BMW Sport

Forum dyskusyjne fanów marki BMW

Teraz jest 16 czerwca 2024, 07:42

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1




Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 29 lutego 2016, 22:27 
Offline
Administrator
Avatar użytkownika

Wiek: 42
Posty: 14125
Lokalizacja: Cieśnina złych przeżyć
Moje BMW: E60
Kod silnika: M57N
Garaż: Na przylądku, w portowej tawernie.
Problemem S5 B5 jest sraczkowate wnętrze. Jak sie wysiądzie z E39 M5 to po wejsciu do S4 B5 można zwymiotować.

Ale jesli ktos zwraca uwage tylko na osiągi, to da się to przeżyć. 500 konne S4 powinno dac frajdę no i nie oszukujmy się - przez cały rok. w RWD od pazdziernika do marca trzeba uważać.

_________________
Obrazek
Najpiękniejsza na świecie jest Olabmw w mojej becie


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 01:16 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
Frank napisał(a):
Problemem S5 B5 jest sraczkowate wnętrze. Jak sie wysiądzie z E39 M5 to po wejsciu do S4 B5 można zwymiotować.

Ale jesli ktos zwraca uwage tylko na osiągi, to da się to przeżyć. 500 konne S4 powinno dac frajdę no i nie oszukujmy się - przez cały rok. w RWD od pazdziernika do marca trzeba uważać.


Dobrze napisane, chociaż same fotele w S-ce nie są takie złe, tak samo cyferblat nie jest tragiczny da się na to jakoś patrzeć, a jak mamy te ~400km, bo tyle realnie bez zakuwania można zrobić w miarę bezpieczny i prosty sposób (ofc wtryski FIMC, Dolot, turbiny K04, wydech, sprzęgło przy takich założeniach to must have, powyżej tego zakuwanie i głowice z 2.8 30V trzeba doliczyć, bo mają większe kanały, ale to już ostra rzeźba na silniku i koszta znaczne...), to jakoś to tam nam rekompensuje :rotfl:

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 07:44 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
500 koni bez zakuwania jest bezpieczne, niektórzy mówią, że 600, ale to już chyba przeginka. ;)

Frank - M5 to auto jednak trochę nowsze i klasę wyżej, według mnie z zewnątrz M5 bardziej masakruje S4 B5 niż środkiem. :)

Nie oszukujmy się, 500 koni w normalnym aucie RWD to nie jest już moc użytkowa do jazdy całorocznej codziennej, wszędzie. Przy głupim ostrym wyprzedzaniu każde stanięcie na gazie to migająca trakcja, a jak niedajbog mokro albo piaseczek to już strach. Na starcie albo trakcja paląca albo fajdanie kapora ostre w warunkach ulicznych.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 08:28 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Nie ma strachu bo dsc bmw ma rewelacyjne jak nie wylaczysz to nawet nie musisz uwazac i krzywdy sobie nie zrobisz. Awd za to jest nudne rwd od 350-400km+ zaczyna byc ciekawe a w Awd musi byc 500-600 zeby cos sie dzialo a i tak to nie to samo.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 09:10 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 39
Posty: 7022
Lokalizacja: Rawicz Wlkp
Moje BMW: 740i 6gang
Kod silnika: M60B40
pytanie jest jedno czy na dupowóz nadaje sie małe mocne przerobione auto bo przecież teraz takie masz i chyba się jednak nie nadaje....

dlatego uważam, że m5 to dobra opcja auto stosunkowo wygodne bezpieczne i komfortowe a i osiągi dobre w razie czego coś tam poprawisz dolotem i wydechem oraz dyfrem choć wiadomo, że to nie to co modyfikacje silnika z turbem


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 09:16 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Mały rwd od 350 - 400 + ma problem ze startem w warunkach ulicznych nawet na suchym... owszem można wstawić semi slicki i jeździć tak nacodzień, kosztem kompletnego odpuszczania w deszczu.

Zdzira - S4 jest dużo większe od E30 i cięższe o jakieś 350 - 400 kg. Idealne się wydaje nacodzień jak dla mnie. Rozmiar auta dla mnie to 1er lub 3er z BMW, z Audi S3/S4. Gdyby M5 ważyło 1600 kg i było nieco mniejsze to bym już je miał.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 09:30 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Jig to bzdury z podrecznika 650i ktore ma dość dużo momentu robiłem regularne 5.2-5.4 0-100 auto bez szpery w starszych modelach był problem ale nowsze ruszają bez problemu tylko na suchym bo w deszcz jest ciężko.
M3 e46 ma tak rozłożony moment że w ogóle nie ma problemu z trakcją.
S4 b5 w ogole nie wyglada typowy wóz rolniczy w tdi ;)
A spalanie będzie bardzo wysokie i teraz co lpg? Troche to sie gryzie z modami silnika zwlaszcza ze wysilone turbo lubi oktany a lpg ma zazwyczaj 92-95 aoktan.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 09:56 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Pamiętam swoje starcia z Sidorem, ruszał M5 E39 identycznie jak moje E30, które mistrzem trakcji nie jest ewidentnie... co do M3 się zgadzam, tam trakcja jeszcze powinna być okej.

Jeżeli wyląduje LPG to ideologicznie raczej tylko, bo póki co przebiegów dużych nie robię. W każdym razie lpg ma 100+ oktanów i stroją to na więcej koni jak na pb. :)

Co do wyglądu masz rację, najbrzydsze auto z całej stawki, ale przy 500 koniach jest to auto, które robi V10 M6 chociażby, a można jeździć nacodzień bez stresu, że silnik zaraz padnie itp. Coś za coś.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 10:40 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
a jak dla mnie to trochę na siłę szukasz dziury w całym - albo chcesz coś wygodnego na codzień co daje frajdę albo szukasz wydmuszki która zawsze będzie pierwsza spod świateł. W pierwszym wypadku np M5 sprawdza się idealnie, to że czasami nie będziesz pierwszy za skrzyżowaniem - trzeba z tym żyć. Mocne RWD ma problemy na starcie? To tam gaz działa 0/1? Mi się wydawało, że dupowóz nawet dający fun z jazdy nie zawsze startuje z odcinki i ze strzałem ze sprzęgła. Ale może się nie znam
Do dragu polecam golfa 2 z 2.7BiT albo 2.8VRT

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 10:58 
Offline
Zacna persona forum

Posty: 2080
Lokalizacja: Kraków
Moje BMW: E81
Kod silnika: N54b30a
Garaż: viewtopic.php?f=6&t=172345
jiGsaw, weź poprawkę na to co pisali na racingforum użytkownicy 400-500konnych s4 b5, że to auto nie nadaje się na dupowoza i jest bardzo drogie w eksploatacji.

A jeszcze co do budżetu, to tak na dobrą sprawę tylko s3 8P, c32 i może jakiś przedliftowy 350Z się łapią, za resztę samochodów w dobrym stanie trzeba dać więcej jak 40k pln, a gdzie pakiet startowy, który w takich autach może swoje pochłonąć?

Kupienie zdrowej S4 to ok 25k pln, zwłaszcza, że odrzucasz kombi, których jest więcej i są tańsze, do tego mody na 400-500koni, 15letnie zawieszenie się raczej nie nada na takie moce, tak samo jak hamulce, a to wszystko swoje kosztuje... Zresztą wiesz dobrze, bo e30 robiłeś od podstaw. Moim zdaniem uparłeś się trochę na s4 i szukasz potwierdzenia, że to dobry wybór. A chyba nie do końca jest tak super jak się wydaje.

Zaleta s4 b5 jest taka, że baze kupisz poniżej budżetu, ale po zrobieniu silnika, zawiasu i całej reszty wyjdzie pewnie podobnie co ładne m5 e39.

Sprawdzałeś ile spali takie s4? Mój kolega miał s3 sportback 367 koni w dsg z 2010 roku i jeżdżąc żwawo po Krakowie spalało 17-18 pb98, a s4 na pewno nie będzie paliło mniej, czyli realnie ponad 20l na setkę, oczywiście 98...

Przy tym budżecie szukałbym zdrowego blacharsko c32, dojście do 400koni jest tanie, z taką mocą jedzie całkiem nieźle i spełnia wszystkie założenia, a to, że nie ma szpery? Mało które amg ma, a boki niepierdzielają jak złe... Automat za to docenisz w korkach.

Edit: Zobacz sobie jak się ma 450 konne b5 do seryjnego c32

http://www.zeperfs.com/en/duel2438-220.htm

_________________
Galeria Turasa 328iT:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=137931

Galeria Compacta 325ti
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=161392&start=0

Galeria M5:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=89&t=158685&start=0

Galeria jedynki 135i:
https://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=172345


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 11:24 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Posty: 7115
Lokalizacja: Warszawa
Moje BMW: M3
Ja tylko Ci sprostuje ze żadne lpg nie ma 100 oktan to bzdura puszczana przez ludzi gazujacych mocne auta.
Norma min dla lpg to 89 okt a zazwyczaj np na orlenir lpg ma 91-92okt dobre lpg ma max 95 okt mocniejszego na polskim rynku nie ma.
Tu masz przykladowe świadectwo
https://www.google.pl/search?q=świadectwo+jakosci+lpg&client=ms-android-lge&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjoxYjkoZ_LAhXsB5oKHfFCAlMQ_AUIBygB&biw=598&bih=279#imgrc=NjWpT-CT3TGj2M%3A


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 11:51 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 17755
Lokalizacja: Ciućkowo
Moje BMW: E46 325 CiA
Garaż: https://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=170039&start=0
trollu napisał(a):
to że czasami nie będziesz pierwszy za skrzyżowaniem - trzeba z tym żyć.


Nie umiesz wejść w buty Jiga :rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:

_________________
I Don`t Suffer From Insanity... I Enjoy Every Minute Of It..
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 11:55 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
To dlaczego często udaje się wystroić tak porobione auta lepiej niż na pb? Ile tak naprawdę ma pb, które lejemy do baku też nie wiadomo...

trollu - szukam kompromisu jak widziałeś. Czyli czegoś co mi da to czego brakuje trochę w E30 - trochę bezpieczeństwa i trochę komfortu. Co do S4 to jeżeli już raczej gotowca kupię 400+ i potem dobiję do tych 500.

Krisu - jeżdżąc spokojnie to 2.0TFSI pali od miasto, z S4 B5 od 13 - 14. Jak będziesz używał 300, 400, 500 koni to każde auto spali.

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 12:20 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 35
Posty: 4977
Lokalizacja: SKL/Cz-wa
Moje BMW: e91
Kod silnika: N52B25
w sumie to czy S4 czy M5 jest jakimś kompromisem, S4 będzie pierwsze spod świateł ale za to dalej już nic, nie będzie funu w zarzuceniu dupą na winklu, S4 za to będzie się prowadzić w zakręcie jak stara k... po 0.5L :P

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 12:28 
Offline
Przyjaciel forum

Wiek: 37
Posty: 5210
Lokalizacja: Wołomin
Moje BMW: e30
Kod silnika: m10B18
Garaż: e30 316 '87
http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=168435
Frank napisał(a):
Problemem S5 B5 jest sraczkowate wnętrze. Jak sie wysiądzie z E39 M5 to po wejsciu do S4 B5 można zwymiotować.

To jest problem każdego Audi względem BMW. Nie wiem, jak dla mnie wszystkie Audi walą VW, Seatami i Skodami. Poza tym napęd, FWD i AWD - zero przyjemności z jazdy.
Może czas dorosnąć, kupić sobie około 300 konne BMW (np. 335i) i nie spuszczać się nad każdą milisekundą i cieszyć się szybkim, wygodnym autem?
Większość aut na drodze i tak będzie wolniejsza.
trollu napisał(a):
o że czasami nie będziesz pierwszy za skrzyżowaniem - trzeba z tym żyć.

Bardzo mądre słowa, na każdego kozaka znajdzie się większy kozak.


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 12:47 
Offline
Zacna persona forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 1197
a najlepiej do tego, jak ktoś nie miał okazji i jeśli trochę ogarnia - pożyczyć od kogoś jakiś stukilkudziesięcio konny sportowy motocykl albo chociaż załapać się na przewózkę z tyłu żeby zobaczyć, że każde auto to mientka faja jeśli chodzi o przyśpieszanie i wrażenia z tym związane ;)


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 13:14 
Offline
Uzależniony od forum :)

Wiek: 34
Posty: 3255
Lokalizacja: ZIELONKA
Moje BMW: E92 M3
Kod silnika: S65
Garaż: e92 M3 DKG Schwarz 2 | BMW e36 318IS Alpinweiss | Porsche Macan S | Mini Countryman | Mazda MX-5 NB | Opel vivaro XD | Ford Connect XD
2.7 biturbo nawet zdłubane nie będzie droższe w utrzymaniu od M5, a szczególnie pakiet startowy... Wiadomo jak się czarny scenariusz założy, to trochę $$ będzie, ale w M5 też może być konieczność robienia rozrządu, vanosów i co wtedy? 3-4koła to nie kosztuje...

_________________

E46 M3 Alpinweiss III viewtopic.php?f=89&t=171180
BYŁO:
E92 335i Schwarz 2 IC turboworks + Charge Pipe Turboworks
367KM/541NM http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=167595

e39 540iA SEDAN CANYONROT ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=147863

e36 318is Coupe HELLROT MOTORSPORT INTERNATIONAL LIMITED EDITION ->> http://bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=145412

e36 328i Coupe ALPINWEISS III
->> http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=141651[/color]


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 18:15 
Może mi się wydaje, ale chyba mocno chciałbyś mieć te 500KM. Nie wiem czy w takim dupowozie ma to większy sens, bo czy to będzie 400, czy 500 to i tak bardzo szybkie auto, a przez 95% czy może nawet 99% czasu nie będzie to miało znaczenia, bo będziesz po prostu się przemieszczał. Chyba, że na prawdę kręci Cię urywanie setnych przy przyspieszaniu, bo u mnie to raczej zadziałało tak:
Rafał napisał(a):
kupić sobie około 300 konne BMW (np. 335i) i nie spuszczać się nad każdą milisekundą i cieszyć się szybkim, wygodnym autem


Góra
  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 22:28 
Offline
Uzależniony od forum :)
Avatar użytkownika

Posty: 3900
Moje BMW: M5
Kod silnika: S62/S63
grabolek363 napisał(a):
2.7 biturbo nawet zdłubane nie będzie droższe w utrzymaniu od M5


będzie droższe i tu dyskusji nie ma :suchy:

Mały to nie bzdura, pojeździłem z gościem mocnym doładowanym SAABem i było słychać stuki na PB, a na LPG pracował OK, po prostu kaloryczność dla jednostki 1l jest niższa stąd wyzsze spalanie.

_________________
I miejsce Zlot BMW-Sport 2013, w sumie II miejsce, bo Waldek wygrał finał
III miejsce Zlot BMW-Sport 2014 (pow. 3L)
Mistrz Grand Prix Polski 2014 Street RWD
II wicemistrz GPP 2015 Street RWD
Wicemistrz GPP 2016 Street RWD
Tor Pszczółki 49.5s E39
Tor Koszalin 53.9s E39


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
 Tytuł: Re: Co po E30 328i++?
PostNapisane: 1 marca 2016, 22:31 
Offline
Przyjaciel forum
Avatar użytkownika

Wiek: 36
Posty: 15802
Lokalizacja: Gdynia
Moje BMW: M3
Kod silnika: S65B40
Na pb może wyszłoby podobnie w ostatecznym rozrachunku przy 500 ps...

_________________
Piszę jak jest.

Bezpośredni link do galerii Audi S4 Łepka —> viewtopic.php?f=55&t=173434

Jeszcze nie witom, a już żegnom.:
WitoM napisał(a):
Ja póki co galerii M4 nie planuje bo jestem zajęty słuchaniem dziwieku silnika z głośników


Argumentum ad maiorem:
DamianTra napisał(a):
Kolego jestem inzynierem. Naukowcem. Nie bazuje na sci-fi, autobiografiach czy jakiejkolwiek nie naukowej literaturze w celu wyksztalcenia swiatopogladu...


Góra
 Zobacz profil Wyślij e-mail  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 214 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Następna strona


Wszystkie czasy w strefie UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zalogowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Powered by phpBB © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL