 to turbo i wysokocisnieniowa pompa paliwa z zadnym nie mialem problemow od kad mam auto czyli 100kkm. Ostatnio wastegate nie pracowal jak powininen ale to wina mocowania ktore wypadlo koszt naprawy 0$. Zestaw startowy to wiadomo cweki, swiece, solenoid intake i exhaust. Moga pasc wtryski ale to nie sa jakies kosmiczne koszty, porownujac np do M3E46. M3E46 jezdzilem w zeszlym roku, co prawda bylo to cabrio, jest za toporne auto jak dla mnie, taki woz drabiniasty po przesiadnce do E90 wydawalo mi sie ze wsiadlem do siodemki a nie trojki ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 08:37 
trollu napisał(a):
nie wiem od kiedy ale pierścienie były poprawione, nowe sztuki teoretycznie nie powinny już żłopać oleju

od połowy 2011 roku bodajże od Września. Zaprojektowali nowe tłoki na "szersze" pierścienie zgarniające.


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 17:44 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: Ford T
Kod silnika: 2,9
Koszt utrzymania e30 w porównaniu do 335i, 535d, rs4... To jakaś kpina.

W budżecie autora tematu kupił bym e46 330i/328i albo DOSŁOWNIE młodą Toyotę Auris 1.6 i nią pośmigał do czasu odłożenia konkretnej sumy na auto w stanie BDB+/Wzór.

Te wszystkie rady żeby kupić i porządnie zmodować to lub tamto. No powodzenia. Roczny koszt utrzymania większości podanych w temacie aut przewyższa wartość e30 nawet z mitycznym. Nie licząc możliwych poważniejszych awarii :wstyd:

Wogóle czytając was dochodzę do wniosku, że kupując e46 m3 za cenę powyżej średniej wystarczy "Lać i jeździć".

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 17:59 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Chłopie jak masz sobie żarty stroić to albo gdzie indziej albo sam sobie kup 330/328i e46 czy tam yarisa, nie chodzi o to by się cofac w rozwoju, bo wtedy bym wolal zostawić E30, w które wpakowałem zapewne więcej w ostatnie 2 lata niż niejeden pakuje w swoje m3...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 18:19 
Offline
Forumowicz
Avatar użytkownika

Posty: 219
Lokalizacja: Polska
Moje BMW: Ford T
Kod silnika: 2,9
Nic nie zrozumiałeś. Jeśli wpakowałeś masę kasy w starego trupa to sam wiesz, że nie ma szans jej wyjąć. Twoje e30 może i jest szybkie ale nigdy, powtarzam NIDGY nie było i nie będzie autem kultowym. Co innego jak byś w e30 m3 wpakował kasę i zrobił je na stan kolekcjonerski.

Zresztą twój cyrk i twoje małpy nie pisze tu więcej.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 18:34 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 38
Posty: 7087
Lokalizacja: Des Plaines
Moje BMW: X5
Kod silnika: B58
Garaż: X5xDrive40i
viewtopic.php?f=6&t=173355
Yamaha Raider 113
viewtopic.php?f=60&t=171144
Honda Odyssey EXL
https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=170305

Byle:
BMW M3
viewtopic.php?f=89&t=172379
Lincoln Towncar Signature
viewtopic.php?f=55&t=173138
Audi Q5
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=159296
BMW F800R
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=166182
F10 535i
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f ... 95&start=0
BMW 335is
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=163089
Mercedes S600 V12
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=164699
E60 535xi
http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=162470
E90 335i http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=121648
E53 http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=40314
R.y.o. napisał(a):
Wogóle czytając was dochodzę do wniosku, że kupując e46 m3 za cenę powyżej średniej wystarczy "Lać i jeździć".


--==Mały==-- napisał(a):
60tys to minimum na cos sensownego i ogarnietego technicznie i nie koniecznie europe teraz te auta juz drozeja sa po 40-45 ale to smiecie.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 18:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
R.y.o. napisał(a):
Zresztą twój cyrk i twoje małpy nie pisze tu więcej.


Jedno szczęście, bo tego bełkotu nikt tutaj nie potrzebuje. Tym bardziej, że temat nie jest o E30.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 20:31 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
R.y.o. napisał(a):
Twoje e30 może i jest szybkie ale nigdy, powtarzam NIDGY nie było i nie będzie autem kultowym. Co innego jak byś w e30 m3 wpakował kasę i zrobił je na stan kolekcjonerski.


Bzdura :szok:

Ja bym brał diesla: nic nie pali, szacun na drodze, zero awarii. Ostatnio jestem na etapie zmiany auta codziennego użytku i na siłe chciałem kupić ciekawe auto z najlepszym dieslem w klasie, niestety czar szybko prysł po jeździe próbnej :kwasny:
Osobiście szedłbym w e36 M3, ostatni dzwonek, e46 wizualnie i jakościowo fajniejsze, ale jeszcze raczej przed dołkiem.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 21:42 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 33
Posty: 8579
Lokalizacja: Lubelskie LJA
Moje BMW: Mercedes-Benz CLS
Kod silnika: 320CDI 7G-Tronic
Garaż: 93' E36 Sedan Calypsorot
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=107879

99' E46 Coupe Topasblau
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=119679

07' CLS W219 7G-Tronic
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=55&t=151028
Dla mnie temat jest prosty. Nie masz wystarczająco hajsu na auta tej ligi której oczekujesz.

_________________
"Nie sztuką jest zwrócić uwagę swoim autem spojlerami i laminatami, sztuką jest zrobić to bez nich"
Obrazek
Był: 93' E36 Sedan 316i Calypsorot Metallic - Bimbrowóz (2009-2012)
Był: 99' E46 Coupe 320Ci Topasblau - Smerfeta (2012-2015)
Jest: 07' Mercedes-Benz CLS W219 320CDI 7G-Tronic - Czarna Locha (2015-Obecnie)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 21:48 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Połowa aut z tabelki się mieści z zapasem nawet w podstawowym budżecie, reszta się mieści w razie rozszerzenia. Ocb? :niepewny:

Lincoln - E36 odpada kompletnie:
1. Wygląda praktycznie jak zwykłe 328i w mpaku.
2. Ledwo toto szybsze będzie 3.2 od mojej E30, a 3.0 pojedzie podobnie.
3. Auta te już dawno nie są w dołku.
4. Komfort i bezpieczeństwo takie sobie.

Na razie widzę chyba dwie opcje jeżeli mam coś zmieniać: albo zachować budżet i brać S4 B5 albo zwiększyć, a jak zwiększyć to tylko dla M3.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 22:02 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
jiGsaw napisał(a):
Na razie widzę chyba dwie opcje jeżeli mam coś zmieniać: albo zachować budżet i brać S4 B5 albo zwiększyć, a jak zwiększyć to tylko dla M3.

Coś czułem, że tak stanie. Moim zdaniem to dobry cel. Masz tylko świadomość, że największy wybór S4ek masz w kom... tfu avancie? :):

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 22:04 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Kombi nie wchodzi w grę, już 4 furtki to duży ukłon z mojej strony. No ale co zrobić skoro Audi nie robiło S4 coupe wtedy, a BMW nie miało odpowiednika...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 22:07 
Offline
Specjalista
Avatar użytkownika

Wiek: 43
Posty: 4674
Lokalizacja: Września
Moje BMW: E60
Kod silnika: M54b25
Garaż: www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=60&t=137687 Днепр
Długo trwała ta niepisana zasada między nimi. Jedni dostarczali szybkie kupety i ew sedany, drudzy szybkie kombiaki i ew sedany. (lub bardzo szybkie tylko kombiaki)

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010)530d
E38 740i (I 2011 - XII2017)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 22:21 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Audi S4 avant w takim odcieniu a'la santorin blau, albo kanarkowy nie byłby zły :D

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL